Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

Avtor — 23.11.2016
»Vedeli smo, da je produkt dober in da bo pritegnil veliko pozornosti, a kljub temu nas je zadnja številka pozitivno presenetila,« so povedali ustvarjalci prvega lebdečega gramofona na svetu. V 40-dnevni kampanji so zbrali kar 548.278 dolarjev.
Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

Ekipa je zbrala 548.278 dolarjev (Vir slike: Peter Giodani).

Ekipa Mag-Lev si je zastavila cilj 300 tisoč dolarjev in ga kmalu tudi dosegla. Kickstarterjevo skupnost so njeni člani prepričali z gramofonom, kjer vinilna plošča lebdi v zraku s pomočjo magnetne blazine. Ekipa je pri razvoju uporabila inovativno patentirano tehnologijo, s katero so dosegli lebdenje ter natančno vrtenje krožnika.

V gramofon je vgrajen tudi UPS sistem, ki shrani dovolj električne energije, da lahko dvigne ročico tudi v primeru, ko zmanjka elektrike. Tako je vedno poskrbljeno za varnost. Več o inovativnem gramofonu si lahko preberete v članku Prvi lebdeči gramofon na svetu, ki so ga izdelali Slovenci, na Kickstarterju!

Največ jih bodo poslali v ZDA

Podporniki, skupaj kar 714, prihajajo iz celega sveta. Največ gramofonov bo romalo v ZDA, sledi Nemčija, na tretjem mestu pa je Slovenija. Podporniki prihajajo tudi iz Kanade, Avstralije, Singapurja, Švedske in Japonske. Med navdušenci nad gramofonom je tudi slovenski DJ Umek, gramofon pa so predstavili tudi mediji, kot so NME, Business Insider, designboom in drugi. Naj dodamo, da je število podpornikov res veliko, še zlasti če upoštevamo, da se je cena izdelka gibala med 780 in 940 dolarji.

V dogovorih o poteku distribucije

»To je neizmerna motivacija za nadaljnje delo, predvsem pa se zavedamo, da se zdaj začne zares. Trenutno smo v dogovorih glede proizvodnje gramofona, dogovarjamo se o poteku distribucije in vršimo še zadnje teste prototipa, da bo vse brezhibno delovalo,« dodaja ekipa.

»Kickstarter kampanja je bila za nas pomembna tudi zaradi testiranja produkta na širši svetovni javnosti. Tako smo bili skozi celotno kampanjo 24 ur na dan v kontaktu s podporniki iz celega sveta, sprejemali njihove komentarje in predvsem skušali večino njihovih predlogov upoštevati za izboljšavo produkta. Ob tem lahko brez težav rečemo, da je testiranje na širši množici uspelo, saj je 714 podpornikov zelo visoka številka za produkt tega cenovnega razreda,« kampanjo komentirajo člani.

Gramofone bo ekipa pošiljala prihodnje leto, po trenutnih načrtih jih bodo podporniki prejeli avgusta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja. Preberite več >>

Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt. Preberite več >>

Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg. Preberite več >>

Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

"Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!" Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje