So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi so lahko koristni za vaše poslovanje. (Vir slike: Pixabay)

Lokacijsko omejevanje oglasov na Facebooku lahko namreč hitro podraži vašo oglaševalsko kampanjo.

Cene oglasov na Facebooku so izračunane na podlagi avtomatizirane »dražbe«. To pomeni, da če tudi druga podjetja v bližini ciljajo isto področje in isto publiko, bodo cene vaših oglasov zaradi konkurence višje.

Preden začnete zapravljati težko prisluženi denar, se morate torej prepričati, ali so lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vaše podjetje. Pri tem vam lahko pomagamo.

Kakšne možnosti za lokacijsko omejevanje oglasov vam ponuja Facebook oglaševanje?

Na Facebooku lahko svoje oglase lokacijsko omejite glede na oddaljenost ali državo, regijo, provinco, mesto … Najlažji način za lokacijsko omejevanje oglasov je prek oddaljenosti glede na polmer, kar lahko določite v zavihku Lokalna prepoznavnost na domači strani Urejevalnika oglasov.

Vir slike: AdEspresso.

Če želite svoj oglas omejiti glede na obstoječo geografsko enoto, na primer mesto ali pokrajino, to lahko storite na svoji strani v zavihku Ciljne publike/Ciljno občinstvo, kjer boste našli celoten meni za lokacijsko omejevanje oglasov.

Vir slike: AdEspresso.

Vzemite si čas za seznanitev z vsemi različnimi možnostmi, ki so vam na voljo; šele nato nadaljujte.

Ali imate dejansko lokacijo?

Če ima vaše podjetje dejansko fizično lokacijo, ki jo lahko vaše stranke obiščejo, lahko obisk povečate s pomočjo lokacijsko omejenih oglasov.

Pri določanju polmera upoštevajte tudi, kakšno razdaljo so vaše stranke pripravljene sprejeti, da bi prišle do vas. Če se ukvarjate s prodajo avtomobilov, bo izbrani polmer oddaljenosti verjetno večji, kot če vodite picerijo. Z določitvijo pravih parametrov boste zagotovili maksimalno izkoriščenost vsakega vloženega evra.

Pomaga vam lahko tudi Facebookovo sledenje lokaciji, ki vam lahko pokaže, kateri obiskovalci vaše trgovine ali podjetja so videli vaše oglase. Tako lahko hitro ugotovite, kateri oglasi so učinkoviti.

Trgovska veriga E.Leclerc je uporabila prav to funkcijo, ko je podjetje na Facebooku izvedlo kampanjo za doseganje posameznikov v oddaljenosti približno 10 km od njihovih trgovin. Analiza je pokazala, da je približno 12 odstotkom klikov na oglas trgovine sledil dejanski obisk trgovine in nakup prehranskih izdelkov, izdelkov za dom, oblačil itd.

Poslujete v mestnem ali podeželskem okolju?

Pri oblikovanje strategije za lokacijsko omejene oglase morate upoštevati tudi značilnosti svoje lokacije – ali torej poslujete v mestnem ali podeželskem okolju.

V mestih se boste morali soočiti z večjo konkurenco, hkrati pa boste lahko dosegli večje število potencialnih strank, tudi če boste zamejili svojo kampanjo na majhno območje. Po drugi strani pa boste morali na podeželju razširiti svoje področje, da boste dosegli optimalno število ljudi – pri tem boste verjetno plačevali oglaševanje tudi za določene predele, na katerih ne živi nihče.

Poslujete zgolj na spletu?

Če poslujete zgolj na spletu, lokacijsko omejeni oglasi morda niso najbolj primerni za vaše podjetje. Kljub temu jih lahko učinkovito uporabite, kot kaže naslednji primer.

Podjetje ClassPass je spletna storitev, ki ponuja enotno ceno za treninge v različnih fitnesih. S pomočjo Facebookovih orodij za segmentiranje ciljne publike lahko na preprost način oglase prilagajajo posameznikom, ki se zanimajo za telesno aktivnost.

Vir slike: AdEspresso.

Ko svojo storitev predstavijo v novem mestu, lahko tako oblikujejo oglase, ki spodbudijo posameznike k včlanitvi. S kombinacijo določanja ciljne publike in lokacijskega omejevanja oglasov dosežejo najboljši učinek.

Še en primer uspešne uporabe lokacijsko omejenih oglasov je dobrodelna organizacija Oxfam, ki se osredotoča na zbiranje donacij prek spleta. Lokacijsko omejene oglase uporabljajo za fokusiranje na bogatejše mestne predele, v katerih živijo posamezniki, ki večkrat pomagajo dobrodelnim organizacijam. Maja 2015 so tako uspešno uporabili lokacijsko ciljanje za zbiranje donacij za popotresno obnovo – v enem tednu so zbrali kar 10 tisoč dolarjev.

Pri tem je pomembno opozoriti, da se oglaševalci v obeh opisanih primerih niso zanašali le na geografijo. Geografska bližina je lahko zadosten razlog, da posameznik obišče bar, spletne storitve pa morajo svoje oglaševanje prilagajati več različnim dejavnikom.

Želite oglaševati na Facebooku? Vabljeni na delavnico!

Ste se prilagodili mobilnim napravam?

Mobilne platforme vplivajo na način, kako posamezniki sprejemamo informacije. Če ste svoje oglase že prilagodili mobilnim napravam, lahko z dodatkom lokacijskega omejevanja izkoristite njihov potencial.

Kar 40 odstotkov ljudi brska po internetu z mobilnih naprav, zato je kombinacija mobilnih platform in geografskega ciljanja lahko učinkovita. Primerna je na primer za oglaševanje kulturnih znamenitosti, lokalnih storitev itd.

Če se šele seznanjate tako z mobilnim trženjem kot z geografskim omejevanjem, si najprej vzemite čas za oblikovanje odličnih mobilnih oglasov, preden se začnete ukvarjati s podrobnostmi.

Segmentiranje oglasov

Lokacija predstavlja le en način segmentiranja oglasov. Če so vaše trenutne nastavitve učinkovite, vam dodajanje lokacijskega omejevanja morda ne bo pomagalo.

Facebook namreč omogoča kombiniranje lokacije le s spolom in starostjo – to pomeni, da se ne morete osredotočiti na druge pomembne segmente svoje ciljne publike.

Poleg tega je mogoče, da je vaša segmentacija tudi brez lokacijskega omejevanja učinkovita, kar prikazuje primer oglasa za podjetje Proper Cloth.

Vir slike: AdEspresso.

Podjetje Proper Cloth se osredotoča na potrošnike, ki berejo revijo GQ, zaslužijo dovolj, da si lahko privoščijo srajce po meri, in so podjetniki. Njihovi oglasi so verjetno omejeni tudi na določeno starostno skupino. Tako se oglasi podjetja prikazujejo samo dejanski ciljni publiki, čeprav niso lokacijsko omejeni.

Če segmentacije še ne obvladate popolnoma ali vaša sredstva ne zadoščajo za popolnoma usmerjeno oglaševanje, je lokacijsko omejevanje odlična priložnost, da začnete usmerjati svoje oglase. Geografsko ciljanje je preprosto za uporabo in ponuja veliko priložnosti za donosnost.

Oblikujte svojo strategijo

Na voljo vam je ogromno orodij za doseganje najboljšega trga za vaš produkt – lokacijsko omejeni oglasi so le en vidik celotne zgodbe. Lokacijsko omejevanje lahko nemudoma oblikuje pomembno povezavo med vašim podjetjem in potencialnimi strankami. Še posebej je koristno za podjetja, ki poslujejo tudi na fizičnih lokacijah.

Naučite se kreiranja strukturiranih Facebook oglasov od strokovnjaka! Preverite, o čem je govora >>

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih! Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje