Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Dan po tem, ko Američani režejo purane, so tamkajšnje trgovine polne. Vzrok je črni petek, največji ameriški trgovski praznik. Na dan trgovci ponudijo številne popuste, Američani pa z veseljem odpirajo denarnice in v povprečju zapravijo tudi 500 evrov. Zakaj je ta dan pomemben tudi za Slovence?
Spletni trgovci, ste pripravljeni na črni petek in kiber ponedeljek?

Na črni petek trgovci ponudijo ekskluzivne popuste. Ste se že pripravili (Vir slike: YouTube)?

Trgovci se na ta praznik, ki ga praznujejo že od leta 1939, dobro pripravijo. Priprave, ki potekajo nekaj tednov, zahtevajo tudi okrepljene delavske vrste. Lani so Američani, ki so na ponudbe trgovcev čakali tudi pred trgovinami, zapravili na desetine milijard dolarjev.

»Po podatkih portala Us News je lani na ta dan v fizičnih in spletnih trgovinah nakupovalo kar 55 odstotkov Američanov, torej 136 milijonov potrošnikov. Zapravili so 2,4 milijarde dolarjev, delež nakupov na spletu pa se je v primerjavi z letom 2013 povečal za 25 odstotkov,« piše Danica Omrčen na Shoppers Mind – sMind.si.

Tudi do 80-odstotni porast prodaje

Številni ameriški prazniki, tudi črni petek so postali stalnica tudi v Evropi in Sloveniji. Prednost je povečana prodaja: v Franciji so trgovci pred dvema letoma na črni petek zabeležili več kot 80-odstotno rast prodaje v primerjavi z dnem prej, pojasnjuje Omrčnova.

Več prodaje na isti dan

Izpostavlja pa še eno spletno različico trgovskega praznika. To je kiber ponedeljek (ang. Cyber Monday), dan, ko trgovci ponudijo zgodnje novoletne nakupe po privlačnih popustih. Kiber ponedeljek se zgodi le dva dni po črnem petku, ko je nakupovalnica mrzlica na vrhuncu. »Na blogu Criteo pišejo, da so lani na cyber ponedeljek nekateri evropski trgovci prodali tudi do 70 odstotkov več kot pretekla leta, ko na ta dan niso pripravii posebnih ponudb,« pojasnjuje.

Spletni trgovec se mora prilagoditi

»Veš, da bodo isti korak naredili tudi drugi, zato moraš kot spletni trgovec najti neko prednost pred njimi, da sploh prideš do kupca v tem času obdarovanj,« pravi Jelena Rašula, vodja digitalnega marketinga pri Ceneje.si. Cena je zagotovo eden od dejavnikov, ki jih mora spletni trgovec prilagoditi v tem obdobju, da sploh lahko pride zraven.

Kako se črni petek obrestuje slovenskim spletnim trgovcem?

Primerjava, ki so jo naredili pri Ceneje.si, kaže, da se ameriški trgovski prazniki obrestujejo tudi slovenskim spletnim trgovcem. Po besedah Rašule, se na ta dan spletnim trgovcem promet poveča za od 30 do 40 odstotkov. Najbolj prodajani izdelki na ta dan so oblačila, modni dodatki, obutev in tehnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google uvaja privzeto blokiranje oglasov v brskalniku Chrome

Google v svoj brskalnik Chrome uvaja pomembno novost: najbolj vsiljivi oglasi bodo avtomatsko blokirani in se uporabnikom brskalnika na različnih napravah ne bodo prikazovali. Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Na področju varovanja zasebnosti in podatkov se v kratkem obetajo pomembne spremembe. Kako bo nova politika vplivala na trženje? Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje