V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.
V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

Vsebinski marketing (Vir slike: Pixabay.com)

1.) Kombinirajte vsebino s slikovnim materialom

Tradicionalno se je vsebinski marketing fokusiral predvsem na pisana gradiva – bloge, eknjige, spletne članke, objave v tiskanih medijih ipd. V letu 2017 pa boste morali, če boste želeli doseči uspeh, biti precej bolj kreativni. Besedilo boste tako morali nadgraditi z videoposnetki, avdio zapisi, grafi in tabelami, spletno stran pa popestriti z interaktivnimi vmesniki in privlačnimi infografikami.

2.) Osredotočite se na tematiko, ki bo pritegnila veliko bralcev

Na spletu je na voljo ogromno vsebine in prav zaradi prenasičenosti objavljenih vsebin je pomembno, da izberete tematiko, ki ni splošna in ki bo zanimala predvsem tisto skupino bralcev, ki spada med vaše potencialne stranke. Ustvarite kvalitetno vsebino na področju, ki ga obvladate, saj boste na ta način pridobili prav takšno občinstvo, na katerega ciljate. 

3.) Fokusirajte se na to, da boste svoje občinstvo obdržali

Vsak podjetnik ve, da je precej lažje obdržati stranko kot pa pridobiti novo. Če ste uspeli zbrati občinstvo, ki redno obiskuje vaše spletne strani in prebira vaše tedenske enovice, je nujno, da razmislite tudi o tem, kako bi jih obdržali na dolgi rok. Še naprej torej ustvarjajte kvalitetno in uporabno vsebino, obenem pa svojim potencialnim strankam omogočite še možnost dvosmerne komunikacije (npr. na Twitterju), ponudite jim tudi nagradne igre, popuste na produkte ali storitve ter dostop do premium vsebin. 

4.) Spodbujajte stranke, da vas javno pohvalijo

Strokovnjaki na področju internetnega marketinga ugotavljajo, da uporabniki bistveno bolj zaupajo vsebini, ki jo spišejo drugi uporabniki. To vključuje komentarje na spletni strani ali na družabnih omrežjih, razprave v forumih, tudi delitve vsebin ipd. Ko zadovoljna stranka objavi pozitivno mnenje o vašem podjetju, blagovni znamki ali produktu oziroma storitvi, to močno vpliva na vse bodoče obiskovalce vaše spletne strani. Zato skušajte prepričati svoje stranke, da javno delijo zadovoljstvo z vašimi storitvami.

5.) Ne pozabite na promocijo vsebin

Ne glede na to, da ste ustvarili odlično vsebino in jo objavili na svoji spletni strani, pa bo to postalo pomembno šele tedaj, ko bo ta vidna večji množici ljudi. Poiščite nove načine, kako bi lahko še promovirali svoje vsebine – naj bo to preko email marketinga, preko družabnih omrežij ali pa preko tiskanih medijev. Dobro vam lahko služijo tudi plačani oglasi (primer: Google AdWords, Facebook Abs, Stumble Upon).

Vir: TheNextWeb

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje