Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu!
E-mail marketing cover

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu! (Vir slike: Pixabay)

Elektronsko pošto podjetja večinoma uporabljajo za izhodni marketing (angl. outbound marketing), ki večinoma poteka le enosmerno. V sodobnem svetu pa je veliko bolj učinkovito trženje, ki vključuje potrošnike (angl. engagement marketing).

Večina podjetij ne spodbuja odzivanja prejemnikov na elektronska sporočila – nekatera to celo preprečujejo, saj sporočila pošiljajo z elektronskih naslovov, ki ne omogočajo prejemanja povratnih sporočil.

Spodbujanje angažmaja na drugih kanalih

Če si ogledamo druge kanale, ki jih podjetja pogosto uporabljajo za trženje, hitro ugotovimo, da večinoma spodbujajo interakcijo oziroma angažma strank:

  • V objavah na blogu bralce spodbujate h komentiranju.
  • V objavah na družabnih omrežjih sledilce spodbujate h komentiranju.
  • V okviru spletnih seminarjev udeležence spodbujate k postavljanju vprašanj.
  • Na svoji spletni strani obiskovalcem ponujate možnost klepeta v živo.

Na vseh teh kanalih podjetja svoje stranke oziroma potencialne stranke spodbujajo k vključevanju, k aktivnemu sodelovanju. Zakaj nas torej elektronska sporočila ne pozivajo k odzivanju, podajanju povratnih informacij ali drugim načinom interakcije?

Odgovor se glasi: »Ker to počnemo že od nekdaj.«

Kako spodbuditi prejemnike elektronske pošte k odzivanju?

Na srečo ta proces ne zahteva popolne preobrazbe vašega delovanja. Verjetno ste že oblikovali odlično bazo kontaktov, zbrali ogromno podatkov o svojih potencialnih in dejanskih strankah ter se naučili prilagajati svoja sporočila različnim segmentom svoje ciljne publike.

Zdaj morate svoje znanje pošiljanja elektronskih sporočil dodatno nadgraditi. V nadaljevanju predstavljamo tri taktike, s pomočjo katerih boste spodbudili prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivanju nanje.

1. Prosite za odgovor

Ko napišete zasebno elektronsko sporočilo kolegu ali prijatelju, ga prosite za odgovor. Prav to počnejo tudi prodajniki, ko komunicirajo s posameznimi strankami. Zakaj te strategije ne bi uporabili tudi v trženjskih elektronskih sporočilih?

Ali lahko svoj poziv k dejanju (angl. call to action) zastavite v obliki vprašanja in tako neposredno spodbudite odziv? Če želi potrošnik ali potencialna stranka stopiti v stik z vami, je najbolj preprost način, da klikne na gumb »Pošlji odgovor«.

Predstavljena taktika prinaša določene izzive, saj je treba prejete odgovore posredovati primernemu prejemniku. Poleg tega je oteženo sledenje odzivom za potrebe analiziranja marketinških kampanj. Vendar je priporočljivo, da rešite omenjene probleme, saj boste tako izboljšali potrošniško izkušnjo. Na spletu je na voljo veliko različnih orodij, ki vam lahko pomagajo pri upravljanju in analiziranju prejetih odgovorov.

Zapisano seveda ne pomeni, da morate v vsa elektronska sporočila vključiti gumb »Pošlji odgovor«. Vsekakor pa lahko na ta način spodbudite angažma in vključevanje potencialne stranke v določenih fazah prodajnega lijaka.

2. Poenostavite obliko

Če želite spodbuditi odziv prejemnika elektronskega sporočila, mu preprosto zastavite vprašanje. Za to ne potrebujete posebnih pisav, slikovnega gradiva ali velikih gumbov. Tržniki se lahko na tem področju veliko naučijo od prodajnikov ter začnejo oblikovati neposrednejša elektronska sporočila.

Potrudite se, da vaša sporočila ne bodo zvenela umetno in prisiljeno – tako boste zagotovili večji odziv.

E-mail marketing

Poenostavite obliko svojih elektronskih sporočil. (Vir slike: Pixabay)

3. Spremenite naslov pošiljatelja

Kot smo že omenili, onemogočanje odzivanja ni najboljša taktika pri pošiljanju trženjskih elektronskih sporočil. Negativno namreč vpliva na dostavljivost sporočil, potrošnikom pa ne vliva zaupanja v blagovno znamko oziroma pošiljatelja.

Pošiljanje sporočil s splošnega naslova tipa marketing@, info@ ali obvestila@ je bolj učinkovito, vendar pa tudi ti naslovi ne spodbujajo angažmaja prejemnikov.

Večina prejemnikov bo z večjim veseljem odgovorila na sporočila s »človeških« elektronskih naslovov, torej naslovov, ki vključujejo ime in priimek dejanske osebe iz podjetja.

Pošiljanje z elektronskega naslova dejanske osebe ni vedno izvedljivo, še posebej če gre za večje število sporočil. Preizkusite lahko tudi druge možnosti:

  • Sporočila pošiljajte v imenu predstavnikov podjetja oziroma imetnikov naslovov.
  • Sporočila pošiljajte z nadomestnega naslova predstavnika za stike z javnostmi ali drugega zaposlenega v podjetju. S tem naslovom naj upravlja večje število posameznikov.
  • Sporočila pošiljajte v imenu lastnika programa (npr. sporočila v povezavi s spletnim seminarjem naj bodo poslana z naslova vodje seminarja ali predavatelja).

Primeren naslov za pošiljanje prilagodite nakupovalni oziroma potrošniški izkušnji in zmožnostim svojega podjetja oziroma organizacije.

Zaključek

Na podlagi spreminjanja elektronske pošte v kanal za t. i. engagement marketing boste oblikovali boljšo potrošniško izkušnjo in izboljšali svoje rezultate. Če se ne boste prilagodili trenutnim razmeram, vas bodo stranke začele zapuščati.

Direktor podjetja Marketo Steve Lucas tako poudarja, da morajo v okviru t. i. vključevalne ekonomije (angl. engagement economy) tržniki komunicirati s svojimi kupci in jih spodbujati k aktivnemu vključevanju. To velja tudi za elektronsko pošto.

Prehod na takšen način delovanja zahteva določeno spremembo v razumevanju elektronske pošte, ki ni le kanal za enosmerno komunikacijo. Vendar pa vam ni treba popolnoma spremeniti izbranih tehnologij ali sistemov – začnite s preizkušanjem predstavljenih taktik in strategij.

Vir: Marketo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov. Preberite več >>

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje