Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja.
Viberate cover

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev. (Vir slike: Viberate)

Kot smo že poročali, je podjetje Viberate, ki želi spremeniti glasbeno industrijo, v začetku septembra zagnalo prvo javno ponudbo svojih kriptožetonov vib. S prodajo žetonov so v manj kot petih minutah zbrali skoraj 11 milijonov dolarjev. Podjetje pa se zdaj razvija naprej.

Podjetje Viberate so ustanovili Matej Gregorčič, Vasja Veber in znani glasbenik Uroš Umek. Med svetovalci podjetja sta tudi ustanovitelj in direktor ljubljanskega ABC pospeševalnika Dejan Roljić ter ustanovitelj in direktor visokotehnološkega podjetja Cosylab Mark Pleško.

Kot je na srečanju z mediji po poročanju Slovenske tiskovne agencije povedal direktor in soustanovitelj podjetja Viberate Matej Gregorčič, »želijo spremeniti glasbeno industrijo ter postati neke vrste tržnica za glasbenike, kjer bodo glasbeni profesionalci sklepali posle in kjer bo obstajala možnost plačevanja v kripto valutah«.

Inovativna platforma, ki bo sprožila revolucijo v svetu glasbe

Platforma Viberate že danes omogoča iskanje po izčrpni bazi glasbenikov, prizorišč in dogodkov, v katero se je vpisalo že več kot 150 tisoč glasbenikov, med katerimi je svoj profil v upravljanje prevzel tudi Robbie Williams. Glasbeniki lahko s pomočjo platforme predstavijo svoje skladbe tako oboževalcem kot organizatorjem koncertov, ki lahko stopijo v kontakt z njimi kar prek platforme. Na podoben način lahko poiščejo tudi menedžerja.

Lastnikom koncertnih prizorišč in organizatorjem koncertov platforma omogoča ustvarjanje in promocijo koncertov in drugih prireditev. Na podlagi različnih analiz in lestvic se lahko odločijo, katere izvajalce bodo povabili na svoje dogodke. Prek platforme lahko stopijo tudi v stik z njimi.

Glasbenim profesionalcem, organizatorjem dogodkov in menedžerjem platforma tako omogoča povezovanje z glasbeniki, sklepanje pogodb in plačevanje v kripto in drugih valutah ter sklepanje pogodb s pomočjo tehnologije blockchain. Tehnologija veriženja blokov lahko namreč po mnenju Gregorčiča spremeni način poslovanja.

Pri sklepanju pogodb na ta način ne more priti do prevar, kar se pogosto dogaja pri klasičnih bančnih nakazilih glasbenikom. Denar je namreč zagotovljen, je dodal eden najuspešnejših slovenskih DJ-jev in soustanovitelj podjetja Uroš Umek.

Seveda platforma ni namenjena samo profesionalcem – tudi oboževalci različnih izvajalcev s celega sveta lahko brskajo po podatkih, iščejo druge podobne izvajalce, se seznanijo z različnimi prizorišči, poiščejo zanimive dogodke v svoji bližini … Poleg tega lahko tudi kupijo vstopnice za predstavljene prireditve, platforma pa omogoča tudi njihovo prodajo na sekundarnem trgu.

Od uspešne prodaje kriptožetonov do več kot podvojene ekipe

Kot rečeno, je bila prva javna ponudba kriptožetonov, ki so jo pripravili v podjetju Viberate, izjemno uspešna. Zastavljeni cilj 12 milijonov dolarjev so dosegli v manj kot petih minutah, prodali pa so 120 milijonov žetonov vib.

V preteklih treh mesecih so tako člani ekipe trdo delali, svoj napredek in načrte pa so predstavili pred kratkim.

Od septembra do danes so ekipo več kot podvojili: v ekipi je trenutno 50 ljudi. 10 jih dela v Tuzli, 40 pa v novih prostorih v Ljubljani – najeli so namreč kar tisoč kvadratnih metrov pisarn. Pričakujejo, da bo v podjetju do konca prihodnjega leta zaposlenih vsaj 80 posameznikov.

»Prvič imamo priložnost, da si lahko privoščimo delovno okolje in zaposlimo vse dobre ljudi, ki jih najdemo na trgu,« je po poročanju Slovenske tiskovne agencije dejal Matej Gregorčič.

Viberate ekipa

Ekipa podjetja Viberate se iz dneva v dan povečuje. (Vir slike: Viberate)

V podjetju se trenutno ukvarjajo predvsem z oblikovanjem skupnosti ter pridobivanjem novih uporabnikov, ki pomagajo graditi produkt in širiti platformo. Implementacija poslovnih modelov bo sledila šele pozneje. »Gremo po najdaljši poti, ki si jo lahko privoščimo in pri kateri obstaja največja verjetnost, da nam bo uspelo,« je dodal Gregorčič.

Pred kratkim so se dogovorili tudi za promocijsko sodelovanje z dvakratno dobitnico nagrade grammy, katere ime bodo izdali januarja.

S pomočjo sistema za nagrajevanje do milijona uporabnikov?

Pred kratkim so predstavili sistem za nagrajevanje uporabnikov, ki jim pomagajo graditi največjo bazo glasbenikov, prireditvenih prostorov in dogodkov na svetu. Uporabniki so nagrajeni za vsak profil, ki ga na novo vnesejo v njihovo bazo. V roku dveh let bodo med njih razdelili za približno 1,2 milijona dolarjev svojih kripto kovancev VIB.

Sistem se je izkazal za izjemno uspešnega, saj se je takoj po vzpostavitvi sistema število vnesenih profilov povišalo za petindvajsetkrat. Platforma ima tako že približno 50.000 uporabnikov, na dan se jim pridruži približno 500 do 1000 novih iz približno 70 držav. Gregorčič dodaja, da v podjetju pričakujejo, da jih bo v naslednjem letu vsaj milijon.

Kovanec vib na kar petih borzah!

S kovancem vib se danes trguje na petih svetovnih borzah; dnevni trgovalni volumen dosega tudi sedem milijonov dolarjev. V Viberatu so se pred kratkim povezali tudi s storitvijo Changelly, ki omogoča, da njihove kovance kupijo tudi uporabniki, ki šele spoznavajo kripto sceno. Prek omenjene storitve lahko svoj nakup opravijo kar s kreditno kartico.

Za bolj izkušene pa je podjetje pripravilo še eno dobro novico. Konec meseca bo kovanec, ki se prodaja pod kratico VIB, integriran v denarnico Jaxx. Pred kratkim pa je žeton v svoj asortiment kovancev umestil tudi eno0 najuspešnejših slovenskih kripto zagonskih podjetij ICONOMI.

Gregorčič je poudaril, da prihodkov v podjetju še nimajo, saj v tej fazi to ni njihov namen. Sredstva, s katerimi razpolagajo trenutno, bodo zadostovala za prihodnja štiri leta. V roku dveh let načrtujejo prve prihodke, v roku štirih let pa tudi dobiček.

»Načrti so za nas kot vklesani v kamen«

»Načrti, ki smo jih predstavili javnosti tekom kampanje zbiranja sredstev, so za nas kot vklesani v kamen. Izjemno pomembno je, da se držimo zastavljenih rokov, saj tako kažemo odgovornost do tistih, ki so nam zaupali denar,« je dejal Matej Gregorčič.

Eden od omenjenih rokov poteče konec meseca. Takrat bodo javnosti predstavili profile glasbenih agencij: »V tem kontekstu smo ravnokar tudi sklenili partnerstvo z eno največjih svetovnih agencij za talente Paradigm. Skupaj z njimi bomo Viberate promovirali na glasbenih konferencah in dogodkih po vsem svetu.«

Prvi uradni dogodek Viberate pa bodo organizirali kar v lastni režiji, in sicer 22. decembra 2017. Takrat bo v okviru projekta Kurzschluss na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani nastopil soustanovitelj podjetja UMEK. »Seveda lahko vstopnice z VIB kovanci kupite tudi pri nas,« je ob predpraznični delovni mrzlici še dodal Gregorčič.

Viri: Viberate, Slovenska tiskovna agencija

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje