KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Slovenska inovacija Vitta Smile vam prinaša bleščeč nasmeh

Slovensko podjetje Mimateam d.o.o. je na trgu predstavilo praktičen nastavek za zobno ščetko Vitta Smile, ki uporabnikom sporoča, kdaj so njihovi zobje primerno umiti. Inovacija je plod slovenskega znanja in ustvarjalnosti, s spletno prodajo pa bo dostopna celotnemu svetu.
Mimateam-vitta-smile

Vitta Smile uporabnika s pomočjo senzorične zaznave in časovnika opomni, kdaj so njegovi zobje primerno umiti (foto: Mimateam)

Po raziskavah strokovnjakov večina ljudi za umivanje zob porabi premalo časa. Kar 92 odstotkov naj bi za ta zelo pomemben del osebne higiene porabilo manj kot 40 sekund, kar je po navedbah Svetovne zdravstvene organizacije odločno premalo. “Večina se tega niti ne zaveda in je prepričana, da za umivanje zob porabijo več časa,” je pojasnil direktor celjskega podjetja Mimateam d.o.o., Matej Žagar, ki je s svojo ekipo stopil v akcijo in razvil pameten nastavek za zobno ščetko.

Vitta Smile kot koristen in učinkovit pomočnik

Vitta Smile uporabnika  s pomočjo senzorične zaznave in časovnika opomni, kdaj so njegovi zobje primerno umiti. Še posebej koristen je za družine z otroki, saj je čisto pravi tehnološki pomočnik za starše ob navajanju otrok na umivanje zob. Vitta Smile je plod domačega znanja in ustvarjalnosti, saj so izdelek tako oblikovno kot tehnološko zasnovali slovenski strokovnjaki, podjetje pa se je odločilo tudi za masovno proizvodnjo v Sloveniji.

V 18 mesecih do popolnega izdelka

“Ideja se je porodila lani. Do nje smo prišli z “brainstormanjem” o konceptih malih osebnih naprav. Misel je zrastla iz opažanj hitrega tempa sodobnega življenja, zaradi katerega nemalokrat pozabimo na potrebna vsakdanja opravila,” je razkril Žagar. Po 18 mesecih razvoja in številnih izboljšavah je Vitta Smile končno ugledala luč sveta in bo kmalu začela navduševati uporabnike.

“Trenutno se dokončuje proizvodnja prve večje serije izdelka za začetek prodaje v Sloveniji in na nekaterih ciljnih trgih Evropske unije. V letu 2019 pa bo produkt na voljo tudi na globalnem trgu,” dodaja Žagar.

Od aplikacij, do mobilnih integracij in IoT do razvoja

Podjetje Mimateam d.o.o. je bilo sicer ustanovljeno leta 2017, blagovna znamka pa obstaja od leta 2009 in je nastala, ko je svojo podjetniško pot začel zdajšnji direktor Matej Žagar. Danes ekipo sestavljajo trije člani, ki vsak s strokovnim znanjem iz svojega področja pomaga pri zasnovi sodobnega pametnega pripomočka z visoko dodano vrednostjo.

Mimateam-vitta-smile-nastavki

Z možnostjo izbiranja med štirimi atraktivnimi barvami nastavka lahko zainteresirani kupci naredijo svojo že obstoječo zobno ščetko pametno. (foto: Mimateam)

V javnosti je znano tudi po storitvah na področju spletnega razvoja, razvoja poslovnih in mobilnih aplikacij ter mobilnih integracij. Ukvarja se tudi z razvojem naprav iz področja Interneta stvari ali krajše IoT (angl. Internet Of Things). Podjetje sodeluje s partnerji kot so RTV Slovenija, Ministrstvo za kulturo, podjetja INO Brežice, L-Tek in drugimi. Pred kratkim je podjetje INO Brežice d.o.o. pridobil Zlato medaljo na sejmu AGRA 2018 s produktom, del katerega je tudi mobilna aplikacija, ki so jo razvili v sodelovanju z Mimateam d.o.o.

S spletno prodajo do širokega kroga kupcev

Trenutno so v podjetju osredotočeni v lansiranje produkta Vitta Smile na trg, vzporedno pa nadaljujejo z razvojem novih produktov in nudenje storitev obstoječim naročnikom. Prodaja Vitte Smile bo v začetni fazi potekala preko spleta in posledično bodo tudi marketinška sredstva namenjena spletnemu marketingu. Ker je izdelek primeren za poslovna darila strankam in zaposlenim, se nameravajo poslužiti tudi B2B (angl. Business-to-Business) prodaji.

Priznanje za doseženo 2. mesto med TOP 10 podjetnih talentov

VittaSmile je dosegel 2. mesto.

Priznanje za doseženo 2. mesto med TOP 10 podjetnih talentov

V začetni fazi bo cena s prednaročilom nižja, možen pa bo tudi nakup družinskega paketa. V kratkem bomo na polno zagnali naše marketinške aktivnosti, v oktobru letos pa načrtujemo zagon prodaje,” je kratkoročne načrte predstavil Žagar. Podjetje se je z izdelkom Vitta Smile pred kratkim premierno predstavilo tudi na 51. Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju, saj je bilo izbrano med TOP 10 MOSovih podjetnih talentov, dobili pa so priznanje za doseženo 2. mesto.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje