Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja.
Munchy Monday

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov. (Vir slike: Munchy Monday)

Pod blagovno znamko Munchy Monday podjetje Optiweb podjetjem in drugim organizacijam ponuja dostavo zanimivih in zdravih prigrizkov. Naročniki tako prihranijo čas ter ohranijo produktivnost in motivacijo svojih zaposlenih.

Z direktorjem podjetja Optiweb Miho Lavtarjem smo se pogovarjali o tem, kako so prišli do ideje za dostavo prigrizkov, kako izbirajo prigrizke in koliko organizacij jih je že preizkusilo.

Od implementacije v matičnem podjetju do razvoja nove storitve

Lavtarju in ekipi se je ideja porodila kar na delovnem mestu: »Na idejo Munchy Monday smo prišli zaradi prigrizkov na sedanjem delovnem mestu, kjer imamo vsak mesec šest enakih izdelkov na čokoladni osnovi.«

Idejo, da bi uvedli pestrejši nabor bolj zdravih prigrizkov, so najprej implementirali v matičnem podjetju Optiweb. Nato pa so se začeli pogovarjati o ponudbi tovrstnih prigrizkov še ostalim podjetjem.

Zagon nove storitve je tako finančno kot kadrovsko omogočilo podjetje Optiweb. Ekipo tako po Lavtarjevih besedah sestavljajo vsi zaposleni, dva pa se »ukvarjata izključno z dnevnimi opravili za Munchy Monday«. Ti dve osebi »opravljata direktno prodajo in pripravljata marketinške načrte«, medtem ko Optiweb »poskrbi za implementacijo pri oddelkih za marketing, dizajn in seveda programiranje spletne strani«.

Munchy Monday ekipa

Ekipa podjetja Optiweb, ki je oblikovalo blagovno znamko Munchy Monday. (Vir slike: Optiweb)

»Našli smo konkurenco na ameriškem trgu in se odločili, da storitev uvedemo tudi pri nas. V štirih mesecih dogovarjanja je paket naših prigrizkov zdaj dostopen vsem, ki si želijo popestriti delovno mesto,« nadaljuje sogovornik.

Zakaj bi vsak mesec jedli enake prigrizke?

Munchy Monday tako podjetjem ponuja dostavo zanimivih in bolj zdravih prigrizkov. »Zanimivi so zato, ker ponujamo prigrizke vseh kategorij – od sušene govedine do ohrovtovega čipsa,« opisuje raznoliko ponudbo sogovornik. »Bolj zdravi od običajnih prigrizkov pa so zato, ker so prigrizki skrbno izbrani s strani nutricionista Maria Sambolca, ki je znan kot Dr. Feelgood.«

Izbira prigrizkov je velika, nekaterih na policah slovenskih trgovcev celo ni moč najti. Direktor podjetja Optiweb pravi, da naročnik po navadi najprej naroči vzorčni paket, ki za podjetje ne predstavlja zaslužka. »Nato pa paket sestavimo povsem po željah naročnika, pri čemer mu seveda svetujemo in pomagamo,« nadaljuje.

Kaj vsebuje paket Munchy Monday, si lahko ogledate tudi na spodnjem posnetku.

Munchy Monday se lahko pohvali tudi z ugodnimi cenami. Prigrizke po sogovornikovih besedah kupujejo v veleprodaji: »Ko se vštejejo vsi stroški, pridemo do cene, ki je povsem primerljiva z maloprodajnimi.« Poleg tega poudarja: »Poštnino bomo vedno častili mi.«

V nekaj tednih že 25 naročnikov

»Odzivi so zelo pozitivni, kar nas seveda veseli,« Lavtar odgovarja na vprašanje o odzivu ciljne publike na novo storitev. Zanimanje pripisuje tudi večji ozaveščenosti posameznikov: »Vidi se, da ljudje na splošno začenjajo bolj podrobno gledati na vnos hranil v svoje telo.«

Ker je storitev šele dobro zaživela, Munchy Monday še nima veliko strank: »V nekaj tednih nas je okusilo že 25 podjetij.« Tako je seveda prva želja podjetja »utrditi svoje mesto na trgu dostave podjetjem«, saj ponujajo »nov in svež spekter prigrizkov, ki v Sloveniji še ni izkoriščen«.

Munchy Monday izdelki

Prigrizki, ki jih ponuja Munchy Monday. (Vir slike: Munchy Monday)

Sogovornik dodaja, da se želijo povezati tudi z drugimi podjetji, ki se že ukvarjajo z dostavo podjetjem. Poleg tega pa razkriva naslednji projekt: »V kratkem bomo ponudili možnost nakupa poslovnih daril z izbiro dizajna škatle, da jih lahko drugo podjetje podari tretjemu.«

»Pot je dolga«

Za konec smo sogovornika prosili še, naj z nami deli kak nasvet za mlade podjetnike, ki šele stopajo na podjetniško pot.

»Pot je dolga. Rezultati niso takojšnji. Vložiti je treba veliko energije, časa in – konec koncev – denarja, preden sploh lahko rečeš: ‘Sem vsaj poskusil …’ Če ne obupaš, prej ali slej prilezeš na cilj, vedeti pa je treba tudi, kdaj je čas, da odnehaš,« odgovarja direktor podjetja Optiweb.

Mlade podjetnike opozarja na dejstvo, da so velike razlike med različnimi podjetniškimi poti prodaje: »Če ponujaš storitev in ne izdelek in če apeliraš na fizične osebe, je pot gotovo lažja, kot pa če ponujaš pakete podjetjem.«

Pot je po njegovem mnenju »lahko lahka in kratka, lahko pa dolga in težka«. »Na vseh poteh pa je ključna priprava in pohodniška oprema,« še poudari za konec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje