Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Več kot 120 obiskovalcev je prisotnih na današnjem MP dogodku: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki trenutno poteka v Tehnološkem parku Ljubljana. Svoj nastop je pravkar končal Luka Kogovšek iz podjetja VenetiCOM, sledi pa predavanje Lee Bevčič na temo ustanovitve podjetja.
Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Dogodek je s kratkim uvodom otvoril Uroš Čimžar iz Domence, največjega slovenskega ponudnika registracije domen. Na zanimiv način nam je predstavil začetke poslovanja njihovih podjetij.

Skoraj vsi prosti sedeži v predavalnici so bili že zasedeni, ko je na oder stopil Luka Kogovšek, izkušen podjetnik, svetovalec in akademik. Po nekaj uvodnih besedah je na kratko predstavil svojo življenjsko pot, ki se je gibala predvsem v podjetniškem svetu.

Preberite tudi 5 nasvetov za podjetnike, ki jih je spisal Luka Kogovšek >>

Svojo kariero je Luka začel kot samostojni raziskovalec pri projektu RIS na Fakulteti za družbene vede. Delal je kot pomočnik direktorja podjetja Httpool d.o.o., po študiju MBA (Aston Business School, UK) pa kot direktor za strateški marketing pri podjetju Najdi.si d.o.o. ter kasneje kot svetovalec pri Telekom Slovenije, d.d. Leta 2001 je ustanovil VenetiCOM, d.o.o., ki še danes razvija in upravlja največji slovenski spoznavni portal ona-on.com

Luka se je tekom predavanja dotaknil številnih zanimivih tem, ki povzročajo preglavice marsikateremu mlademu podjetniku. Na svojem primeru je pojasnil, kje je dobil poslovno idejo in kakšni so bili prvi koraki pri implementaciji le-te. Naštel je tudi največje izzive, ki so se pojavili tekom njegove podjetniške poti, pa tudi specifike poslovanja spletnega podjetja, kot je VenetiCOM, d.o.o.

Za vse mlade podjetnike je podal še nasvet, kako naj ravnajo pred ustanovitvijo podjetja: pred samim razvojem produkta naj razvijejo minimalno sprejemljiv produkt (ang. minimum viable product), sledi naj izdelava platna poslovnega modela (ang. business canvas model), ki ga je tudi sam uporabil. Poudaril je še pomembnost poslovnega načrta (ang. business plan), ki je po njegovem mnenju izjemnega pomena za mlado podjetje.

Trenutno poteka sedaj že tradicionalno predavanje Lee Bevčič iz podjetja Krasula. Lea nam bo predstavila celotno pot od ideje do ustanovitve podjetja. Predavala bo o tem, kako začeti, katero obliko podjetja ustanoviti glede na namen poslovanja, kakšni so stroški, kakšne so obveznosti podjetnika ipd. Na koncu bo pojasnila vse o DDV, davku od dobička oziroma dohodnini ter o vsem potrebnem ob odprtju podjetja.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje