
Učite se na napakah. (Vir: gfsbusiness.com)
Mladi podjetniki, ustanovitelji podjetja Greenbulb LLC, ki se ukvarja s prodajo elektronskih cigaret, so se pri zagonu podjetja soočili s številnimi napakami, saj sta njihova prevelika zagnanost in prehiter vstop na trg pripeljala do naslednjih napak:
- Nezadostna raziskava trga: Ker se niso dovolj podrobno pozanimali o azijskem proizvajalcu, ki so ga izbrali za izdelavo prototipov, so prejeli slabe vzorčne proizvode ter izgubili denar in čas.
- Finančna zmešnjava: Namesto, da bi odprli poslovni račun so uporabljali lasten račun, kar je pripeljalo do računovodske zmešnjave.
- Zunanje motnje: Dopustili so tudi, da so osebne zadeve in študentke zabave vplivale na njihovo razpoloženje in produktivnost, kar je upočasnilo razvoj podjetja.
Vendar pa kljub začetniškim oviram niso obupali, ampak so se z njimi soočli in jih uspešno razrešili. Tako sedaj podjetje uspešno posluje, pred koncem leta pa pričakujejo da bodo njihovi dohodki presegli 100.000 dolarjev. Ostalim podjetnikom zato svetujejo, da naj se z ovirami soočijo, se iz njih nekaj naučijo in to znanje uporabijo za razvoj podjetja.
Podjetniki pa se v začetkih poslovanja pogosto soočajo tudi z napakami, kot so preveliko zadolževanje, sodelovanje z napačnimi podjetji in slabo poznavanje izdelka, previsoke ali prenizke cene proizvodov, najem premalo ali preveč ljudi in nezadostna raziskava trga.
Da bi premostili začetne ovire zato strokovnjaki svetujejo, da:
1. Razpršite tveganje: Ne vložite vsega denarja le v en proizvod in se ne osredotočite le na eno stranko ter se izognite velikemu davku, ki jih lahko v takem primeru povzročijo napake.
2. Se osredotočite na reševanje problemov: Če se npr. proizvajalec izkaže za nekvalitetnega ga zamenjajte.
3. Ugotovite kje ste naredili napako in se preusmerite na pravo pot.
4. Poiščete zunanja mnenja: Drugi podjetniki ali strokovnjaki vam lahko v primeru, da se znajdete v slepi ulici, priskočijo na pomoč.
Vir: Entrepreneur