KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Če želite biti bolj produktivni, začnite delati bolj pametno in izkoristite vsak dan. V prispevku predstavljamo, kako se znebiti pogostih slabih navad.
Škodljive navade so sovražnik produktivnosti

Znebite se škodljivih navad, ki znižujejo vašo produktivnost. (Vir slike: Pixabay)

Iščete načine, kako izboljšati produktivnost? Prisluhnite nasvetom Blaža Kosa na 4-urni delavnici Maksimalna produktivnost >>

1. Celodnevno sedenje

Triki za produktivne sestanke najuspešnejših vodij

Nilofer Merchant, poslovna svetovalka in avtorica, je v svoji predstavitvi na dogodku TED razložila, kako je pomagala različnim podjetjem pri razvoju novih uspešnih idej – s sestanki med hojo.

Tako priporoča vsem podjetjem in organizacijam, da namesto sestankov pod fluorescentnimi umetnimi lučmi v sejnih sobah svoje zaposlene povabijo na sestanke med hojo: »Presenečeni boste, kako pozitivno svež zrak vpliva na razmišljanje; v svoje življenje boste tako prinesli popolnoma nove ideje.«

2. Večopravilnost (angl. multitasking)

Ljudje večinoma mislimo, da lahko hkrati opravljamo dve nalogi; znanstvene raziskave pa pravijo, da sta učinkovite večopravilnosti sposobna le približno dva odstotka populacije. Za vse ostale večopravilnost predstavlja škodljivo navado, ki zmanjšuje našo sposobnost koncentracije in dolgoročno slabo vpliva na našo produktivnost.

3. Izpuščanje športnega udejstvovanja

Raziskave kažejo, da jutranja in popoldanska telesna aktivnost podaljšata in izboljšata spanec posameznikov, kar seveda posledično pomeni tudi bolj produktivne delovne dneve.

Richard Branson prisega na to vsakodnevno navado!

Ron Friedman tako trdi, da lahko športno udejstvovanje neposredno vpliva na našo delovno produktivnost. Pri tem omenja kognitivne prednosti vključevanja redne telesne aktivnosti v naše delovnike, ki vključujejo izboljšano koncentracijo, izboljšan spomin, izboljšano mentalno vzdržljivost, zmanjšan nivo stresa in izboljšano počutje – vse to lahko izjemno pozitivno vpliva na našo delovno učinkovitost.

Telesna aktivnost je izjemno pomembna za delovno učinkovitost. (Vir slike: Pixabay)

4. Impulzivno brskanje po spletu

Večinoma imamo na delovnem mestu dostop do interneta, zato se lahko hitro zamotimo z iskanjem odgovora na vprašanje, ki nam je ravnokar prišlo na misel. Da na tak način ne prekinemo svojega dela, je priporočljivo, da si nepovezana vprašanja ali misli zabeležimo in se jim posvetimo pozneje, ko smo že opravili zastavljene naloge.

5. Preveč natančno načrtovanje

Ambiciozni in organizirani posamezniki pogosto poskušajo povečati svojo produktivnost z natančnim načrtovanjem vsake minute v dnevu. Na žalost pa resnično življenje ne sledi vedno našim načrtom – prehlajen otrok ali nepričakovana zadolžitev nas lahko tako hitro vrže iz tira.

Zato bi morali načrtovati, da se bomo lahko resnično posvetili delu le štiri ali pet ur dnevno, preostali čas pa si razporedimo po potrebi.

Iščete načine, kako izboljšati produktivnost? Prisluhnite nasvetom Blaža Kosa na 4-urni delavnici Maksimalna produktivnost >>

6. Premalo natančno načrtovanje

Preden se lotite doseganja dolgoročnih ciljev, si morate zastaviti strategijo. Če o končni rešitvi problema začnete razmišljati šele na sredini, lahko ugotovite, da ste celotni proces zastavili na napačen način.

Predavatelj Robert Pozen zato priporoča, da najprej določite zaželeni končni cilj projekta, nato pa oblikujete korake, ki vas bodo vodili do tja. Na polovici procesa lahko pregledate in ocenite svoj napredek ter po potrebi prilagodite svoje aktivnosti.

7. Preveč sestankov

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Eden največjih sovražnikov produktivnosti so nepotrebni sestanki. V dobi elektronske pošte, neposrednega pošiljanja sporočil in video pogovorov naj bodo sestanki namenjeni le predstavitvam in resnim razpravam, ki jih ne moremo opraviti prek drugih komunikacijskih kanalov.

Ustanovitelj podjetja BlueGrace Logistics Bobby Harris priporoča, naj se udeležimo sestanka le, če je predlagatelj vnaprej pripravil jasen dnevni red in določil časovni okvir sestanka, ki ne sme biti predolg.

8. Perfekcionizem

Britanski filozof in pisatelj Alain de Botton meni, da odlašanje z delom ni posledica lenobe, temveč strahu, da dela ne bomo opravili dovolj dobro. Da bi odlašanje premagali, se ne smemo preveč ukvarjati s podrobnostmi. Zavedati se moramo, da popolnosti ne bomo dosegli in da je (z)motiti se človeško.

Ustrezno načrtujte svoja opravila. (Vir slike: Pixabay)

9. Dnevno načrtovanje

Laura Vanderkam, strokovnjakinja za produktivnost in upravljanje s časom, je to napako poimenovala »past 24 ur«. Sama predlaga, da svoje delovanje načrtujemo v okviru 168 ur oziroma tednov, ne posameznih dni.

»Ljudje vedno pravijo, da ima en dan premalo ur; in s tem se popolnoma strinjam. Vendar na srečo svojih življenj ne delimo na dneve – temveč na tedne,« pravi.

Če začnete o sovjem življenju razmišljati s tega vidika, boste imeli veliko več časa – kar sedem dni –, da opravite zastavljene naloge. Tako boste lažje začeli z delom, izboljšalo pa se bo tudi vaše počutje.

Iščete načine, kako izboljšati produktivnost? Prisluhnite nasvetom Blaža Kosa na 4-urni delavnici Maksimalna produktivnost >>

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Poskrbite, da bodo vaši sestanki učinkoviti

Sestanki so pomemben del podjetniškega sveta, zato je pomembno, da tako podjetnik kot tudi njegovi zaposleni od njih odnesejo kar največ koristnih informacij v najkrajšem možnem času. Richard Branson zato svetuje, da sestanke nekoliko začinite in vanje vnesete svežino. Preberite več >>

S poznavanjem delovanja možganov do večje učinkovitosti pri delu

S poznavanjem delovanja možganov do večje učinkovitosti pri delu

Če veste, na kakšen način delujejo možgani, boste lahko optimalno izkoristili njihove zmožnosti. Kako torej načrtovati delovni proces, da boste povečali svojo učinkovitost? Preberite več >>

Kako spodbuditi zaposlene k inovativnosti?

Kako spodbuditi zaposlene k inovativnosti?

Inovativnost je gonilo vsakega podjetja. Sploh v današnjih hitro spremenljivih časih podjetje ne more uspešno poslovati na dolgi rok, če ne uvaja ustreznih sprememb in prilagoditev. Pomembno je, da se v proces kreiranja idej vključi tudi zaposlene. Kako naj se vodstvo tega loti? Preberite več >>

Kakšna glasba povečuje produktivnost ob delu?

Kakšna glasba povečuje produktivnost ob delu?

Na delu ogromno motečih dejavnikov znižuje učinkovitost. Na srečo glasba pomaga zmanjšati moč motečih elementov, kar ne bi potrdili le ljudje, ki ob delu radi poslušajo glasbo, pač pa se s tem strinjajo tudi številne raziskave. Preberite več >>

Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Več ur dela ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov

Ljudje trdo delo velikokrat enačijo s produktivnostjo, toda več ur, preživetih na delovnem mestu, še ne pomeni nujno tudi boljših rezultatov. Treba je delati pametneje, pa tudi pogumneje: šele tedaj se pokažejo resnično dobri rezultati. Preberite več >>

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

V sodobnem svetu so geografsko razpršene ekipe vedno bolj pogoste, saj moderna tehnologija posameznikom s celega sveta omogoča sprotno sodelovanje. Delo na daljavo vključuje različne izzive – v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako se soočiti z njimi. Preberite več >>

Triki za produktivne sestanke najuspešnejših vodij

Triki za produktivne sestanke najuspešnejših vodij

V ZDA vsak dan opravijo kar 11 milijonov sestankov. Neproduktivni sestanki povzročijo 37 milijard dolarjev izgube letno. Na portalu Inc. so raziskali, kako številne sestanke vodijo najuspešnejši direktorji v zgodovini – od pokojnega ustanovitelja podjetja Apple Steva Jobsa do direktorja Amazona Jeffa Bezosa in direktorice operative pri Facebooku Sheryl Sandberg. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

5 jutranjih navad za izboljšanje produktivnosti

5 jutranjih navad za izboljšanje produktivnosti

Zdi se, da se po jutru res dan pozna. Včasih ste že zjutraj osredotočeni na vsak detajl, drugič pa se želite v pisarno pretihotapiti neprespani. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje