Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate.
Google Ads (Vir: Pixabay)

Google Ads (Vir: Pixabay)

Trik št. 1: Kombinirajte oglaševanje blagovne znamke in željenih ključnih besed

Google Ads pri določanju cene oglaševanja na klik (angl. Cost per Click ali CPC) uporablja poseben algoritem, s katerim oceni kakovost spisanega oglasa (angl. Quality Score). Višja kot je ocena za oglas, nižja bo cena na klik.

Vaš cilj je torej povišati oceno kakovosti za vaš oglas. To lahko storite z vključitvijo svoje blagovne znamke v oglas. Na ta način boste ustvarili zelo relevanten oglas z visoko oceno kakovosti. Potencialni potrošniki bodo namreč ob ogledu vašega oglasa takoj ugotovili, za katero podjetje gre, saj ga najverjetneje poznajo že od prej.

Ker pa seveda ne želite targetirati zgolj tistih uporabnikov Googlovega iskalnika, ki vas že poznajo, je dobro, da v oglase poleg informacij o blagovni znamki vključite tudi kombinacijo željenih ključnih besed. Primer: namesto “neon flip flops” tako raje vpišite “hawaianas neon flip flops”.

Trik št. 2: Izkoristite prednosti natančnih nastavitev glede na lokacijo iskanja

Namesto da bi ugibali, katere regije vašemu poslu prinašajo največ dobička, v nastavitvah v Google Ads izberite zavihek “Dimensions Tab” in kliknite na geografski pogled.

Na ta način boste natančno videli, kakšne rezultate dosegajo vaši oglasi glede na državo, regijo, posamezno mesto in podobno. Ugotovite, katere metrike imajo zabeležene najvišje konverzije in vam posledično prinašajo največ dobička. Prav to so namreč regije, ki jim želite posvetiti večji del svojega oglaševalskega proračuna.

“Dimensions Tab” v Google Ads. (Vir slike: madetoengage.com)

Trik št. 3: Poigrajte se z nastavitvami glede jezika

Če se osredotočimo na primer Združenih držav Amerike, hitro vidimo, da kar dvajset odstotkov prebivalcev, torej eden od petih, pri sporazumevanju v domačem okolju ne uporablja angleščine. Podobni odstotki veljajo za precej držav. Da ne bi zamudili velike priložnosti in izpustili takšnega tržišča, je priporočljivo, da oglaševanje v Google Ads prilagodite tudi za takšne uporabnike interneta.

V nastavitvah zato ročno določite, da se bodo vaši oglasi prikazovali tudi uporabnikom, ki so si v Googlu kot primarni jezik nastavili jezik, ki ne velja za uradnega (primer: španščina ali francoščina v angleško govoreči državi).

Seveda ni nujno, da ob tem dodajate tudi prevode oglasov, prevode spletnih strani in podobno. Če uporabnik vašega oglasa zaradi nepoznavanja jezika ne bo razumel in si ga ne bo želel ogledati, nanj preprosto ne bo kliknil.

Primer angleškega oglasa, ki se prikaže špansko govorečemu uporabniku interneta. (Vir slike: WordStream)

Trik št. 4: Uporabite metodo ponovnega trženja

Če ugotavljate, da eden izmed oglasov dosega slabe rezultate, a imate glede njegovega potenciala dober občutek, lahko v Google Ads poizkusite metodo ponovnega trženja (angl. Remarketing). To storite v zavihku “Targeting”, in sicer z izbiro opcije “Target and Bid”.

Na ta način se bo vaš oglas prikazoval zgolj tistim uporabnikom spleta, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. Zelo verjetno gre za ljudi, ki jih vaša ponudba zanima ali jih je zanimala v preteklosti.

Z remarketingom ponovno nagovorite obiskovalce svojih spletnih strani. (Vir slike: WordStream)

Vir: WordStream

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje