Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih.
Vzpostavitev ali nadgradnja elektronskega poslovanja

Vzpostavitev ali nadgradnja elektronskega poslovanja 2017–2018. (Vir slike: Pixabay)

Naj za začetek pojasnimo, da naslov objavljenih besedil ni vedno enak naslovu spletne strani. Seveda pa ni nič narobe, če sta naslova popolnoma enaka. Medtem ko je prvi namenjen predvsem bralcem, pa drugi poleg tega cilja tudi (ali predvsem) na Googlove iskalne pajke. V tokratnem prispevku se bomo osredotočili predvsem na slednjega; na naslov strani in njegov vpliv na SEO optimiziranost spletnega mesta.

Naslov besedila

Kot že rečeno, naslov besedila in naslov strani nista nujno enaka in se razlikujeta po funkciji.

Izbira naslova besedila je ključna, ko želimo pritegniti pozornost bralca. Statistika namreč pravi, da od 8 bralcev, ki preberejo naslov, le 2 nato prebereta tudi preostanek besedila. Naslov besedila vzbudi pričakovanje, morda upanje, po drugi strani pa lahko vzbudi tudi nezainteresiranost, celo dolgočasnost, če ni izbran pravilno.

Naslov besedila se izpiše v HTML znački H1, kot pokaže naslednji primer: <h1>Coworking</h1>. Praviloma ga bralec opazi kot odebeljen in hitro opazen tisk, ki izstopa tudi po velikosti, izpiše pa se po tem, ko uporabnik v Googlu izbere željeni zadetek, nanj klikne in se mu odpre nova spletna stran.

Primer izpisanega
naslova besedila:
primer naslova prispevka

Naslov strani

Naslov strani se izpiše v HTML znački TITLE:
<title>Coworking Zavoda mladi podjetnik, Ljubljana – Mladipodjetnik.si</title>.

Ima dve bistveni nalogi:

  1. Googlovim algoritmom pomaga presoditi, kakšna je tematika objavljenega besedila (posledično pomaga izboljšati SEO uvrstitve v spletnih iskalnikih);
  2. bralce pomaga prepričati, da med brskanjem po spletnem iskalniku kliknejo prav na vašo spletno stran.

Bralci na naslov strani najprej naletijo že med samim brskanjem po spletnih iskalnikih. V Googlu se naslov strani prikaže takole:

primer naslova v Googlu

Ko bralec na zadetek klikne, se naslov strani nato izpiše le v zavihku strani, in sicer na način, ki ga prikazuje spodnja slika.

Primer izpisanega
naslova strani v zavihku:
primer naslova strani

Na kaj je treba paziti pri izbiri naslova strani?

Zelo pomembno je, da naslov strani vključuje glavno ključno besedo ali besedo zvezo. Najbolje je, da ključno besedo oz. besedno zvezo postavite kar na prvo mesto. Gre namreč za najpomembnejši kazalnik Googlovim iskalnim pajkom, saj jim pove, kakšna je vsebina spletne strani.

V primeru, da opazite, da je željeno ključno besedo na prvo mesto že postavilo večje število konkurenčnih spletnih mest, je smiselno, da pred njo vstavite še besedo ali dve. S tem se boste nekoliko ločili in oddaljili od preostalih konkurentov. V kolikor ključne besede sploh ne boste vključili v naslov strani, obstaja verjetnost, da se na željeno besedo ali besedno zvezo ne boste uvrstili na najvišja mesta v Googlu. Lahko se zgodi, da boste zato uvrščeni prav na samo dno, kar vam bo bistveno zmanjšalo obisk spletnega mesta.

Google bo seveda upošteval obiskanost vaše spletne strani. Prav nič vam ne bo pomagalo, če bo vaša spletna stran v Googlu rangirala na visokih mestih, a nanjo ne bo kliknil skorajda nihče. Izbrati morate torej naslov, ki ne bo zavajal, ki bo zanimiv in privlačen ter bo na vašo spletno stran privabil veliko število bralcev. Visok odstotek klikov na spletno stran pa vam bo še dodatno izboljšal uvrstitev v spletnih iskalnikih.

Ko izberete ustrezen naslov strani, na konec dodajte še ime vaše blagovne znamke. Na ta način boste krepili njeno prepoznavnost, kar spodbuja tudi Google, ki v primeru, da lastniki spletnih strani tega ne storijo sami, ime blagovne znamke na konec doda kar sam.

Dolžina naslova strani

Od maja 2016 dalje dolžina naslova strani ni več določena tako fiksno, kot je bila pred tem. Kakšen naslov se bo prikazal bralcu, je odvisno predvsem od tega, katero napravo za brskanje po spletu uporablja. Pri računalnikih in tabličnih računalnikih se bo prikazal daljši zapis, medtem ko bo na mobilnih napravah vidnega manj besedila in lahko del besedila tudi zmanjka. Prav zaradi tega se priporoča, da najpomembnejši del naslova strani vstavite bolj pri začetku.

Primer zapisa
glede na medij:

  • računalnik
  • tablični računalnik
  • pametni telefon
naslov strani - prikaz v 3 različicah

Prav zaradi tega se priporoča, da najpomembnejši del vstavite v prvo polovico naslova strani.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje