
Testirajte videz oglasov kar v Facebooku. (Vir slike: Bigstockphoto)
S Facebookovim Urejevalnikom oglasov lahko že nekaj časa testirate različne možnosti za prikazovanje oglasov, njihovo umestitev in ciljne skupine. A/B testiranje oziroma split testiranje vam pomaga ugotoviti, katere nastavitve so najbolj učinkovite.

A/B testiranje v Urejevalniku oglasov. (Vir slike: Aggregate Blog)
Pred kratkim pa je Facebook predstavil novost: A/B testiranje videza oziroma kreative vaših oglasov. Ta funkcija ni popolnoma enaka drugi novosti, t. i. dynamic creative, saj boste v primeru testiranja oblikovali več kot en oglas.
Če bi na primer podjetje Google želelo ugotoviti, katero ozadje je najprimernejše za njihov oglas, bi lahko oblikovalo A/B testiranje v okviru kampanje v Urejevalniku oglasov, kot prikazuje primer.

Katero ozadje je najbolj privlačno? (Vir slike: Aggregate Blog)
Kako deluje A/B testiranje kreativ?
Če ste želeli z A/B testom ugotoviti, katero besedilo oglasa ali katera fotografija je najbolj primerna, ste morali do sedaj oblikovati več naborov oglasov, ki so vsebovali različice vašega oglasa.

Dosedanje A/B testiranje kreativ. (Vir slike: Aggregate Blog)
S takšnim testiranjem ste zapravili veliko časa in energije.
Poleg tega pa ste na ta način z različnimi oglasi ciljali iste ciljne skupine na Facebooku ali Instagramu. Posamezni uporabniki teh družabnih omrežij so tako videvali različne verzije vašega oglasa – kar jim verjetno ni bilo najbolj všeč.
Facebookovo A/B testiranje kreativ rešuje prav ta problem. Posamezniki ne bodo videli številnih različic vašega oglasa, saj bo Facebook poskrbel, da se ciljne skupine ne bodo prekrivale.
Kako lahko uporabite A/B testiranje kreativ pri oblikovanju oglasov?
V Urejevalniku oglasov začnite oblikovati nov oglas. Izberite možnost A/B testiranja kreative, kot prikazuje spodnja fotografija.

Izberite testiranje kreative. (Vir slike: Aggregate Blog)
Nato lahko določite izbrane umestitve oglasa in finančne podrobnosti.
Bodite pozorni: vaš test mora trajati vsaj tri dni, da lahko vaš oglas doseže primerno število ljudi. Na podlagi ustreznega vzorca lahko Facebook izbere najboljšo različico oglasa. Najdaljše možno obdobje testiranje je 14 dni.
Facebooku lahko naročite tudi, naj zaključi testiranje, ko zbere dovolj rezultatov za relevantne izsledke. Preprosto odkljukajte okence, kot prikazuje primer.

Avtomatičen zaključek testiranja. (Vir slike: Aggregate Blog)
Najprej oblikujte prvi oglas kot po navadi – s fotografijo, povezavo, naslovom, besedilom, opisom povezave, pozivu k dejanju itd. Nato kliknite gumb Testiraj drug oglas (angl. Test Another Ad). Facebook bo skopiral vaš oglas, v katerem lahko zdaj spremenite želeni element.
Na takšen način lahko A/B testirate do pet različic kreative oglasa.

Testirate lahko do pet različic oglasa. (Vir slike: Aggregate Blog)
Ko boste objavili kampanjo, bo Facebook na podlagi vaših različic ustvaril različne nabore oglasov.
Preizkusite novost!
Kot rečeno, je največja prednost nove funkcije v okviru Facebook oglaševanja, da Facebookovi algoritmi poskrbijo za to, da se ciljne skupine ne bodo prekrivale. Z običajnimi A/B testi sami namreč niste mogli preprečiti prikazovanja različnih verzij oglasa istim uporabnikom.
A/B testiranje Facebook oglasov je tako postalo še bolj natančno, učinkovito in enostavno. Preizkusite novost – rezultati bodo vidni kmalu!
Vir: Aggregate Blog