Osredotočite se na mobilne spletne strani

Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V prihodnje se osredotočite na mobilne spletne strani.
V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Mobilne spletne strani so vedno bolj pomembne za poslovanje. (Vir slike: Picjumbo)

Google je v objavi na svojem blogu naznanil, da bo njegov algoritem v bližnji prihodnosti analiziral predvsem mobilne različice spletnih strani: »Čeprav bo naš iskalni indeks še vedno enoten indeks spletnih strani in aplikacij, bodo naši algoritmi za razvrščanje strani, razumevanje strukturiranih podatkov in prikazovanje delov strani v rezultatih iskanja navsezadnje primarno uporabljali mobilno različico vsebin na spletni strani.«

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Kako lahko torej svojo spletno stran oblikujete tako, da ne bo samo prijazna, prilagojena za mobilne naprave, temveč primarno namenjena uporabi na mobilnih platformah? Predstavljamo štiri osnovne nasvete.

1. Preverite prilagojenost svoje strani mobilnim napravam

Vaša spletna stran mora biti najprej prilagojena mobilnim napravam, zato naj bo vaš prvi korak testiranje strani na Googlovem preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav. Tako boste ugotovili, ali vaša spletna stran zadošča Googlovim standardom.

Poleg tega pa lahko prilagojenost mobilnim napravam preverite s pomočjo drugih orodij, s katerimi lahko preverite tudi druge dejavnike SEO optimizacije, ki lahko vplivajo na vašo uvrstitev. Takšen pregled vaše spletne strani vas bo opozoril na različne potencialne probleme, na primer povezave, ki ne vodijo nikamor, manjkajoče meta opise (angl. meta descriptions) …

Če ste testirali svojo spletno stran na preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav in opravili nantančen pregled strani, pa še vedno ne dosegate želenih rezultatov, morate postopoma preveriti vse morebitne težave, ki jih lahko popravite. Pogoste napake pri optimizaciji spletnih strani so:

SEO optimizacija: kateri trendi bodo zaznamovali leto 2017?

  • počasno nalaganje mobilne različice spletne strani
  • napačno preusmerjanje
  • nestisnjene podobe
  • blokirani viri, med drugim JavaScript, CSS in podobe
  • nepodprte vsebine
  • vsiljiva pojavna okna
  • napake, ki se pojavljajo samo na mobilnih napravah

Pri popravljanju omenjenih napak svoj napredek merite s storitvijo Google Search Console. Če kliknete na Search Traffic in nato na Mobile Usability, boste videli, katere podstrani na vaši spletni strani so še vedno problematične.

2. Optimizirajte spletne strani za glasovno iskanje

Lansko leto je Google predstavil podatke, ki kažejo, da je glasovno iskanje najhitreje rastoči način iskanja, saj naj bi bilo kar 20 odstotkov iskanj opravljenih na ta način. Ti podatki potrjujejo informacije iz leta 2014, da kar 55 odstotkov najstnikov in 40 odstotkov odraslih glasovno iskanje uporablja vsakodnevno – ta številka se je od takrat gotovo še povišala.

Glasovno iskanje se razlikuje od tradicionalnega. (Vir slike: Unsplash)

Kako lahko prilagodite svojo spletno stran glasovnemu iskanju? Najpomembneje je, da imate nenehno v mislih dejstvo, se glasovno iskanje razlikuje od tradicionalnega na dva pomembna načina:

  • Kako uporabljamo glasovno iskanje? Iskanja, ki jih zapišemo v iskalnik Google, so ponavadi okrajšana, na primer: »bližnje italijanske restavracije«, medtem ko glasovno iskanje večinoma vključuje celotno vprašanja, na primer: »Katera je najbližja italijanska restavracija?« Da bi zagotovili, da bodo vaše podjetje našli tudi tisti, ki uporabljajo glasovno iskanje, v svojo SEO optimizacijo vključite daljše ključne besede, ki odgovarjajo na takšna vprašanja.
  • Za kaj uporabljamo glasovno iskanje? Podatki, ki so jih predstavili v podjetju Google, kažejo, da je glasovno iskanje najpogostejše pri štirih tipih vprašanj:
    • Želim izvedeti …
    • Želim iti …
    • Želim delati …
    • Želim kupiti …

Cilj teh iskanj (oziroma »mikro trenutkov«) je zadovoljitev takojšne potrebe. Na takšna vprašanja morate zato odgovoriti hitro in natančno.

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

3. Na prvo mesto postavite lokalno iskanje

Poleg glasovnega iskanja je vedno bolj razširjeno tudi lokalno iskanje. Googlovi podatki kažejo, da se je število iskanj, ki vključujejo besedno zvezo »v bližini«, v zadnjem letu povečalo kar za dvakrat. Eden od treh uporabnikov pametnih telefonov pa ni kupil izdelka nameravane blagovne znamke, saj je našel drugo blagovno znamko, ko je začel iskati več informacij o izdelku.

To pomeni, da mora biti vaša spletna stran med najvišje razvrščenimi zadetki, kadarkoli potencialne stranke iščejo storitve ali izdelke, ki jih ponujate.

Da bi zagotovili visoko uvrstitev, sledite naslednjim nasvetom:

  • registrirajte se v storitvi Google My Business
  • vključite kvalitetne fotografije svojega podjetja
  • poskrbite, da bodo na vseh relevantnih straneh prikazani pravilni kontaktni podatki (ime, naslov, telefonska številka)
  • spodbujajte svoje stranke, naj vas ocenijo na spletu

4. Ne pozabite na hitre mobilne strani (angl. accelerated mobile pages)

Google med rezultati mobilnega iskanja uvršča hitre spletne strani višje od navadnih spletnih strani. Hitre spletne strani, ki so označene s simbolom strele, so oblikovane tako, da se naložijo v trenutku. Po Googlovih informacijah so približno štirikrat hitrejše od običajnih mobilnih spletnih strani in tako velikemu številu mobilnih uporabnikov ponujajo točno tisto, kar iščejo: takojšne rezultate, ki zadovoljijo trenutno potrebo.

Da dosežejo izjemno hitrost, hitre spletne strani uporabljajo poenostavljeno verzijo programskega jezika HTML in prilagojene oznake. To pomeni, da morajo svoje vsebine oblikovati v dveh različicah:

  • originalna različica z vsemi podobami in drugimi dodatki
  • hitra različica brez programskega jezika JavaScript, vgnezdenih vsebin …

Ni še jasno, ali bo takšna optimizacija v prihodnosti obvezna za vse spletne strani. Že danes pa nekatere največje medijske hiše na ta način hitro in učinkovito širijo doseg svojih člankov.

Zaključek

V letu 2016 smo se naučili, da bo naša prihodnost mobilna. 58 odstotkov vseh iskanj že danes opravimo s pametnih telefonov, Google pa počasi začenja dajati prednost mobilnim spletnim stranem.

Kristjan Hauksson iz podjetja SMFB Engine je svoja pričakovanja za prihodnja leta strnil takole: »Mobilnost ni [več] le trend, temveč nujnost. Prehod na mobilne spletne strani bo škodil mnogim podjetjem, ki niso na tekočem. Nisem prepričan, ali se bodo hitre mobilne strani obdržale, vendar nakazujejo smer, v katero se bo v nadalje razvijalo področje.«

Po novem tako spletna stran, ki je samo prijazna do mobilnih naprav, ni dovolj – vaša spletna stran mora biti najprej mobilna.

Marko Penko vas bo naučil Google Analytics na 7 urni delavnici >>

Vir: SearchEngine Journal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Preberite več >>

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kriptovaluta je prevzela svet in vse več podjetij jo sprejema kot način plačila. Ta digitalna valuta deluje neodvisno od tradicionalnih bančnih sistemov in ponuja različne ugodnosti: varnost, hitrost in nizke transakcijske provizije. Tudi nakazila plač zaposlenim v kripto obliki postajajo vse bolj priljubljena. Preberite več >>

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se lahko v poslovanju obrestuje, če je pravilno izvedena in v skladu z načrtom poslovanja podjetja. Proxy je lahko koristen pri različnih vidikih poslovanja, na primer pri upravljanju tveganj, izboljšanju učinkovitosti poslovanja, povečanju produktivnosti in prihranku časa ter stroškov. Preberite več >>

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Digitalna pismenost je danes ena izmed ključnih vseživljenjskih kompetenc, ki vključuje varno in kritično uporabo tehnologije informacijske družbe pri delu, v prostem času in pri sporazumevanju. Preberite več >>

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletne banke že dolgo niso več novost. K uporabi nas vabijo predvsem z nizkimi stroški in dobro uporabniško izkušnjo. Nekateri jih že uporabljajo kot svoj edini bančni račun, drugi kot dodatnega. Preberite več >>

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Tradicionalne igralnice v vse večjem številu dobivajo svoje spletne različice. K temu je v Sloveniji nedvomno pripomogla tudi prenovljena zakonodaja leta 2013. Spletno igralništvo je namreč takrat postalo zakonito. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje