Spletna stran – še nekaj idej za boljši izkoristek (Vir slike: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net)
Prejšnji teden smo pričeli z naštevanjem možnosti, kako spremeniti vašo spletno stran v orodje, s katerim boste zbirali kontakte potencialnih kupcev. Ugotovili smo, da poleg prijave na e-novice potrebujete še neko dodatno vabo, ki bo obiskovalce prepričala, da vam zaupajo svoje kontakte. Dve od možnosti sta nagradna igra in e-knjiga. Z dodatnimi idejami pa nadaljujemo danes.
Še ena možnost je takojšnja ugodnost za stranke. Strankam, ki se prijavijo na vaše e-novice, obljubite ugodnost, ki jo bodo prejeli takoj. Ali je to popust ob nakupu ali pa darilo, ki ga prejmejo, se boste odločili sami.
Dejstvo pa je, da nekateri kupci veliko dajo na to, da prejmejo neko darilo ali popust. Če boste pravočasno ugotovili, kaj je to, boste dobili novega kupca, ki ga boste lahko v prihodnje tudi obveščali o vaši ponudbi.
Če se odločite za vključitev enega ali več od navedenih načinov zbiranja kontaktov, lahko obiskovalci ob prvem prihodu na vašo spletno stran dobijo spletno pasico (banner), ki se jim odpre preko vsebine vaše spletne strani.
Pasica naj vključuje razloge, zakaj naj se naročijo oziroma odločijo za sodelovanje, na njej naj bo tudi polje za vpis podatkov. Ključno pa je tudi to, da je možno pasico hitro in enostavno zapreti (velik x desno zgoraj ali velik napis »zapri«). Vsak obiskovalec naj pasico vidi enkrat. Če se vrne v nekaj dneh, naj je sistem ne prikazuje.
Dodatna možnost za zbiranje podatkov vam omogoča odločitev, da poleg artiklov na spletni strani ne objavite cen. Če obiskovalec želi prejeti informacijo, mora izpolniti obrazec in se obrniti na vas.
Na ta način boste dosegli dvoje. Imeli boste kontaktne podatke za obveščanje, poleg tega pa boste vedeli, da je stranka zainteresirana za nakup. Z njo se boste ukvarjali tudi prodajno, jo poklicali in ji skušali vaše proizvode oziroma storitve tudi prodati.
Seveda je pri tem načinu potrebno dobro preučiti ali se vam skrivanje podatkov izplača, saj se lahko zgodi, da nekatere stranke takoj uidejo h konkurenci.
Obiskovalce vaše spletne strani lahko povabite tudi v vaš klub. Člani kluba imajo ob nakupu boljše pogoje kot nečlani, lahko ob nakupu prejmejo darilo, lahko zbirajo točke ugodnosti ali pa jih stimulirate kako drugače. Ključno je to, da lahko z njimi komunicirate in jim seveda tudi redno prodajate.
V pogoje sodelovanja v nagradni igri oziroma v obrazec, s katerim se bo obiskovalec vaše spletne strani prijavil na e-novice, e-knjigo ali na drugo ugodnost, nujno vključite tudi dovoljenje za obveščanje in vaše zagotovilo, kako boste ravnali s podatki. Tega se tudi držite! Le tako bodo prejemniki vaših sporočil v prihodnje veseli, da so jih dobili, zadostili pa boste tudi zakonskim pogojem.
Verjetno se sprašujete, kaj od tega je primerno za vas in vaše podjetje. To boste morali preveriti. Predlagam pa, da se odločite za nekaj pristopov in jih stestirate. Strošek bo na začetku res nekoliko višji, a to bo le vaš vložek v to, da boste zgradili optimalen sistem za zbiranje kontaktov in prodajo preko vaše spletne strani.
Preberite tudi: Spletna stran – vaš vir potencialnih kupcev >>
Tako, zaključili smo s serijo devetih člankov o direktnem marketingu. Verjamem, da ste se v njih našli tudi kaj novega in primernega za vas. Za dodatna vprašanja sem dosegljiv na elektronski pošti miha@plus331.si, kamor mi lahko pošljete tudi vaša vprašanja.
Prihodnji teden si boste namesto povzetka vsega do sedaj zapisanega lahko prebrali kratek zaključek in sicer na temo najpomembnejše stvari, brez katere je bolje, da se direktnega marketinga sploh ne lotevate…
Miha Ahačič je podjetnik z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju marketinga. Ukvarja se s svetovanjem na področju direktnega marketinga je pa tudi avtor knjižne uspešnice Računalniški priročnik za začetnike v zlatih letih.