Vino z užitnim zlatom zbira 35 tisoč dolarjev

Zakonca Egon in Susana Lesizza, ki so ju poti združile pred štirimi leti, na platformi IndieGoGo predstavljata visoko kakovostno in nepeneče vino Lesizza Gold 22k. Do konca avgusta zbirata sredstva v višini 35 tisoč dolarjev.
Vino z užitnim zlatom zbira 35 tisoč dolarjev

Zakonca Susana in Egon Lesizza se na platformi IndieGoGo predstavljata z vinom (Vir slike: Lesizza Gold 22k).

Lesizza Gold 22k ustvarjalca opisujeta za »luksuzno vino z veličastno fuzijo elegance, okusa in ekskluzivnosti«. Gre za razkošno vino, ki je lahko tudi v posebnih trenutkih na voljo po dostopni ceni. »Je kot nalašč za presenečenje ob romantični večerji, gostom ob poročnem slavju ali med poslovnim kosilom,« dodajata.

Vino v sebi skriva še 22 karatno jedilno zlato, na voljo pa je v dveh vrstah, Chardonnay in Rose. »Lesizza Gold 22k je proizvedeno od ene izmed najbolj prepoznavnih in največjih vinskih hiš v Sloveniji, Vinske kleti Goriška Brda, ki je mednarodno priznana s številnimi medaljami,« pojasnjujeta. Tamkajšnji vinarji so ustvarili takšno formulo, da okus vina prinaša »odličen in eleganten užitek«.

Chardonnay Lesizza Gold 22k se dobro prilega ob telečjem in svinjskem kotleku, začinjenih ribjih jedeh in testeninah z odločnim okusom, Rose Lesizza Gold 22k pa ob pomladanskih solatah, različnih testeninah, celo sendvičih. Posebna edicija pa bo usmerjena za jedi iz jagnjetine, perutnine, ovčetine, začinjene ribje jedi, zelenjavo na žaru, še posebej pa za testenine z baziliko, carpaccio zobatca in postrvi z rožmarinom.

Do konca avgusta na IndieGoGo zbirata 35 tisoč dolarjev, zbrana sredstva pa se bodo uporabila za marketing, promocijo in zagon distribucije po svetu. Podpornikom ponujata tudi degustacijske zabave onstran luže v New Yorku, Miamiju, Los Angelesu ali Las Vegasu, tudi v Mehiki ali pa v Evropi v Londonu, Milanu ali pa Dobrovem v Brdih. Za tovrstne degustacije je treba odšteti 75 dolarjev, za 750 dolarjev pa za karto na vip zabavo v New Yorku, Las Vegasu in Londonu.

Prva vina bi ob uspešni kampanji na prodajne police prišla že v nekaj mesecih. V načrtu so poleg ameriškega in mehiškega še evropski, avstralski, arabski in kitajski trg (Vir slike: Lesizza Gold 22k).

Susana v Mehiki zgradila voditeljsko kariero na televiziji in radiu

Veliko degustacij se bo torej odvilo onstran luže, v ZDA, kjer je njuno primarno tržišče, tam je pozicioniran njun proizvajalec, zato si lahko privoščita uvoz vzorcev vina, potrebnih za degustacije in izpolnitev nagrad. S tem sta prisotna le »streljaj« stran od Mehike, Susanine domovine. Susana, po poklicu komunikologinja, je v Mehiki delala več let kot TV in radijska voditeljica, vodila je tudi različne dogodke, nato pa spoznala Egona, po poklicu EMBA, ki je zadnjih deset let vpet v podjetništvo, zadnja leta pa je aktiven tudi na področju vina.

Projekt lahko podprete tukaj >>

Steklenica že za okoli 12 evrov

Zakonca, ki sta poročena že več kot tri leta, sta pri projektu poleg kreacije vina in blagovne znamke Lesizza Gold 22k, vpeta tudi z marketinškega vidika. Susana ravno zaradi poznavanja kulture in jezika skrbi predvsem za špansko govoreči trg. S kampanjo želita pritegniti pozornost distributerjev iz različnih koncev sveta, kar jima pomagajo tudi številne objave v tujih medijih. »Septembra, v kolikor bo kampanja uspešna, so predvideni prvi dogodki,« prva vina pa bi se na prodajnih policah lahko znašla že v nekaj mesecih. Prodajna cena v Sloveniji bo okoli 12 evrov, pripravljajo pa tudi posebne edicije vina, katerih cena bo okoli 18 evrov.

Zakonca, ki ju mika tudi evropski, pozneje še trg Združenih arabskih emiratov, Kitajske in Avstralije, bosta v vsakem primeru, ne glede na izkupiček ob kampanji, nadaljevala pot do prodajnih polic. Ta bo sicer v primeru neuspešne kampanje nekoliko daljša.

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje