Mimateam-vitta-smile

Vitta Smile uporabnika s pomočjo senzorične zaznave in časovnika opomni, kdaj so njegovi zobje primerno umiti (foto: Mimateam)

Slovenska inovacija Vitta Smile vam prinaša bleščeč nasmeh

Slovensko podjetje Mimateam d.o.o. je na trgu predstavilo praktičen nastavek za zobno ščetko Vitta Smile, ki uporabnikom sporoča, kdaj so njihovi zobje primerno umiti. Inovacija je plod slovenskega znanja in ustvarjalnosti, s spletno prodajo pa bo dostopna celotnemu svetu.
Mimateam-vitta-smile

Vitta Smile uporabnika s pomočjo senzorične zaznave in časovnika opomni, kdaj so njegovi zobje primerno umiti (foto: Mimateam)

Po raziskavah strokovnjakov večina ljudi za umivanje zob porabi premalo časa. Kar 92 odstotkov naj bi za ta zelo pomemben del osebne higiene porabilo manj kot 40 sekund, kar je po navedbah Svetovne zdravstvene organizacije odločno premalo. “Večina se tega niti ne zaveda in je prepričana, da za umivanje zob porabijo več časa,” je pojasnil direktor celjskega podjetja Mimateam d.o.o., Matej Žagar, ki je s svojo ekipo stopil v akcijo in razvil pameten nastavek za zobno ščetko.

Vitta Smile kot koristen in učinkovit pomočnik

Vitta Smile uporabnika  s pomočjo senzorične zaznave in časovnika opomni, kdaj so njegovi zobje primerno umiti. Še posebej koristen je za družine z otroki, saj je čisto pravi tehnološki pomočnik za starše ob navajanju otrok na umivanje zob. Vitta Smile je plod domačega znanja in ustvarjalnosti, saj so izdelek tako oblikovno kot tehnološko zasnovali slovenski strokovnjaki, podjetje pa se je odločilo tudi za masovno proizvodnjo v Sloveniji.

V 18 mesecih do popolnega izdelka

“Ideja se je porodila lani. Do nje smo prišli z “brainstormanjem” o konceptih malih osebnih naprav. Misel je zrastla iz opažanj hitrega tempa sodobnega življenja, zaradi katerega nemalokrat pozabimo na potrebna vsakdanja opravila,” je razkril Žagar. Po 18 mesecih razvoja in številnih izboljšavah je Vitta Smile končno ugledala luč sveta in bo kmalu začela navduševati uporabnike.

“Trenutno se dokončuje proizvodnja prve večje serije izdelka za začetek prodaje v Sloveniji in na nekaterih ciljnih trgih Evropske unije. V letu 2019 pa bo produkt na voljo tudi na globalnem trgu,” dodaja Žagar.

Od aplikacij, do mobilnih integracij in IoT do razvoja

Podjetje Mimateam d.o.o. je bilo sicer ustanovljeno leta 2017, blagovna znamka pa obstaja od leta 2009 in je nastala, ko je svojo podjetniško pot začel zdajšnji direktor Matej Žagar. Danes ekipo sestavljajo trije člani, ki vsak s strokovnim znanjem iz svojega področja pomaga pri zasnovi sodobnega pametnega pripomočka z visoko dodano vrednostjo.

Mimateam-vitta-smile-nastavki

Z možnostjo izbiranja med štirimi atraktivnimi barvami nastavka lahko zainteresirani kupci naredijo svojo že obstoječo zobno ščetko pametno. (foto: Mimateam)

V javnosti je znano tudi po storitvah na področju spletnega razvoja, razvoja poslovnih in mobilnih aplikacij ter mobilnih integracij. Ukvarja se tudi z razvojem naprav iz področja Interneta stvari ali krajše IoT (angl. Internet Of Things). Podjetje sodeluje s partnerji kot so RTV Slovenija, Ministrstvo za kulturo, podjetja INO Brežice, L-Tek in drugimi. Pred kratkim je podjetje INO Brežice d.o.o. pridobil Zlato medaljo na sejmu AGRA 2018 s produktom, del katerega je tudi mobilna aplikacija, ki so jo razvili v sodelovanju z Mimateam d.o.o.

S spletno prodajo do širokega kroga kupcev

Trenutno so v podjetju osredotočeni v lansiranje produkta Vitta Smile na trg, vzporedno pa nadaljujejo z razvojem novih produktov in nudenje storitev obstoječim naročnikom. Prodaja Vitte Smile bo v začetni fazi potekala preko spleta in posledično bodo tudi marketinška sredstva namenjena spletnemu marketingu. Ker je izdelek primeren za poslovna darila strankam in zaposlenim, se nameravajo poslužiti tudi B2B (angl. Business-to-Business) prodaji.

Priznanje za doseženo 2. mesto med TOP 10 podjetnih talentov

VittaSmile je dosegel 2. mesto.

Priznanje za doseženo 2. mesto med TOP 10 podjetnih talentov

V začetni fazi bo cena s prednaročilom nižja, možen pa bo tudi nakup družinskega paketa. V kratkem bomo na polno zagnali naše marketinške aktivnosti, v oktobru letos pa načrtujemo zagon prodaje,” je kratkoročne načrte predstavil Žagar. Podjetje se je z izdelkom Vitta Smile pred kratkim premierno predstavilo tudi na 51. Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju, saj je bilo izbrano med TOP 10 MOSovih podjetnih talentov, dobili pa so priznanje za doseženo 2. mesto.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki