MARKETINŠKA KONFERENCA

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju.
MladiPodjetnik-izbor2018-miha-fabjan-JernejKokol-WEB-42

Za podjetje Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani ter trgovin, je precejšen izziv privabiti kakovostno delovno silo v Škofjo Loko. V podjetju veliko pozornosti namenjajo dobremu vzdušju in skrbi, da se vsak novi zaposleni počuti dobrodošlega.

Miha Lavtar iz podjetja Optiweb je številnim udeležencem konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! spregovoril o tem “Kako najti prave zaposlene in jih pripeljati v Škofjo Loko?”

V službi kar v copatih

V podjetju velik pomen namenjajo svojim poslovnim prostorom, saj si želijo, da se v njih zaposleni dobro počutijo in obenem prostori naredijo vtis na stranke. Miha Lavtar je delovni čas začel preživljati obut v copate in tega so se začeli posluževati tudi ostali zaposleni, kar pripomore k njihovemu boljšemu počutju. Optiweb premore tudi atraktivne prostore za sestanke, tako da je okolje v podjetju zelo razgibano.

MladiPodjetnik-izbor2018-miha-fabjan-JernejKokol-WEB-43

Miha Lavtar iz Optiweba je v službi obut kar v copate (foto: Jernej Kokol)

Nove zaposlene sprejmejo z odprtimi rokami

Po mnenju Mihe Lavtarja sta za rast v podjetju ključni odprta komunikacija in stil vodenja. Vsakega novega zaposlenega sprejmejo z odprtimi rokami, saj si želijo, da se že od prvega dne dalje počuti dobrodošlega in polnopravnega člana ekipa.

MladiPodjetnik-izbor2018-JernejKokol-WEB-12

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so uživali v zanimivem programu (foto: Jernej Kokol)

Ste spregledali pitche finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018? Tu je video posnetek >>

Primeri dobrih praks v podjetju Optiweb

Pri podjetju Optiweb se poslužujejo številnih dobrih praks, s katerimi skrbijo za sproščene in kakovostne odnose v podjetju:

  • petkovi sestanki – na njih predstavijo nove zaposlene ter nove projekte in na katerih se zaposleni informirajo, kaj se dogaja v podjetju. Tema pogovorov so tudi napake v delovnih procesih ter pohvale, saj se Miha Lavtar zaveda, da se vsakdo bolje počuti, če je deležen ali da pohvalo.
  • kava z direktorjem – gre za letni razgovor z direktorjem v sproščenem okolju ob dobri hrani. Zaposleni izpolnijo vprašalnike, v katerih lahko opozorijo na določene negativne stvari v podjetju. Vsak zaposleni je zadovoljen, če so njegove opombe pripomogle k napredku podjetja.
  • one day experience – v podjetje povabijo strokovnjake iz različnih področij, ki skupaj z zaposlenimi preživijo delovni dan v sproščenem okolju.
  • CHO oziroma Chief Happiness Officier – gre za zaposlenega, ki upravljanje z ljudmi v podjetju spravi na višji nivo. Pravočasno in na pravi način reagira, ko v podjetju opazi slabo razpoloženje. Pri Optiwebu so se te prakse poslužili pred slabim letom in pol, ko je bilo v podjetju zaposlenih 25 ljudi. Če ima podjetje manj zaposlenih, se po Lavtarjevem mnenju s tem lahko ubada sam direktor. Večina podjetij se te prakse začne posluževati, ko je že prepozno.
  • praksa za študente – pri Optiwebu študentom ponujajo trimesečno prakso, med katero se spoznajo z delovanjem podjetja. Prva dva tedna sta namenjena “mehkim veščinam” – pisanju elektronskih sporočil, javnemu nastopanju, posredovanju komentarjev in podobnim opravilom. Sledi delo v ekipah, zadnji mesec prakse pa je namenjem praktičnemu delu. Na ta način podjetje pridobiva nove sodelavce, ki jih zaposli po koncu študija.
  • praktikanti iz tujine – Optiweb ponuja priložnost za nabiranje izkušnje tudi praktikantom iz tujine. Posledično so zaposleni pri komunikaciji z njimi “prisiljeni” uporabljati angleški jezik.
  • Optiweb akademija – gre za dogodek na katerem zaposleni debatirajo o digitalnih trendih. Na ta način trenirajo javno nastopanje ter razvijajo dodatne veščine.
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, do celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih tednih ter dnevih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje