Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju.
MladiPodjetnik-izbor2018-miha-fabjan-JernejKokol-WEB-42

Za podjetje Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani ter trgovin, je precejšen izziv privabiti kakovostno delovno silo v Škofjo Loko. V podjetju veliko pozornosti namenjajo dobremu vzdušju in skrbi, da se vsak novi zaposleni počuti dobrodošlega.

Miha Lavtar iz podjetja Optiweb je številnim udeležencem konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! spregovoril o tem “Kako najti prave zaposlene in jih pripeljati v Škofjo Loko?”

V službi kar v copatih

V podjetju velik pomen namenjajo svojim poslovnim prostorom, saj si želijo, da se v njih zaposleni dobro počutijo in obenem prostori naredijo vtis na stranke. Miha Lavtar je delovni čas začel preživljati obut v copate in tega so se začeli posluževati tudi ostali zaposleni, kar pripomore k njihovemu boljšemu počutju. Optiweb premore tudi atraktivne prostore za sestanke, tako da je okolje v podjetju zelo razgibano.

MladiPodjetnik-izbor2018-miha-fabjan-JernejKokol-WEB-43

Miha Lavtar iz Optiweba je v službi obut kar v copate (foto: Jernej Kokol)

Nove zaposlene sprejmejo z odprtimi rokami

Po mnenju Mihe Lavtarja sta za rast v podjetju ključni odprta komunikacija in stil vodenja. Vsakega novega zaposlenega sprejmejo z odprtimi rokami, saj si želijo, da se že od prvega dne dalje počuti dobrodošlega in polnopravnega člana ekipa.

MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-12

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so uživali v zanimivem programu (foto: Jernej Kokol)

Ste spregledali pitche finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018? Tu je video posnetek >>

Primeri dobrih praks v podjetju Optiweb

Pri podjetju Optiweb se poslužujejo številnih dobrih praks, s katerimi skrbijo za sproščene in kakovostne odnose v podjetju:

  • petkovi sestanki – na njih predstavijo nove zaposlene ter nove projekte in na katerih se zaposleni informirajo, kaj se dogaja v podjetju. Tema pogovorov so tudi napake v delovnih procesih ter pohvale, saj se Miha Lavtar zaveda, da se vsakdo bolje počuti, če je deležen ali da pohvalo.
  • kava z direktorjem – gre za letni razgovor z direktorjem v sproščenem okolju ob dobri hrani. Zaposleni izpolnijo vprašalnike, v katerih lahko opozorijo na določene negativne stvari v podjetju. Vsak zaposleni je zadovoljen, če so njegove opombe pripomogle k napredku podjetja.
  • one day experience – v podjetje povabijo strokovnjake iz različnih področij, ki skupaj z zaposlenimi preživijo delovni dan v sproščenem okolju.
  • CHO oziroma Chief Happiness Officier – gre za zaposlenega, ki upravljanje z ljudmi v podjetju spravi na višji nivo. Pravočasno in na pravi način reagira, ko v podjetju opazi slabo razpoloženje. Pri Optiwebu so se te prakse poslužili pred slabim letom in pol, ko je bilo v podjetju zaposlenih 25 ljudi. Če ima podjetje manj zaposlenih, se po Lavtarjevem mnenju s tem lahko ubada sam direktor. Večina podjetij se te prakse začne posluževati, ko je že prepozno.
  • praksa za študente – pri Optiwebu študentom ponujajo trimesečno prakso, med katero se spoznajo z delovanjem podjetja. Prva dva tedna sta namenjena “mehkim veščinam” – pisanju elektronskih sporočil, javnemu nastopanju, posredovanju komentarjev in podobnim opravilom. Sledi delo v ekipah, zadnji mesec prakse pa je namenjem praktičnemu delu. Na ta način podjetje pridobiva nove sodelavce, ki jih zaposli po koncu študija.
  • praktikanti iz tujine – Optiweb ponuja priložnost za nabiranje izkušnje tudi praktikantom iz tujine. Posledično so zaposleni pri komunikaciji z njimi “prisiljeni” uporabljati angleški jezik.
  • Optiweb akademija – gre za dogodek na katerem zaposleni debatirajo o digitalnih trendih. Na ta način trenirajo javno nastopanje ter razvijajo dodatne veščine.
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za to, da zaposlijo ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju si lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Bučen aplavz ob zaključku jubilejnega, 50. Startup cafe, je razkril, da so zanimivi gostje obiskovalce navdušili z debato o slovenskem startu-up ekosistemu. Preberite več >>

EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče

EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče

Na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! v organizaciji Zavoda mladi podjetnik je bilo veliko govora o tem, na kakšen način lahko slovenska podjetja uspejo v tujini. Preberite več >>

Kako se v podjetništvu naučiti obvladovati in premagovati strah?

Kako se v podjetništvu naučiti obvladovati in premagovati strah?

Dostikrat se izkaže, da je strah tisti, ki stoji med posameznikom in cilji, ki jih ta želi uresničiti. Sploh za podjetnike je pomembno, da se naučijo soočati s strahom in ga presegati. Le tako bodo lahko uspešni na svoji poslovni poti. Preberite več >>

Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Izjemen uspeh Walta Disneyja nikakor ni naključje. Človek, ki je veliko prispeval k razvoju animacije in tematskih parkov, je imel jasno vizijo, ko se je loteval posla. Poseben poudarek je dajal na kupčevo izkušnjo in se trudil, da pričakovanj svojih strank ne bi le dosegel, ampak jih tudi presegel. Preberite več >>

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

Kevin Harrington, ameriški podjetnik in poslovni vodja ter eden najbolj uspešnih učencev Ziga Ziglerja, razkriva 5 načel, kako prek učinkovite prodaje doseči uspeh v podjetništvu. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje