V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.
V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

Vsebinski marketing (Vir slike: Pixabay.com)

1.) Kombinirajte vsebino s slikovnim materialom

Tradicionalno se je vsebinski marketing fokusiral predvsem na pisana gradiva – bloge, eknjige, spletne članke, objave v tiskanih medijih ipd. V letu 2017 pa boste morali, če boste želeli doseči uspeh, biti precej bolj kreativni. Besedilo boste tako morali nadgraditi z videoposnetki, avdio zapisi, grafi in tabelami, spletno stran pa popestriti z interaktivnimi vmesniki in privlačnimi infografikami.

2.) Osredotočite se na tematiko, ki bo pritegnila veliko bralcev

Na spletu je na voljo ogromno vsebine in prav zaradi prenasičenosti objavljenih vsebin je pomembno, da izberete tematiko, ki ni splošna in ki bo zanimala predvsem tisto skupino bralcev, ki spada med vaše potencialne stranke. Ustvarite kvalitetno vsebino na področju, ki ga obvladate, saj boste na ta način pridobili prav takšno občinstvo, na katerega ciljate.

3.) Fokusirajte se na to, da boste svoje občinstvo obdržali

Vsak podjetnik ve, da je precej lažje obdržati stranko kot pa pridobiti novo. Če ste uspeli zbrati občinstvo, ki redno obiskuje vaše spletne strani in prebira vaše tedenske enovice, je nujno, da razmislite tudi o tem, kako bi jih obdržali na dolgi rok. Še naprej torej ustvarjajte kvalitetno in uporabno vsebino, obenem pa svojim potencialnim strankam omogočite še možnost dvosmerne komunikacije (npr. na Twitterju), ponudite jim tudi nagradne igre, popuste na produkte ali storitve ter dostop do premium vsebin.

4.) Spodbujajte stranke, da vas javno pohvalijo

Strokovnjaki na področju internetnega marketinga ugotavljajo, da uporabniki bistveno bolj zaupajo vsebini, ki jo spišejo drugi uporabniki. To vključuje komentarje na spletni strani ali na družabnih omrežjih, razprave v forumih, tudi delitve vsebin ipd. Ko zadovoljna stranka objavi pozitivno mnenje o vašem podjetju, blagovni znamki ali produktu oziroma storitvi, to močno vpliva na vse bodoče obiskovalce vaše spletne strani. Zato skušajte prepričati svoje stranke, da javno delijo zadovoljstvo z vašimi storitvami.

5.) Ne pozabite na promocijo vsebin

Ne glede na to, da ste ustvarili odlično vsebino in jo objavili na svoji spletni strani, pa bo to postalo pomembno šele tedaj, ko bo ta vidna večji množici ljudi. Poiščite nove načine, kako bi lahko še promovirali svoje vsebine – naj bo to preko email marketinga, preko družabnih omrežij ali pa preko tiskanih medijev. Dobro vam lahko služijo tudi plačani oglasi (primer: Google Ads, Facebook Abs, Stumble Upon).

Vir: TheNextWeb

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje