Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads
Google Ads (Vir: Pixabay)
Trik št. 1: Kombinirajte oglaševanje blagovne znamke in željenih ključnih besed
Google Ads pri določanju cene oglaševanja na klik (angl. Cost per Click ali CPC) uporablja poseben algoritem, s katerim oceni kakovost spisanega oglasa (angl. Quality Score). Višja kot je ocena za oglas, nižja bo cena na klik.
Vaš cilj je torej povišati oceno kakovosti za vaš oglas. To lahko storite z vključitvijo svoje blagovne znamke v oglas. Na ta način boste ustvarili zelo relevanten oglas z visoko oceno kakovosti. Potencialni potrošniki bodo namreč ob ogledu vašega oglasa takoj ugotovili, za katero podjetje gre, saj ga najverjetneje poznajo že od prej.
Ker pa seveda ne želite targetirati zgolj tistih uporabnikov Googlovega iskalnika, ki vas že poznajo, je dobro, da v oglase poleg informacij o blagovni znamki vključite tudi kombinacijo željenih ključnih besed. Primer: namesto “neon flip flops” tako raje vpišite “hawaianas neon flip flops”.
Trik št. 2: Izkoristite prednosti natančnih nastavitev glede na lokacijo iskanja
Namesto da bi ugibali, katere regije vašemu poslu prinašajo največ dobička, v nastavitvah v Google Ads izberite zavihek “Dimensions Tab” in kliknite na geografski pogled.
Na ta način boste natančno videli, kakšne rezultate dosegajo vaši oglasi glede na državo, regijo, posamezno mesto in podobno. Ugotovite, katere metrike imajo zabeležene najvišje konverzije in vam posledično prinašajo največ dobička. Prav to so namreč regije, ki jim želite posvetiti večji del svojega oglaševalskega proračuna.
Trik št. 3: Poigrajte se z nastavitvami glede jezika
Če se osredotočimo na primer Združenih držav Amerike, hitro vidimo, da kar dvajset odstotkov prebivalcev, torej eden od petih, pri sporazumevanju v domačem okolju ne uporablja angleščine. Podobni odstotki veljajo za precej držav. Da ne bi zamudili velike priložnosti in izpustili takšnega tržišča, je priporočljivo, da oglaševanje v Google Ads prilagodite tudi za takšne uporabnike interneta.
V nastavitvah zato ročno določite, da se bodo vaši oglasi prikazovali tudi uporabnikom, ki so si v Googlu kot primarni jezik nastavili jezik, ki ne velja za uradnega (primer: španščina ali francoščina v angleško govoreči državi).
Seveda ni nujno, da ob tem dodajate tudi prevode oglasov, prevode spletnih strani in podobno. Če uporabnik vašega oglasa zaradi nepoznavanja jezika ne bo razumel in si ga ne bo želel ogledati, nanj preprosto ne bo kliknil.
Trik št. 4: Uporabite metodo ponovnega trženja
Če ugotavljate, da eden izmed oglasov dosega slabe rezultate, a imate glede njegovega potenciala dober občutek, lahko v Google Ads poizkusite metodo ponovnega trženja (angl. Remarketing). To storite v zavihku “Targeting”, in sicer z izbiro opcije “Target and Bid”.
Na ta način se bo vaš oglas prikazoval zgolj tistim uporabnikom spleta, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. Zelo verjetno gre za ljudi, ki jih vaša ponudba zanima ali jih je zanimala v preteklosti.
Vir: WordStream