Slovenska inovacija Vitta Smile vam prinaša bleščeč nasmeh

Slovensko podjetje Mimateam d.o.o. je na trgu predstavilo praktičen nastavek za zobno ščetko Vitta Smile, ki uporabnikom sporoča, kdaj so njihovi zobje primerno umiti. Inovacija je plod slovenskega znanja in ustvarjalnosti, s spletno prodajo pa bo dostopna celotnemu svetu.
Mimateam-vitta-smile

Vitta Smile uporabnika s pomočjo senzorične zaznave in časovnika opomni, kdaj so njegovi zobje primerno umiti (foto: Mimateam)

Po raziskavah strokovnjakov večina ljudi za umivanje zob porabi premalo časa. Kar 92 odstotkov naj bi za ta zelo pomemben del osebne higiene porabilo manj kot 40 sekund, kar je po navedbah Svetovne zdravstvene organizacije odločno premalo. “Večina se tega niti ne zaveda in je prepričana, da za umivanje zob porabijo več časa,” je pojasnil direktor celjskega podjetja Mimateam d.o.o., Matej Žagar, ki je s svojo ekipo stopil v akcijo in razvil pameten nastavek za zobno ščetko.

Vitta Smile kot koristen in učinkovit pomočnik

Vitta Smile uporabnika  s pomočjo senzorične zaznave in časovnika opomni, kdaj so njegovi zobje primerno umiti. Še posebej koristen je za družine z otroki, saj je čisto pravi tehnološki pomočnik za starše ob navajanju otrok na umivanje zob. Vitta Smile je plod domačega znanja in ustvarjalnosti, saj so izdelek tako oblikovno kot tehnološko zasnovali slovenski strokovnjaki, podjetje pa se je odločilo tudi za masovno proizvodnjo v Sloveniji.

V 18 mesecih do popolnega izdelka

“Ideja se je porodila lani. Do nje smo prišli z “brainstormanjem” o konceptih malih osebnih naprav. Misel je zrastla iz opažanj hitrega tempa sodobnega življenja, zaradi katerega nemalokrat pozabimo na potrebna vsakdanja opravila,” je razkril Žagar. Po 18 mesecih razvoja in številnih izboljšavah je Vitta Smile končno ugledala luč sveta in bo kmalu začela navduševati uporabnike.

“Trenutno se dokončuje proizvodnja prve večje serije izdelka za začetek prodaje v Sloveniji in na nekaterih ciljnih trgih Evropske unije. V letu 2019 pa bo produkt na voljo tudi na globalnem trgu,” dodaja Žagar.

Od aplikacij, do mobilnih integracij in IoT do razvoja

Podjetje Mimateam d.o.o. je bilo sicer ustanovljeno leta 2017, blagovna znamka pa obstaja od leta 2009 in je nastala, ko je svojo podjetniško pot začel zdajšnji direktor Matej Žagar. Danes ekipo sestavljajo trije člani, ki vsak s strokovnim znanjem iz svojega področja pomaga pri zasnovi sodobnega pametnega pripomočka z visoko dodano vrednostjo.

Mimateam-vitta-smile-nastavki

Z možnostjo izbiranja med štirimi atraktivnimi barvami nastavka lahko zainteresirani kupci naredijo svojo že obstoječo zobno ščetko pametno. (foto: Mimateam)

V javnosti je znano tudi po storitvah na področju spletnega razvoja, razvoja poslovnih in mobilnih aplikacij ter mobilnih integracij. Ukvarja se tudi z razvojem naprav iz področja Interneta stvari ali krajše IoT (angl. Internet Of Things). Podjetje sodeluje s partnerji kot so RTV Slovenija, Ministrstvo za kulturo, podjetja INO Brežice, L-Tek in drugimi. Pred kratkim je podjetje INO Brežice d.o.o. pridobil Zlato medaljo na sejmu AGRA 2018 s produktom, del katerega je tudi mobilna aplikacija, ki so jo razvili v sodelovanju z Mimateam d.o.o.

S spletno prodajo do širokega kroga kupcev

Trenutno so v podjetju osredotočeni v lansiranje produkta Vitta Smile na trg, vzporedno pa nadaljujejo z razvojem novih produktov in nudenje storitev obstoječim naročnikom. Prodaja Vitte Smile bo v začetni fazi potekala preko spleta in posledično bodo tudi marketinška sredstva namenjena spletnemu marketingu. Ker je izdelek primeren za poslovna darila strankam in zaposlenim, se nameravajo poslužiti tudi B2B (angl. Business-to-Business) prodaji.

Priznanje za doseženo 2. mesto med TOP 10 podjetnih talentov

VittaSmile je dosegel 2. mesto.

Priznanje za doseženo 2. mesto med TOP 10 podjetnih talentov

V začetni fazi bo cena s prednaročilom nižja, možen pa bo tudi nakup družinskega paketa. V kratkem bomo na polno zagnali naše marketinške aktivnosti, v oktobru letos pa načrtujemo zagon prodaje,” je kratkoročne načrte predstavil Žagar. Podjetje se je z izdelkom Vitta Smile pred kratkim premierno predstavilo tudi na 51. Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju, saj je bilo izbrano med TOP 10 MOSovih podjetnih talentov, dobili pa so priznanje za doseženo 2. mesto.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Hopalai je startup, ki je marca letos na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami. Aplikacijo uporablja že skoraj petina vseh slovenskih osnovnih šol. V kratkem nameravajo produkt predstaviti tudi špansko govorečemu trgu. Preberite več >>

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

Z namenom, da na trg lansirajo nov izdelek za nego las, je moči združilo 5 slovenskih podjetnic. Nastala je linija kozmetike, ki nosi podpis dveh znanih slovenskih blogerk. Preberite več >>

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne. Prav tako skupaj z zainteresiranimi podjetji snujejo namizne igre, ki lahko služijo kot sredstvo promocije. Preberite več >>

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine. Preberite več >>

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing. Preberite več >>

Oznake: , ,