Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu!
E-mail marketing cover

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu! (Vir slike: Pixabay)

Elektronsko pošto podjetja večinoma uporabljajo za izhodni marketing (angl. outbound marketing), ki večinoma poteka le enosmerno. V sodobnem svetu pa je veliko bolj učinkovito trženje, ki vključuje potrošnike (angl. engagement marketing).

Večina podjetij ne spodbuja odzivanja prejemnikov na elektronska sporočila – nekatera to celo preprečujejo, saj sporočila pošiljajo z elektronskih naslovov, ki ne omogočajo prejemanja povratnih sporočil.

Spodbujanje angažmaja na drugih kanalih

Če si ogledamo druge kanale, ki jih podjetja pogosto uporabljajo za trženje, hitro ugotovimo, da večinoma spodbujajo interakcijo oziroma angažma strank:

  • V objavah na blogu bralce spodbujate h komentiranju.
  • V objavah na družabnih omrežjih sledilce spodbujate h komentiranju.
  • V okviru spletnih seminarjev udeležence spodbujate k postavljanju vprašanj.
  • Na svoji spletni strani obiskovalcem ponujate možnost klepeta v živo.

Na vseh teh kanalih podjetja svoje stranke oziroma potencialne stranke spodbujajo k vključevanju, k aktivnemu sodelovanju. Zakaj nas torej elektronska sporočila ne pozivajo k odzivanju, podajanju povratnih informacij ali drugim načinom interakcije?

Odgovor se glasi: »Ker to počnemo že od nekdaj.«

Kako spodbuditi prejemnike elektronske pošte k odzivanju?

Na srečo ta proces ne zahteva popolne preobrazbe vašega delovanja. Verjetno ste že oblikovali odlično bazo kontaktov, zbrali ogromno podatkov o svojih potencialnih in dejanskih strankah ter se naučili prilagajati svoja sporočila različnim segmentom svoje ciljne publike.

Zdaj morate svoje znanje pošiljanja elektronskih sporočil dodatno nadgraditi. V nadaljevanju predstavljamo tri taktike, s pomočjo katerih boste spodbudili prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivanju nanje.

1. Prosite za odgovor

Ko napišete zasebno elektronsko sporočilo kolegu ali prijatelju, ga prosite za odgovor. Prav to počnejo tudi prodajniki, ko komunicirajo s posameznimi strankami. Zakaj te strategije ne bi uporabili tudi v trženjskih elektronskih sporočilih?

Ali lahko svoj poziv k dejanju (angl. call to action) zastavite v obliki vprašanja in tako neposredno spodbudite odziv? Če želi potrošnik ali potencialna stranka stopiti v stik z vami, je najbolj preprost način, da klikne na gumb »Pošlji odgovor«.

Predstavljena taktika prinaša določene izzive, saj je treba prejete odgovore posredovati primernemu prejemniku. Poleg tega je oteženo sledenje odzivom za potrebe analiziranja marketinških kampanj. Vendar je priporočljivo, da rešite omenjene probleme, saj boste tako izboljšali potrošniško izkušnjo. Na spletu je na voljo veliko različnih orodij, ki vam lahko pomagajo pri upravljanju in analiziranju prejetih odgovorov.

Zapisano seveda ne pomeni, da morate v vsa elektronska sporočila vključiti gumb »Pošlji odgovor«. Vsekakor pa lahko na ta način spodbudite angažma in vključevanje potencialne stranke v določenih fazah prodajnega lijaka.

2. Poenostavite obliko

Če želite spodbuditi odziv prejemnika elektronskega sporočila, mu preprosto zastavite vprašanje. Za to ne potrebujete posebnih pisav, slikovnega gradiva ali velikih gumbov. Tržniki se lahko na tem področju veliko naučijo od prodajnikov ter začnejo oblikovati neposrednejša elektronska sporočila.

Potrudite se, da vaša sporočila ne bodo zvenela umetno in prisiljeno – tako boste zagotovili večji odziv.

E-mail marketing

Poenostavite obliko svojih elektronskih sporočil. (Vir slike: Pixabay)

3. Spremenite naslov pošiljatelja

Kot smo že omenili, onemogočanje odzivanja ni najboljša taktika pri pošiljanju trženjskih elektronskih sporočil. Negativno namreč vpliva na dostavljivost sporočil, potrošnikom pa ne vliva zaupanja v blagovno znamko oziroma pošiljatelja.

Pošiljanje sporočil s splošnega naslova tipa marketing@, info@ ali obvestila@ je bolj učinkovito, vendar pa tudi ti naslovi ne spodbujajo angažmaja prejemnikov.

Večina prejemnikov bo z večjim veseljem odgovorila na sporočila s »človeških« elektronskih naslovov, torej naslovov, ki vključujejo ime in priimek dejanske osebe iz podjetja.

Pošiljanje z elektronskega naslova dejanske osebe ni vedno izvedljivo, še posebej če gre za večje število sporočil. Preizkusite lahko tudi druge možnosti:

  • Sporočila pošiljajte v imenu predstavnikov podjetja oziroma imetnikov naslovov.
  • Sporočila pošiljajte z nadomestnega naslova predstavnika za stike z javnostmi ali drugega zaposlenega v podjetju. S tem naslovom naj upravlja večje število posameznikov.
  • Sporočila pošiljajte v imenu lastnika programa (npr. sporočila v povezavi s spletnim seminarjem naj bodo poslana z naslova vodje seminarja ali predavatelja).

Primeren naslov za pošiljanje prilagodite nakupovalni oziroma potrošniški izkušnji in zmožnostim svojega podjetja oziroma organizacije.

Zaključek

Na podlagi spreminjanja elektronske pošte v kanal za t. i. engagement marketing boste oblikovali boljšo potrošniško izkušnjo in izboljšali svoje rezultate. Če se ne boste prilagodili trenutnim razmeram, vas bodo stranke začele zapuščati.

Direktor podjetja Marketo Steve Lucas tako poudarja, da morajo v okviru t. i. vključevalne ekonomije (angl. engagement economy) tržniki komunicirati s svojimi kupci in jih spodbujati k aktivnemu vključevanju. To velja tudi za elektronsko pošto.

Prehod na takšen način delovanja zahteva določeno spremembo v razumevanju elektronske pošte, ki ni le kanal za enosmerno komunikacijo. Vendar pa vam ni treba popolnoma spremeniti izbranih tehnologij ali sistemov – začnite s preizkušanjem predstavljenih taktik in strategij.

Vir: Marketo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov. Preberite več >>

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje