Trendi v mobilnem oglaševanju

Avtor — 09.01.2017
V letu 2017 se bo prostor digitalnega oglaševanja še nadalje širil in postajal vedno bolj kompleksen, kar bo ustvarilo nove priložnosti in izzive za oglaševalce. Če vas zanima področje mobilnega oglaševanja, preberite prispevek o trendih, ki bodo zaznamovali leto 2017.
Trendi v mobilnem oglaševanju

Novo leto prinaša nove trende na področju spletnega in mobilnega oglaševanja. (Vir slike: Startupstockphotos)

Boti sledijo denarju

Mobilno oglaševanje privlači vedno več sredstev, hkrati pa tudi vedno več oglaševalskih robotov. Leta 2016 so skoraj 60 odstotkov Googlovih prihodkov iz oglaševanja predstavljali prihodki s področja mobilnih oglasov, kar predstavlja povišanje s približno 45 odstotkov v letu 2015. Do leta 2018 pa naj bi kar tri četrtine Googlovih prihodkov iz oglaševanja prišlo iz mobilnega oglaševanja. Vendar takšen porast v mobilnem prometu privlači tudi vedno več lažnih ogledov in klikov. Posledično bodo prevare v okviru mobilnega oglaševanja v letu 2017 postajale vedno bolj razširjene.

Monetizacija aplikacij za pošiljanje sporočil

Aplikacije Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat itd. dokazujejo, da potrošniki še vedno želijo neposredno komunicirati izven okvira javnih družabnih omrežij in prav tako še vedno iščejo nove načine za zadovoljevanje te potrebe. Pošiljanje sporočil je še zadnje neizkoriščeno področje za monetizacijo družabnih omrežij, zato lahko v naslednjih mesecih pričakujemo nove možnosti za plačljive vsebine v okviru aplikacij za pošiljanje sporočil.

Področje aplikacij za pošiljanje sporočil je oglaševalsko še precej neizkoriščeno. (Vir slike: Pixabay)

Sodelovanje v bitki proti oglaševalskim prevaram in zlorabam

Poleg orodij za preverjanje, ki iščejo in onemogočajo prevare, se bodo v tem letu razvijale iniciative za ugotavljanje, kateri ukrepi so učinkoviti in kateri ne. Tako bodo oglaševalci in analitiki sodelovali pri projektu prečiščevanja prometa namesto njegovega blokiranja. Oglaševalci lahko sodelujejo z mediatorji pri določanju natančnih vtisov, kategorizaciji problemov in sprotnem zagotavljanju uporabnih podatkov za iskanje učinkovitih rešitev.

Kibernapadi oglaševalskih robotov

Roboti, ki ustvarjajo fiktivne klike in oglede, so uporabni tudi za krajo kreditnih kartic. Orodja, ki varujejo oglase, bodo začela postajati podobna sistemom, ki zagotavljajo varnost finančnih institucij pred hekerji. Področji kibervarnosti in preprečevanja oglaševalskih zlorab se bosta združili in začeli uporabljati podobne tehnike za zaznavanje robotov.

Rast mobilnega oglaševanja na Kitajskem

Najvrednejši oglaševalski trg, ki še vedno raste, trenutno predstavljajo Združene države Amerike; vendar njegova velikost zbledi ob izjemni širitvi kitajskega trga. Podatki kažejo, da kitajskega oglaševalskega trga kaos na državni borzi ni pretirano prizadel, zato strokovnjaki pričakujejo, da bo njegova rast skoraj za dvakrat presegla svetovno stopnjo rasti.

Naveličanost potrošnikov zaradi spletnih oglasov

Podatki kažejo, da potrošniki nismo navdušeni nad spletnim oglaševanjem. V nedavni raziskavi, ki je zajela 3200 uporabnikov interneta, je 92 odstotkov sodelujočih dejalo, da razmišljajo o uporabi orodja za preprečevanje oglasov (angl. ad blocker), oglasi pred videi oziroma drugimi vsebinami (angl. pre-roll ads) pa vznejevoljijo kar 62 odstotkov anketirancev. V letu 2017 se bodo morali oglaševalci tako osredotočiti na uporabo bolj zabavnih in manj motečih oglasnih vsebin, da ne bodo izgubili ciljne publike.

Potrošniki ne maramo spletnega oglaševanja, saj moti našo uporabniško izkušnjo. (Vir slike: HubSpot)

Rastoči trend preprečevanja oglasov

Po podatkih podjetja Adobe kar 28 odstotkov ameriških uporabnikov interneta uporablja programe za preprečevanje prikazovanja oglasov. Ta podatek povzroča sive lase tržnikom, oglaševalcem in različnim medijem, saj zaradi preprečevanja oglasov vsi doživljajo izgube. Raziskava uporabe spleta v prvem četrtletju leta 2016 je pokazala, da orodja za preprečevanje oglasov uporablja več kot 200 milijonov uporabnikov interneta. Velika omrežja, kot sta Google in Facebook, bodo še nadalje pritiskala na mobilne operaterje, naj omogočijo prikazovanje oglasov – nekatera mobilna omrežja so pod takšnimi pritiski že popustila.

Programatično oglaševanje (angl. programmatic advertising) obvladuje digitalno oglaševanje

Leta 2014 je bilo nekaj manj kot 50 odstotkov prikaznega oglaševanja (angl. display advertising) plačanega programatično ali prek programskih vmesnikov. Leta 2016 pa je bilo že približno 67 odstotkov digitalnih oglasov programatičnih. Programatična televizija bo kmalu postala zanimiva priložnost z avtomatizacijo kupovanja oglasov, povečanjem stroškovne učinkovitosti in omogočanjem natančnega ciljanja s pomočjo uporabe podatkov. Vendar pa lahko grožnja fiktivnega prometa, ki zavira učinkovitost spletnega oglaševanja, postane ovira tudi za prehod televizijskega oglaševanja na digitalni način.

Tudi za področje spletnega oglaševanja je pomembno povezovanje. (Vir slike: Pixabay)

Povezljivost (angl. interoperability) je ključnega pomena

Medtem ko veliki ponudniki oglaševalskih storitev stalno dodajajo nove možnosti, da bi obdržali stranke izključno na svojih platformah, se trg razvija v nasprotno smer: proti odprtim platformam, na katerih lahko stranke povezujejo najboljše rešitve različnih ponudnikov. Na tako dinamičnem trgu se vzpostavlja potreba po nišnih ponudnikih, ki se lahko pohvalijo s hitro odzivnostjo in stalnim izboljševanjem rešitev na podlagi novih zahtev – kar za večja, počasnejša podjetja ni značilno.

Čeprav novo leto prinaša širši prostor za spletno oglaševanje, se povečuje tudi število priložnosti za zlorabe. Tako bosta med najvišjimi prioritetami oglaševalcev v letu 2017 bitka proti neželenemu, nerelevantnemu in lažnemu prometu ter izboljšanje uporabniške izkušnje in posledično povečanje učinkovitosti oglasov.

Vir: VentureBeat

Preberite tudi
Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji.

Preberite več >>
Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti.

Preberite več >>
Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo – fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več – ta je negativno vrednotena.

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija.

Preberite več >>
Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil.

Preberite več >>
Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

V prispevku, ki je bil objavljen pred kratkim, smo pojasnili prvih šest korakov, ki so potrebni za postavitev dobre PR strategije. Tokrat pa se bomo temu področju posvetili še nekoliko bolj natančno.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih – tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?

Preberite več >>
6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

Ali ste vedeli, da kar 14 odstotkov startupov propade zaradi pomanjkljivega marketinga? Ustanovitelji namreč svoj čas, namesto pridobivanju novih potencialnih kupcev, namenijo zgolj dodelavi poslovne ideje in razvoju produkta.

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje