Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate
Za podjetje Optiweb, ki se ukvarja z izdelavo in optimizacijo spletnih strani ter trgovin, je precejšen izziv privabiti kakovostno delovno silo v Škofjo Loko. V podjetju veliko pozornosti namenjajo dobremu vzdušju in skrbi, da se vsak novi zaposleni počuti dobrodošlega.
Miha Lavtar iz podjetja Optiweb je številnim udeležencem konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! spregovoril o tem “Kako najti prave zaposlene in jih pripeljati v Škofjo Loko?”
V službi kar v copatih
V podjetju velik pomen namenjajo svojim poslovnim prostorom, saj si želijo, da se v njih zaposleni dobro počutijo in obenem prostori naredijo vtis na stranke. Miha Lavtar je delovni čas začel preživljati obut v copate in tega so se začeli posluževati tudi ostali zaposleni, kar pripomore k njihovemu boljšemu počutju. Optiweb premore tudi atraktivne prostore za sestanke, tako da je okolje v podjetju zelo razgibano.
Nove zaposlene sprejmejo z odprtimi rokami
Po mnenju Mihe Lavtarja sta za rast v podjetju ključni odprta komunikacija in stil vodenja. Vsakega novega zaposlenega sprejmejo z odprtimi rokami, saj si želijo, da se že od prvega dne dalje počuti dobrodošlega in polnopravnega člana ekipa.
Ste spregledali pitche finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018? Tu je video posnetek >>
Primeri dobrih praks v podjetju Optiweb
Pri podjetju Optiweb se poslužujejo številnih dobrih praks, s katerimi skrbijo za sproščene in kakovostne odnose v podjetju:
- petkovi sestanki – na njih predstavijo nove zaposlene ter nove projekte in na katerih se zaposleni informirajo, kaj se dogaja v podjetju. Tema pogovorov so tudi napake v delovnih procesih ter pohvale, saj se Miha Lavtar zaveda, da se vsakdo bolje počuti, če je deležen ali da pohvalo.
- kava z direktorjem – gre za letni razgovor z direktorjem v sproščenem okolju ob dobri hrani. Zaposleni izpolnijo vprašalnike, v katerih lahko opozorijo na določene negativne stvari v podjetju. Vsak zaposleni je zadovoljen, če so njegove opombe pripomogle k napredku podjetja.
- one day experience – v podjetje povabijo strokovnjake iz različnih področij, ki skupaj z zaposlenimi preživijo delovni dan v sproščenem okolju.
- CHO oziroma Chief Happiness Officier – gre za zaposlenega, ki upravljanje z ljudmi v podjetju spravi na višji nivo. Pravočasno in na pravi način reagira, ko v podjetju opazi slabo razpoloženje. Pri Optiwebu so se te prakse poslužili pred slabim letom in pol, ko je bilo v podjetju zaposlenih 25 ljudi. Če ima podjetje manj zaposlenih, se po Lavtarjevem mnenju s tem lahko ubada sam direktor. Večina podjetij se te prakse začne posluževati, ko je že prepozno.
- praksa za študente – pri Optiwebu študentom ponujajo trimesečno prakso, med katero se spoznajo z delovanjem podjetja. Prva dva tedna sta namenjena “mehkim veščinam” – pisanju elektronskih sporočil, javnemu nastopanju, posredovanju komentarjev in podobnim opravilom. Sledi delo v ekipah, zadnji mesec prakse pa je namenjem praktičnemu delu. Na ta način podjetje pridobiva nove sodelavce, ki jih zaposli po koncu študija.
- praktikanti iz tujine – Optiweb ponuja priložnost za nabiranje izkušnje tudi praktikantom iz tujine. Posledično so zaposleni pri komunikaciji z njimi “prisiljeni” uporabljati angleški jezik.
- Optiweb akademija – gre za dogodek na katerem zaposleni debatirajo o digitalnih trendih. Na ta način trenirajo javno nastopanje ter razvijajo dodatne veščine.