Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja.
Munchy Monday

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov. (Vir slike: Munchy Monday)

Pod blagovno znamko Munchy Monday podjetje Optiweb podjetjem in drugim organizacijam ponuja dostavo zanimivih in zdravih prigrizkov. Naročniki tako prihranijo čas ter ohranijo produktivnost in motivacijo svojih zaposlenih.

Z direktorjem podjetja Optiweb Miho Lavtarjem smo se pogovarjali o tem, kako so prišli do ideje za dostavo prigrizkov, kako izbirajo prigrizke in koliko organizacij jih je že preizkusilo.

Od implementacije v matičnem podjetju do razvoja nove storitve

Lavtarju in ekipi se je ideja porodila kar na delovnem mestu: »Na idejo Munchy Monday smo prišli zaradi prigrizkov na sedanjem delovnem mestu, kjer imamo vsak mesec šest enakih izdelkov na čokoladni osnovi.«

Idejo, da bi uvedli pestrejši nabor bolj zdravih prigrizkov, so najprej implementirali v matičnem podjetju Optiweb. Nato pa so se začeli pogovarjati o ponudbi tovrstnih prigrizkov še ostalim podjetjem.

Zagon nove storitve je tako finančno kot kadrovsko omogočilo podjetje Optiweb. Ekipo tako po Lavtarjevih besedah sestavljajo vsi zaposleni, dva pa se »ukvarjata izključno z dnevnimi opravili za Munchy Monday«. Ti dve osebi »opravljata direktno prodajo in pripravljata marketinške načrte«, medtem ko Optiweb »poskrbi za implementacijo pri oddelkih za marketing, dizajn in seveda programiranje spletne strani«.

Munchy Monday ekipa

Ekipa podjetja Optiweb, ki je oblikovalo blagovno znamko Munchy Monday. (Vir slike: Optiweb)

»Našli smo konkurenco na ameriškem trgu in se odločili, da storitev uvedemo tudi pri nas. V štirih mesecih dogovarjanja je paket naših prigrizkov zdaj dostopen vsem, ki si želijo popestriti delovno mesto,« nadaljuje sogovornik.

Zakaj bi vsak mesec jedli enake prigrizke?

Munchy Monday tako podjetjem ponuja dostavo zanimivih in bolj zdravih prigrizkov. »Zanimivi so zato, ker ponujamo prigrizke vseh kategorij – od sušene govedine do ohrovtovega čipsa,« opisuje raznoliko ponudbo sogovornik. »Bolj zdravi od običajnih prigrizkov pa so zato, ker so prigrizki skrbno izbrani s strani nutricionista Maria Sambolca, ki je znan kot Dr. Feelgood.«

Izbira prigrizkov je velika, nekaterih na policah slovenskih trgovcev celo ni moč najti. Direktor podjetja Optiweb pravi, da naročnik po navadi najprej naroči vzorčni paket, ki za podjetje ne predstavlja zaslužka. »Nato pa paket sestavimo povsem po željah naročnika, pri čemer mu seveda svetujemo in pomagamo,« nadaljuje.

Kaj vsebuje paket Munchy Monday, si lahko ogledate tudi na spodnjem posnetku.

Munchy Monday se lahko pohvali tudi z ugodnimi cenami. Prigrizke po sogovornikovih besedah kupujejo v veleprodaji: »Ko se vštejejo vsi stroški, pridemo do cene, ki je povsem primerljiva z maloprodajnimi.« Poleg tega poudarja: »Poštnino bomo vedno častili mi.«

V nekaj tednih že 25 naročnikov

»Odzivi so zelo pozitivni, kar nas seveda veseli,« Lavtar odgovarja na vprašanje o odzivu ciljne publike na novo storitev. Zanimanje pripisuje tudi večji ozaveščenosti posameznikov: »Vidi se, da ljudje na splošno začenjajo bolj podrobno gledati na vnos hranil v svoje telo.«

Ker je storitev šele dobro zaživela, Munchy Monday še nima veliko strank: »V nekaj tednih nas je okusilo že 25 podjetij.« Tako je seveda prva želja podjetja »utrditi svoje mesto na trgu dostave podjetjem«, saj ponujajo »nov in svež spekter prigrizkov, ki v Sloveniji še ni izkoriščen«.

Munchy Monday izdelki

Prigrizki, ki jih ponuja Munchy Monday. (Vir slike: Munchy Monday)

Sogovornik dodaja, da se želijo povezati tudi z drugimi podjetji, ki se že ukvarjajo z dostavo podjetjem. Poleg tega pa razkriva naslednji projekt: »V kratkem bomo ponudili možnost nakupa poslovnih daril z izbiro dizajna škatle, da jih lahko drugo podjetje podari tretjemu.«

»Pot je dolga«

Za konec smo sogovornika prosili še, naj z nami deli kak nasvet za mlade podjetnike, ki šele stopajo na podjetniško pot.

»Pot je dolga. Rezultati niso takojšnji. Vložiti je treba veliko energije, časa in – konec koncev – denarja, preden sploh lahko rečeš: ‘Sem vsaj poskusil …’ Če ne obupaš, prej ali slej prilezeš na cilj, vedeti pa je treba tudi, kdaj je čas, da odnehaš,« odgovarja direktor podjetja Optiweb.

Mlade podjetnike opozarja na dejstvo, da so velike razlike med različnimi podjetniškimi poti prodaje: »Če ponujaš storitev in ne izdelek in če apeliraš na fizične osebe, je pot gotovo lažja, kot pa če ponujaš pakete podjetjem.«

Pot je po njegovem mnenju »lahko lahka in kratka, lahko pa dolga in težka«. »Na vseh poteh pa je ključna priprava in pohodniška oprema,« še poudari za konec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje