Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Avtor — 06.01.2017
Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je lahko primeren kanal za doseganje prodajnih ciljev podjetja. Rastoče število uporabnikov, možnost natančnega targetiranja uporabnikov glede na njihove demografske značilnosti, možnost ponovnega trženja (remarketing) so le nekatere uporabne funkcije tega omrežja, ki iz leta v leto generira več prodaje. 

Zato smo v goste povabili Jureta Knehtla, ki je v svoji, sicer kratki karieri, za svoje stranke “porabil” preko 350.000 evrov oglaševalskih sredstev in iz njih ustvaril več kot 3.400.000 evrov prihodkov. Vas zanima kako?

Več informacij o MP delavnici: Facebook oglaševanje >>

Da bi zadostili željam tako začetnikov, kot tudi naprednih uporabnikov, smo se odločili, da bomo tokrat delavnico razdelili na dva sklopa.

V prvem delu se bomo lotili osnov, v drugem delu pa bomo pogledali nekatere bolj napredne Facebook funkcije. Prijavite se lahko na sklop Facebook Začetnik ali Facebook Napredni ali oba sklopa. Poudarek delavnice je na oglasih, ne na vodenju Facebook strani.

Glede na vaš nivo znanja si izberite ustrezen nivo zahtevnosti:

Sklop Facebook Začetnik:

  • Postopek kreiranja oglasov,
  • nastavitve oglasov (demografija, interesi, obnašanje, optimizacija, cilj),
  • kako spremljati rezultate,
  • katere vrste oglasov odlično delujejo,
  • kako voditi kampanjo.

Sklop Facebook Napredni:

  • Zmogljivi urejevalnik oglasov/Power Editor,
  • kaj dokazano deluje danes za povečanje prodaje in pridobivanje novih kontaktov;
  • Facebook pixel;
  • kako poiskati več potencialnih strank (lookalike);
  • ponovno trženje/remarketing;
  • Facebook oglasi v tujini.

Delavnica bo na sporedu 3. februarja 2017 med 9. in 15. uro v NLB Centru inovativnega podjetništva. Predaval bo Jure Knehtl – oglaševalec, svetovalec, mentor in podjetnik iz podjetja AdStar, ki se je specializiral za Facebook kampanje po vsem svetu. Več informacij o MP delavnici: Facebook oglaševanje >>

Preberite tudi
Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?

Preberite več >>
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.

Preberite več >>
Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin.

Preberite več >>
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?

Preberite več >>
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih.

Preberite več >>
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom.

Preberite več >>
Facebook preizkuša oglase v video posnetkih

Facebook preizkuša oglase v video posnetkih

V podjetju Facebook so pred kratkim razkrili, da preizkušajo oglasne premore, ki prekinejo video posnetke na družabnem omrežju. Ustvarjalcem naj bi po njihovih napovedih ostalo 55 odstotkov zaslužka, Facebook pa bi obdržal 45 odstotkov. Se bo spremenil način ustvarjanja videov?

Preberite več >>
Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu.

Preberite več >>
Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje