Facebook AB testiranje

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku. (Vir slike: Bigstockphoto)

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov.
Facebook AB testiranje

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku. (Vir slike: Bigstockphoto)

S Facebookovim Urejevalnikom oglasov lahko že nekaj časa testirate različne možnosti za prikazovanje oglasov, njihovo umestitev in ciljne skupine. A/B testiranje oziroma split testiranje vam pomaga ugotoviti, katere nastavitve so najbolj učinkovite.

Facebook AB testiranje 1

A/B testiranje v Urejevalniku oglasov. (Vir slike: Aggregate Blog)

Pred kratkim pa je Facebook predstavil novost: A/B testiranje videza oziroma kreative vaših oglasov. Ta funkcija ni popolnoma enaka drugi novosti, t. i. dynamic creative, saj boste v primeru testiranja oblikovali več kot en oglas.

Če bi na primer podjetje Google želelo ugotoviti, katero ozadje je najprimernejše za njihov oglas, bi lahko oblikovalo A/B testiranje v okviru kampanje v Urejevalniku oglasov, kot prikazuje primer.

Facebook AB testiranje 2

Katero ozadje je najbolj privlačno? (Vir slike: Aggregate Blog)

Kako deluje A/B testiranje kreativ?

Če ste želeli z A/B testom ugotoviti, katero besedilo oglasa ali katera fotografija je najbolj primerna, ste morali do sedaj oblikovati več naborov oglasov, ki so vsebovali različice vašega oglasa.

Facebook AB testiranje 3

Dosedanje A/B testiranje kreativ. (Vir slike: Aggregate Blog)

S takšnim testiranjem ste zapravili veliko časa in energije.

Poleg tega pa ste na ta način z različnimi oglasi ciljali iste ciljne skupine na Facebooku ali Instagramu. Posamezni uporabniki teh družabnih omrežij so tako videvali različne verzije vašega oglasa – kar jim verjetno ni bilo najbolj všeč.

Facebookovo A/B testiranje kreativ rešuje prav ta problem. Posamezniki ne bodo videli številnih različic vašega oglasa, saj bo Facebook poskrbel, da se ciljne skupine ne bodo prekrivale.

Kako lahko uporabite A/B testiranje kreativ pri oblikovanju oglasov?

V Urejevalniku oglasov začnite oblikovati nov oglas. Izberite možnost A/B testiranja kreative, kot prikazuje spodnja fotografija.

Facebook AB testiranje 4

Izberite testiranje kreative. (Vir slike: Aggregate Blog)

Nato lahko določite izbrane umestitve oglasa in finančne podrobnosti.

Bodite pozorni: vaš test mora trajati vsaj tri dni, da lahko vaš oglas doseže primerno število ljudi. Na podlagi ustreznega vzorca lahko Facebook izbere najboljšo različico oglasa. Najdaljše možno obdobje testiranje je 14 dni.

Facebooku lahko naročite tudi, naj zaključi testiranje, ko zbere dovolj rezultatov za relevantne izsledke. Preprosto odkljukajte okence, kot prikazuje primer.

Facebook AB testiranje 5

Avtomatičen zaključek testiranja. (Vir slike: Aggregate Blog)

Najprej oblikujte prvi oglas kot po navadi – s fotografijo, povezavo, naslovom, besedilom, opisom povezave, pozivu k dejanju itd. Nato kliknite gumb Testiraj drug oglas (angl. Test Another Ad). Facebook bo skopiral vaš oglas, v katerem lahko zdaj spremenite želeni element.

Na takšen način lahko A/B testirate do pet različic kreative oglasa.

Facebook AB testiranje 6

Testirate lahko do pet različic oglasa. (Vir slike: Aggregate Blog)

Ko boste objavili kampanjo, bo Facebook na podlagi vaših različic ustvaril različne nabore oglasov.

Preizkusite novost!

Kot rečeno, je največja prednost nove funkcije v okviru Facebook oglaševanja, da Facebookovi algoritmi poskrbijo za to, da se ciljne skupine ne bodo prekrivale. Z običajnimi A/B testi sami namreč niste mogli preprečiti prikazovanja različnih verzij oglasa istim uporabnikom.

A/B testiranje Facebook oglasov je tako postalo še bolj natančno, učinkovito in enostavno. Preizkusite novost – rezultati bodo vidni kmalu!

Vir: Aggregate Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki