Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics.
Google Analytics

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani. (Vir slike: Picjumbo)

Google Analytics je brezplačno spletno orodje, s pomočjo katerega lastniki spletnih strani spremljajo in analizirajo promet na svojih spletnih straneh. Podjetje Google je orodje predstavilo novembra 2005. Danes je najbolj priljubljeno in najbolj razširjeno spletno orodje za analizo prometa.

Za lastnike in upravljavce spletnih strani je izjemno priporočljivo, da na podlagi analize prilagajate in spreminjate svoje trženjske strategije.

Spoznajte orodje Google Analytics na MP delavnici! >>

V nadaljevanju predstavljamo šest nasvetov, kako lahko uporabite Google Analytics za boljše razumevanje obiskovalcev svoje spletne strani.

1. Razdelajte številke

Google Analytics število obiskovalcev

Število obiskovalcev. (Vir slike: Business 2 Community)

Z uporabo orodja Google Analytics si lahko ogledate natančno število obiskovalcev, ki so vašo spletno stran obiskali prvič ali pa se nanjo redno vračajo.

Če so vsebine na vaši spletni strani dovolj zanimive in če ste stran uspešno optimizirali, se bodo obiskovalci na vašo stran po prvem obisku še kdaj vrnili. V zavihku »Pogostost in nedavnost« (»Frequency and Recency«) v okviru orodja si lahko ogledate, kateri obiskovalci so vašo stran obiskali večkrat v določenem obdobju.

Ugotovite lahko tudi, katere podstrani na vaši spletni strani so najbolj obiskane – tako boste prepoznali najbolj zanimive vsebine na svoji spletni strani.

Na podlagi analize lahko tako javnosti ponudite več privlačnih vsebin, manj obiskane podstrani oziroma vsebine pa prilagodite okusu svojih obiskovalcev.

2. Oglejte si stopnjo odziva (»Engagement«)

Google Analytics odziv

Merjenje odziva. (Vir slike: Business 2 Community)

S pomočjo tega vidika Google Analytics boste spoznali, koliko časa obiskovalci preživijo na vaši spletni strani in na katere vsebine se najbolj odzivajo oziroma katere vsebine najbolj pritegnejo njihovo pozornost.

Pri tem upoštevajte dejstvo, da Google Analytics meri odziv oziroma angažme le, če se obiskovalec z ene podstrani premakne na drugo.

Osredotočanje na ta vidik je pomembno, saj lahko tako ugotovite, ali so vaše vsebine dovolj zanimive oziroma ali spodbujajo vaše obiskovalce k odzivu. V nasprotnem primeru boste morali svojo energijo usmeriti v oblikovanje boljših vsebin.

3. Kaj pa povprečno število obiskanih podstrani?

Priporočljivo je tudi, da ugotovite, koliko podstrani obiščejo vaši obiskovalci, preden zapustijo vašo spletno stran.

Če je povprečna številka nizka, lahko na svoje podstrani namestite gumbi s pozivi k akciji (angl. call to action) ali vanje vključite povezave do drugih povezanih vsebin. Na dnu vsake podstrani lahko prikažete tudi nedavne ali povezane objave.

Če se število obiskanih podstrani poveča, boste poplačani za svoj trud – hkrati pa bo tudi vaša spletna stran privlačnejša za obiskovalce.

Spremljate lahko tudi čas, ki ga obiskovalci preživijo na vaši spletni strani ali na posameznih podstraneh. Podstrani, na katerih obiskovalci ostanejo dalj časa, so očitno bolj zanimive kot tiste, na katerih se obiskovalci zadržijo le nekaj sekund.

Primerjava med uspešnimi in neuspešnimi objavami vam bo pomagala pri odkrivanju skupnega dejavnika, ki privlači vaše obiskovalce.

4. Osredotočite se na zapustno stopnjo (angl. bounce rate)

Google Analytics zapustna stopnja

Merjenje zapustne stopnje. (Vir slike: Business 2 Community)

Zapustna stopnja (angl. bounce rate) se nanaša na to, kolikokrat obiskovalec pristane na vaši spletni strani in dejansko odskoči z nje, še preden bi si jo lahko ogledal ali kliknil na kakšno povezavo.

Zapustna stopnja je odvisna od različnih dejavnikov, na primer od privlačnosti pristajalne ali domače strani, njene kompleksnosti, aktualnosti objav in dizajna spletne strani. Vsak od teh faktorjev lahko obiskovalca odvrne od nadaljnjega ogledovanja vaše spletne strani

Da bi znižali zapustno stopnjo, poskusite oblikovati svojo spletno stran na bolj privlačen način ali pa dodajte več vsebinskih objav z udarnimi naslovi.

Strokovnjaki pravijo tudi, da je lahko visoka zapustna stopnja posledica počasnega nalaganja vaše spletne strani. Tej težavi se lahko izognete z izbiro ustreznega ponudnika gostovanja.

5. Preštejte število konverzij na podlagi elektronske pošte

S pomočjo orodja Google Analytics lahko vidite, koliko vaših obiskovalcev se je naročilo na prejemanje vaših obvestil. Poleg tega pa lahko spremljate tudi statistiko, koliko vaših naročnikov dejansko obišče vašo spletno stran s klikom na povezave v vaših elektronskih sporočilih.

Tako lahko hitro ugotovite, ali je trženje prek elektronske pošte učinkovita strategija za vašo spletno stran oziroma ali morate v to področje vložiti več truda in sredstev.

Ugotovite lahko tudi, katere brskalnike, ponudnike in operacijske sisteme za dostop do vaše spletne strani uporablja večina vaših obiskovalcev. Kliknite na kategorijo »Poročilo Tehnologija« (»Technology Reports«).

Kategorija »Analize in poročanje za mobilne naprave« (»Mobile Overview«) vam pove tudi, ali vaši obiskovalci za dostop do vaše spletne strani uporabljajo mobilne naprave ali računalnike.

6. Preglejte lokacije in jezik

Google Analytics Jezik in lokacija

Jezik in lokacija. (Vir slike: Business 2 Community)

V kategoriji »Geografija« (»Geo«) so vam na voljo informacije o lokaciji in jeziku obiskovalcev vaše spletne strani.

Ta kategorija je še posebej uporabna, če so vsebine na vaši strani primarno namenjene posameznikom na določeni lokaciji ali v določeni državi. Če je bila vaša strategija za ciljanje uspešna, vam bo orodje Google Analytics to povedalo.

Če s svojimi vsebinami ne ciljate določene regije, vendar pa podatki kažejo, da veliko vaših obiskovalcev prihaja z določenega področja, je to odlična priložnost za vas. Če na primer vašo spletno stran pogosto obiskujejo posamezniki iz Rusije, lahko v svoje vsebine začnete vključevati več novic ali raziskav z njihovega področja – tako bodo vaše vsebine za obiskovalce, ki že cenijo vaše delo, še bolj privlačne.

Kategorija »Jezik in lokacija« (»Language and Location«) uporablja standardne prikaze vedenja vaših obiskovalcev in stopnjo konverzije. V sekciji »Lokacija« boste našli zemljevid, na katerem so prikazane lokacije vaših obiskovalcev. Ti podatki vam lahko koristijo pri oblikovanju ciljanih oglasov za področja, na katerih ste že priljubljeni, ali tista, ki bi jih radi dosegli. Zemljevid vas bo sproti obveščal o tem, kako uspešni ste.

Zaključek

Orodje Google Analytics vam lahko na različne načine pomaga pri oblikovanju boljših vsebin in dodane vrednosti za vašo ciljno publiko ter izboljševanju rezultatov na vaši spletni strani.

V prispevku tako seveda nismo predstavili vseh možnosti, ki jih ponuja orodje – lahko pa jih uporabite kot izhodišče za začetek.

Vir: Business 2 Community

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje