Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing

Avtor — 27.02.2017
Vsebinski marketing je v strmem vzponu. V kolikor želi podjetje ostati konkurenčno, mora poskrbeti za kvalitetne spletne vsebine ter jih premišljeno objavljati po različnih spletnih medijih. V nasprotnem primeru ga konkurenca hitro prehiti.
Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing

Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing (Vir slike: Pixabay.com)

V preteklih letih so si mnoga podjetja pri izgradnji in širjenju blagovne znamke pomagala z novimi tehnologijami, katere so izkoristili v svoj prid. Izkoriščanje najnovejših tehnologij se izplača na skorajda vsakem področju poslovanja, še posebej pa to velja za področje vsebinskega marketinga.

Poglejmo si primer mobilnih tehnologij: v primerjavi s preteklimi leti uporabniki interneta bistveno bolj uporabljajo pametne mobilnike in tablične računalnike, zato je nujno, da podjetniki prilagodijo svoje tržne taktike tudi za tovrstne medije in ne zgolj za namizne računalnike, kot so to počeli prej. Tudi v prihodnosti bo prihajalo do vse večjih sprememb, zato je dobro ostati v stiku z napredkom tehnologije.

Poglejte si, kateri tehnološki trendi nas čakajo v nadaljevanju letošnjega leta: 

1.) Umetna inteligenca

Dandanes je tehnologija zmožna opravljati zelo impresivna dejanja. Ljudje, ki si pri svojem delu pomagajo s tehnologijo, so zato praviloma veliko bolj učinkoviti pri svojem delu v primerjavi s tistimi, ki delo opravljajo brez pripomočkov. Podobno je tudi na področju vsebinskega marketinga, zato si vse več marketinških strokovnjakov pomaga s spletnimi orodji, ki vsebujejo že elemente umetne inteligence, saj ta omogočajo globlji vpogled v pravilnost izbranih ključnih besed, pomagajo na področju SEO optimizacije, avtomatizirajo objavljanje vsebin na različnih spletnih medijih in tako dalje. 

2.) Internet stvari

Vsak dan smo priča novim tehnološkim napredkom, ki prinašajo nove in nove možnosti za marketingarje. Vsebinski marketing tako kmalu ne bo več omejen zgolj na računalnike, prenosne računalnike, tablice in pametne mobilnike, temveč bo postal tudi pomemben gradnik ostalih “internet stvari”. Vsebine bodo namreč z uporabniki lahko delile tudi naprave, kot so bluetooth zvočniki, pametni hladilniki ipd. Treba se bo prilagoditi in vsebino pripraviti tako, da bo učinek pri njenem deljenju kar najboljši. 

3.) Navidezna resničnost

Leto 2016 je zaznamoval drastičen porast navdušenja nad tehnologijo, ki omogoča doživetje navidezne resničnosti. Spomnimo se samo mobilne igrice Pokémon Go, ki je v zgolj nekaj mesecih v številu prenosov prehitela celo Tinder in Instagram! Tudi v letošnjem letu se bo področje navidezne resničnosti razvijalo, kar za marketingarje lahko pomeni novo platformo, namenjeno širjenju vsebin (predvsem vizualnega materiala). 

VIAR: Kaj smo se naučili v ameriškem pospeševalniku?

4.) Prenos slike v živo

Dolgo časa smo prenos slike v živo povezovali zgolj s športnimi dogodki, v zadnjem času pa prenos v splet omogoča že skorajda vsak običajen pametni mobilnik. Mobilne aplikacije za deljenje videa v živo so predvsem med mladimi zelo priljubljene, a gre za zaenkrat še zelo neraziskano področje, ki bi v prihodnosti utegnilo postati raj za vsebinski marketing. 

5.) Napredni spletni iskalni algoritmi

Ti postajajo vse bolj izpopolnjeni in skoraj povsem avtomatizirani, saj za svoje delovanje in razvoj ne potrebujejo človeške roke (primer: RankBrain). To bodo morali pri svojem delu upoštevati tudi strokovnjaki za vsebinski marketing, ki tako ključnih besed, okoli katerih bodo oblikovali vsebine, ne bodo več smeli izbirati na podlagi zastarelih iskalnih algoritmov, ki so vladali v preteklosti. 

6.) E-poslovanje in družabna omrežja

Področje e-poslovanja in družabnih medijev je bilo v preteklosti že močno raziskano. Marketinški strokovnjaki vedo že vse o širjenju njihovih vsebin s pomočjo Facebooka, Instagrama in Pinteresta. Precej manj pa imajo znanja na področju združitve obeh področij: družabna omrežja namreč vse bolj postajajo platforme za e-poslovanje, s tem pa bo vsebinski marketingarji dobivajo nov spletni prostor, ki ga lahko izkoristijo v svoj prid. 

Vir: TheNextWeb

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija. Preberite več >>

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil. Preberite več >>

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

V prispevku, ki je bil objavljen pred kratkim, smo pojasnili prvih šest korakov, ki so potrebni za postavitev dobre PR strategije. Tokrat pa se bomo temu področju posvetili še nekoliko bolj natančno. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje