Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja.
Munchy Monday

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov. (Vir slike: Munchy Monday)

Pod blagovno znamko Munchy Monday podjetje Optiweb podjetjem in drugim organizacijam ponuja dostavo zanimivih in zdravih prigrizkov. Naročniki tako prihranijo čas ter ohranijo produktivnost in motivacijo svojih zaposlenih.

Z direktorjem podjetja Optiweb Miho Lavtarjem smo se pogovarjali o tem, kako so prišli do ideje za dostavo prigrizkov, kako izbirajo prigrizke in koliko organizacij jih je že preizkusilo.

Od implementacije v matičnem podjetju do razvoja nove storitve

Lavtarju in ekipi se je ideja porodila kar na delovnem mestu: »Na idejo Munchy Monday smo prišli zaradi prigrizkov na sedanjem delovnem mestu, kjer imamo vsak mesec šest enakih izdelkov na čokoladni osnovi.«

Idejo, da bi uvedli pestrejši nabor bolj zdravih prigrizkov, so najprej implementirali v matičnem podjetju Optiweb. Nato pa so se začeli pogovarjati o ponudbi tovrstnih prigrizkov še ostalim podjetjem.

Zagon nove storitve je tako finančno kot kadrovsko omogočilo podjetje Optiweb. Ekipo tako po Lavtarjevih besedah sestavljajo vsi zaposleni, dva pa se »ukvarjata izključno z dnevnimi opravili za Munchy Monday«. Ti dve osebi »opravljata direktno prodajo in pripravljata marketinške načrte«, medtem ko Optiweb »poskrbi za implementacijo pri oddelkih za marketing, dizajn in seveda programiranje spletne strani«.

Munchy Monday ekipa

Ekipa podjetja Optiweb, ki je oblikovalo blagovno znamko Munchy Monday. (Vir slike: Optiweb)

»Našli smo konkurenco na ameriškem trgu in se odločili, da storitev uvedemo tudi pri nas. V štirih mesecih dogovarjanja je paket naših prigrizkov zdaj dostopen vsem, ki si želijo popestriti delovno mesto,« nadaljuje sogovornik.

Zakaj bi vsak mesec jedli enake prigrizke?

Munchy Monday tako podjetjem ponuja dostavo zanimivih in bolj zdravih prigrizkov. »Zanimivi so zato, ker ponujamo prigrizke vseh kategorij – od sušene govedine do ohrovtovega čipsa,« opisuje raznoliko ponudbo sogovornik. »Bolj zdravi od običajnih prigrizkov pa so zato, ker so prigrizki skrbno izbrani s strani nutricionista Maria Sambolca, ki je znan kot Dr. Feelgood.«

Izbira prigrizkov je velika, nekaterih na policah slovenskih trgovcev celo ni moč najti. Direktor podjetja Optiweb pravi, da naročnik po navadi najprej naroči vzorčni paket, ki za podjetje ne predstavlja zaslužka. »Nato pa paket sestavimo povsem po željah naročnika, pri čemer mu seveda svetujemo in pomagamo,« nadaljuje.

Kaj vsebuje paket Munchy Monday, si lahko ogledate tudi na spodnjem posnetku.

Munchy Monday se lahko pohvali tudi z ugodnimi cenami. Prigrizke po sogovornikovih besedah kupujejo v veleprodaji: »Ko se vštejejo vsi stroški, pridemo do cene, ki je povsem primerljiva z maloprodajnimi.« Poleg tega poudarja: »Poštnino bomo vedno častili mi.«

V nekaj tednih že 25 naročnikov

»Odzivi so zelo pozitivni, kar nas seveda veseli,« Lavtar odgovarja na vprašanje o odzivu ciljne publike na novo storitev. Zanimanje pripisuje tudi večji ozaveščenosti posameznikov: »Vidi se, da ljudje na splošno začenjajo bolj podrobno gledati na vnos hranil v svoje telo.«

Ker je storitev šele dobro zaživela, Munchy Monday še nima veliko strank: »V nekaj tednih nas je okusilo že 25 podjetij.« Tako je seveda prva želja podjetja »utrditi svoje mesto na trgu dostave podjetjem«, saj ponujajo »nov in svež spekter prigrizkov, ki v Sloveniji še ni izkoriščen«.

Munchy Monday izdelki

Prigrizki, ki jih ponuja Munchy Monday. (Vir slike: Munchy Monday)

Sogovornik dodaja, da se želijo povezati tudi z drugimi podjetji, ki se že ukvarjajo z dostavo podjetjem. Poleg tega pa razkriva naslednji projekt: »V kratkem bomo ponudili možnost nakupa poslovnih daril z izbiro dizajna škatle, da jih lahko drugo podjetje podari tretjemu.«

»Pot je dolga«

Za konec smo sogovornika prosili še, naj z nami deli kak nasvet za mlade podjetnike, ki šele stopajo na podjetniško pot.

»Pot je dolga. Rezultati niso takojšnji. Vložiti je treba veliko energije, časa in – konec koncev – denarja, preden sploh lahko rečeš: ‘Sem vsaj poskusil …’ Če ne obupaš, prej ali slej prilezeš na cilj, vedeti pa je treba tudi, kdaj je čas, da odnehaš,« odgovarja direktor podjetja Optiweb.

Mlade podjetnike opozarja na dejstvo, da so velike razlike med različnimi podjetniškimi poti prodaje: »Če ponujaš storitev in ne izdelek in če apeliraš na fizične osebe, je pot gotovo lažja, kot pa če ponujaš pakete podjetjem.«

Pot je po njegovem mnenju »lahko lahka in kratka, lahko pa dolga in težka«. »Na vseh poteh pa je ključna priprava in pohodniška oprema,« še poudari za konec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Glamurozni izdelki iz odpadnih materialov

Današnja družba proizvede ogromne količine smeti, trg pa je nasičen z okolju škodljivimi izdelki. Kulturno ekološko društvo Smetumet zato iz odpadnih materialov izdeluje kakovostne izdelke za vse. Preberite več >>

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ali kako je gostilna lahko tudi učna delavnica

Gostilna dela ni navadna gostilna. Projekt družbe Centerkontura pomaga pri reševanju problema neusposobljenosti in brezposelnosti mladih invalidov. Preberite več >>

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje