V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Avtor — 25.01.2017
Področje optimizacije spletnih strani se vedno bolj osredotoča na optimizacijo za mobilne naprave. To je razvidno predvsem iz Googlovih posodobitev algoritma za razvrščanje strani, ki vedno bolj upošteva mobilno dostopnost. V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani.
V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani

Mobilne spletne strani so vedno bolj pomembne za poslovanje. (Vir slike: Picjumbo)

Google je pred kratkim v objavi na svojem blogu naznanil, da bo njegov algoritem v bližnji prihodnosti analiziral predvsem mobilne različice spletnih strani: »Čeprav bo naš iskalni indeks še vedno enoten indeks spletnih strani in aplikacij, bodo naši algoritmi za razvrščanje strani, razumevanje strukturiranih podatkov in prikazovanje delov strani v rezultatih iskanja navsezadnje primarno uporabljali mobilno različico vsebin na spletni strani.«

Kako lahko torej svojo spletno stran oblikujete tako, da ne bo samo prijazna, prilagojena za mobilne naprave, temveč primarno namenjena uporabi na mobilnih platformah? Predstavljamo štiri osnovne nasvete.

1. Preverite prilagojenost svoje strani mobilnim napravam

Vaša spletna stran mora biti najprej prilagojena mobilnim napravam, zato naj bo vaš prvi korak testiranje strani na Googlovem preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav. Tako boste ugotovili, ali vaša spletna stran zadošča Googlovim standardom.

Poleg tega pa lahko prilagojenost mobilnim napravam preverite s pomočjo drugih orodij, s katerimi lahko preverite tudi druge dejavnike SEO optimizacije, ki lahko vplivajo na vašo uvrstitev. Takšen pregled vaše spletne strani vas bo opozoril na različne potencialne probleme, na primer povezave, ki ne vodijo nikamor, manjkajoče meta opise (angl. meta descriptions) …

Če ste testirali svojo spletno stran na preizkusu prijaznosti do mobilnih naprav in opravili nantančen pregled strani, pa še vedno ne dosegate želenih rezultatov, morate postopoma preveriti vse morebitne težave, ki jih lahko popravite. Pogoste napake pri optimizaciji spletnih strani so:

SEO optimizacija: kateri trendi bodo zaznamovali leto 2017?

  • počasno nalaganje mobilne različice spletne strani
  • napačno preusmerjanje
  • nestisnjene podobe
  • blokirani viri, med drugim JavaScript, CSS in podobe
  • nepodprte vsebine
  • vsiljiva pojavna okna
  • napake, ki se pojavljajo samo na mobilnih napravah

Pri popravljanju omenjenih napak svoj napredek merite s storitvijo Google Search Console. Če kliknete na Search Traffic in nato na Mobile Usability, boste videli, katere podstrani na vaši spletni strani so še vedno problematične.

2. Optimizirajte spletne strani za glasovno iskanje

Lansko leto je Google predstavil podatke, ki kažejo, da je glasovno iskanje najhitreje rastoči način iskanja, saj naj bi bilo kar 20 odstotkov iskanj opravljenih na ta način. Ti podatki potrjujejo informacije iz leta 2014, da kar 55 odstotkov najstnikov in 40 odstotkov odraslih glasovno iskanje uporablja vsakodnevno – ta številka se je od takrat gotovo še povišala.

Glasovno iskanje se razlikuje od tradicionalnega. (Vir slike: Unsplash)

Kako lahko prilagodite svojo spletno stran glasovnemu iskanju? Najpomembneje je, da imate nenehno v mislih dejstvo, se glasovno iskanje razlikuje od tradicionalnega na dva pomembna načina:

  • Kako uporabljamo glasovno iskanje? Iskanja, ki jih zapišemo v iskalnik Google, so ponavadi okrajšana, na primer: »bližnje italijanske restavracije«, medtem ko glasovno iskanje večinoma vključuje celotno vprašanja, na primer: »Katera je najbližja italijanska restavracija?« Da bi zagotovili, da bodo vaše podjetje našli tudi tisti, ki uporabljajo glasovno iskanje, v svojo SEO optimizacijo vključite daljše ključne besede, ki odgovarjajo na takšna vprašanja.
  • Za kaj uporabljamo glasovno iskanje?Podatki, ki so jih predstavili v podjetju Google, kažejo, da je glasovno iskanje najpogostejše pri štirih tipih vprašanj:
    • Želim izvedeti …
    • Želim iti …
    • Želim delati …
    • Želim kupiti …

Cilj teh iskanj (oziroma »mikro trenutkov«) je zadovoljitev takojšne potrebe. Na takšna vprašanja morate zato odgovoriti hitro in natančno.

3. Na prvo mesto postavite lokalno iskanje

Poleg glasovnega iskanja je vedno bolj razširjeno tudi lokalno iskanje. Googlovi podatki kažejo, da se je število iskanj, ki vključujejo besedno zvezo »v bližini«, v zadnjem letu povečalo kar za dvakrat. Eden od treh uporabnikov pametnih telefonov pa ni kupil izdelka nameravane blagovne znamke, saj je našel drugo blagovno znamko, ko je začel iskati več informacij o izdelku.

To pomeni, da mora biti vaša spletna stran med najvišje razvrščenimi zadetki, kadarkoli potencialne stranke iščejo storitve ali izdelke, ki jih ponujate.

Da bi zagotovili visoko uvrstitev, sledite naslednjim nasvetom:

  • registrirajte se v storitvi Google My Business
  • vključite kvalitetne fotografije svojega podjetja
  • poskrbite, da bodo na vseh relevantnih straneh prikazani pravilni kontaktni podatki (ime, naslov, telefonska številka)
  • spodbujajte svoje stranke, naj vas ocenijo na spletu

4. Ne pozabite na hitre mobilne strani (angl. accelerated mobile pages)

Google med rezultati mobilnega iskanja uvršča hitre spletne strani višje od navadnih spletnih strani. Hitre spletne strani, ki so označene s simbolom strele, so oblikovane tako, da se naložijo v trenutku. Po Googlovih informacijah so približno štirikrat hitrejše od običajnih mobilnih spletnih strani in tako velikemu številu mobilnih uporabnikov ponujajo točno tisto, kar iščejo: takojšne rezultate, ki zadovoljijo trenutno potrebo.

Da dosežejo izjemno hitrost, hitre spletne strani uporabljajo poenostavljeno verzijo programskega jezika HTML in prilagojene oznake. To pomeni, da morajo svoje vsebine oblikovati v dveh različicah:

  • originalna različica z vsemi podobami in drugimi dodatki
  • hitra različica brez programskega jezika JavaScript, vgnezdenih vsebin …

Ni še jasno, ali bo takšna optimizacija v prihodnosti obvezna za vse spletne strani. Že danes pa nekatere največje medijske hiše na ta način hitro in učinkovito širijo doseg svojih člankov.

Zaključek

V letu 2016 smo se naučili, da bo naša prihodnost mobilna. 58 odstotkov vseh iskanj že danes opravimo s pametnih telefonov, Google pa počasi začenja dajati prednost mobilnim spletnim stranem.

Kristjan Hauksson iz podjetja SMFB Engine je svoja pričakovanja za leto 2017 strnil takole: »Mobilnost ni [več] le trend, temveč nujnost. Prehod na mobilne spletne strani bo škodil mnogim podjetjem, ki niso na tekočem. Nisem prepričan, ali se bodo hitre mobilne strani obdržale, vendar nakazujejo smer, v katero se bo v nadalje razvijalo področje.«

V letu 2017 tako spletna stran, ki je samo prijazna do mobilnih naprav, ni dovolj – vaša spletna stran mora biti najprej mobilna.

Vir: SearchEngine Journal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Hive Project, slovenski projekt, ki želi s pomočjo tehnologije blockchain omogočiti prodajo terjatev tudi malim podjetjem in samostojnim podjetnikom, je s prvo javno ponudbo kovancev zbralo več kot dva tisoč bitcoinov oziroma več kot 8,5 milijona dolarjev. Preberite več >>

Iniciativa Blockchain Slovenija

Iniciativa Blockchain Slovenija

Ministrstvo za javno upravo je pred nekaj dnevi na podlagi Strategije razvoja informacijske družbe do leta 2020 – Digitalna Slovenija 2020 objavilo javni poziv zainteresirani javnosti k oblikovanju Iniciative Blockchain Slovenija. Svoj interes lahko izrazite do 30. novembra 2017. Preberite več >>

Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Tehnologija veriženja blokov, ki jo poznamo kot tehnologijo Blockchain, je ena izmed največjih tehnoloških inovacij. Tehnologija, ki bo po mnenju številnih strokovnjakov prinesla drugo internetno revolucijo, bo korenito spremenila sklepanje poslov in delovanje podjetij. Preberite več >>

Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prva javna ponudba kovancev je razmeroma nov način zbiranja sredstev, ki deluje na tehnologiji blockchain, konceptualno pa je podobna prvi javni ponudbi delnic. V svetu kriptovalut prve javne ponudbe v letošnjem letu doživljajo ogromen razmah. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

12 študentov različnih ljubljanskih fakultet je v enem letu izdelalo kmetijskega robota, ki se avtonomno premika po polju in opravlja različne naloge. Ekipa TAFR je robota pred kratkim izjemno uspešno predstavila na tekmovanju Field Robot Event 2017. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Na pohodu je nov izsiljevalski virus: številna podjetja že poročajo o izgubi podatkov

Na pohodu je nov izsiljevalski virus: številna podjetja že poročajo o izgubi podatkov

Manj kot šest tednov po tem, ko je varnost podatkov računalniških uporabnikov zamajal izsiljevalski virus WannaCry, je po svetu zaokrožil nov virus. Petya, kot so ga poimenovali, naj bi nastal v Ukrajini, tarče napada pa so že postale ukrajinska vlada, kijevsko letališče, nuklearna elektrarna Černobil in nekatere velike korporacije. Preberite več >>

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Slovensko tehnološko podjetje Celtra je naznanilo prejetje nove investicije – tokrat v višini 15 milijonov dolarjev. V eno najbolj naprednih podjetij na svetu, ki deluje na področju razvoja mobilnih interaktivnih oglasov, so tokrat investirali Unilever Ventures in WPP. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje