Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Dan po tem, ko Američani režejo purane, so tamkajšnje trgovine polne. Vzrok je črni petek, največji ameriški trgovski praznik. Na dan trgovci ponudijo številne popuste, Američani pa z veseljem odpirajo denarnice in v povprečju zapravijo tudi 500 evrov. Zakaj je ta dan pomemben tudi za Slovence?
Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Na črni petek trgovci ponudijo ekskluzivne popuste. Ste se že pripravili (Vir slike: YouTube)?

Trgovci se na ta praznik, ki ga praznujejo že od leta 1939, dobro pripravijo. Priprave, ki potekajo nekaj tednov, zahtevajo tudi okrepljene delavske vrste. Lani so Američani, ki so na ponudbe trgovcev čakali tudi pred trgovinami, zapravili na desetine milijard dolarjev.

»Po podatkih portala Us News je lani na ta dan v fizičnih in spletnih trgovinah nakupovalo kar 55 odstotkov Američanov, torej 136 milijonov potrošnikov. Zapravili so 2,4 milijarde dolarjev, delež nakupov na spletu pa se je v primerjavi z letom 2013 povečal za 25 odstotkov,« piše Danica Omrčen na Shoppers Mind – sMind.si.

Tudi do 80-odstotni porast prodaje

Številni ameriški prazniki, tudi črni petek so postali stalnica tudi v Evropi in Sloveniji. Prednost je povečana prodaja: v Franciji so trgovci pred dvema letoma na črni petek zabeležili več kot 80-odstotno rast prodaje v primerjavi z dnem prej, pojasnjuje Omrčnova.

Več prodaje na isti dan

Izpostavlja pa še eno spletno različico trgovskega praznika. To je kiber ponedeljek (ang. Cyber Monday), dan, ko trgovci ponudijo zgodnje novoletne nakupe po privlačnih popustih. Kiber ponedeljek se zgodi le dva dni po črnem petku, ko je nakupovalnica mrzlica na vrhuncu. »Na blogu Criteo pišejo, da so lani na cyber ponedeljek nekateri evropski trgovci prodali tudi do 70 odstotkov več kot pretekla leta, ko na ta dan niso pripravii posebnih ponudb,« pojasnjuje.

Spletni trgovec se mora prilagoditi

»Veš, da bodo isti korak naredili tudi drugi, zato moraš kot spletni trgovec najti neko prednost pred njimi, da sploh prideš do kupca v tem času obdarovanj,« pravi Jelena Rašula, vodja digitalnega marketinga pri Ceneje.si. Cena je zagotovo eden od dejavnikov, ki jih mora spletni trgovec prilagoditi v tem obdobju, da sploh lahko pride zraven.

Kako se črni petek obrestuje slovenskim spletnim trgovcem?

Primerjava, ki so jo naredili pri Ceneje.si, kaže, da se ameriški trgovski prazniki obrestujejo tudi slovenskim spletnim trgovcem. Po besedah Rašule, se na ta dan spletnim trgovcem promet poveča za od 30 do 40 odstotkov. Najbolj prodajani izdelki na ta dan so oblačila, modni dodatki, obutev in tehnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje