BLOG MARKETING DELAVNICA

Slack nadaljuje z rastjo: kam lahko poseže?

Orodje, ki omogoča komuniciranje v ekipah, dobiva vse več dnevnih uporabnikov. Narašča tudi število uporabnikov, ki za dodatne funkcije odštejejo nekaj denarja. Vendar ne tako hitro kot prej.
Slack nadaljuje z rastjo: kam lahko poseže?

Slack ima že 4milijone uporabnikov, a njegov največji tekmec je zdaj postal Facebook. Kaj bo to pomenilo za nadaljnji razvoj Slacka(Vir slike: YouTube)?

Od 15. decembra lani do 25. maja letos je Slack beležil kar 50-odstotno rast dnevno aktivnih uporabnikov ter 63-odstotno rast v plačljivih uporabnikih. A potem se je rast nekoliko upočasnila, kot kaže tudi zaradi Facebookovega orodja Facebook Workplace. Aprila letos je uporabo Slacka opustil ameriški Uber.

Po najnovejših podatkih ima Slack 4 milijone dnevno aktivnih uporabnikov, 5,8 milijonov tedensko aktivnih uporabnikov, 1,25 milijonov plačljivih uporabnikov in 33 tisoč ekip, ki za normalno uporabo Slacka plačujejo.

Ekipa Slacka ima trenutno več kot 650 zaposlenih, ki orodje razvijajo v 7 pisarnah. Njegova vrednost je ocenjena na 3,8 milijarde dolarjev, ko je od investitorjev dobil novo finančno injekcijo v višini 200 milijonov dolarjev.

Svojo priložnost videl tudi Facebook

Slackovo orodje je dokazalo pomanjkljivost obstoječih rešitev, kot je elektronska pošta. Svojo priložnost so uvideli tudi drugi igralci. Med tistimi, ki so nazadnje vstopili na ta trg, je Facebook. Ta bi lahko zajeten del uporabnikov Slacka premamil k uporabi svoje rešitve.

Njegova velika prednost pred Slackom in drugimi orodji je ta, da je na Facebooku aktivnih vsaj 50 milijonov poslovnih strani in več kot milijarda dnevnih uporabnikov. Facebook Workplace deluje na predpostavki, da imajo verjetno vsi, ki znajo uporabljati internet, račun na Facebooku, zato je njegova uporaba toliko lažja. Njegova storitev namreč ponuja sorodne funkcije, kot so Skupine, skupinski pogovori, reakcije in celo možnost Facebook Live.

4 milijone uporabnikov od avgusta 2013 do danes

Poglejmo si razvoj Slacka. Avgusta pred tremi leti je orodje zagledalo luč sveta, februarja leta 2014 je orodje uporabljalo že 16 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov. Po enem letu od zagona je štel že 140 tisoč dnevno aktivnih upoabnikov in 40 tisoč plačljivih uporabnikov. Dva meseca in pol pozneje že 268 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in 73 tisoč plačljivih uporabnikih.

Aprila lani je orodje uporabljalo 750 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in 200 tisoč plačljivih uporabnikov. Dva meseca pozneje pa že 1,1 milijona dnevno aktivnih uporabnikov in 300 tisoč plačljivih uporabnikov. Do drugega milijona dnevno aktivnih uporabnikov je prišel decembra lani, letos maja pa do 3 milijona uporabnikov. 20. oktobra letos pa do četrtega milijona.

V desetih mesecih je Slack uspel podvojiti svojo bazo. Investitorji, kot so Thrive, GGV, Comcast, Accel, Index in Social Capital, verjamejo v njegovo nadaljnjo rast. Tudi izven severne Amerike, kar dokazuje z vse večjim številom uporabnikov iz Velike Britanije, Japonske, Nemčije, Francije in Avstralije.

Slack lahko zdaj integriramo z že več kot 740 aplikacij. Po besedah ekipe, uporabniki namestijo kar 415 tisoč aplikacij na mesec. Skupno so namestili že 6 milijonov aplikacij.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje