Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zdaj je pravi čas, da v poslovanje svojega podjetja vpeljete ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami. (Vir slike: HubSpot)

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami.
Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zdaj je pravi čas, da v poslovanje svojega podjetja vpeljete ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami. (Vir slike: HubSpot)

Obiskovalci vaše spletne strani se lahko nahajajo na katerikoli točki nakupovalnega procesa. Morda so vašo spletno stran odkrili po naključju, ko so iskali določene izdelke na spletnih iskalnikih. Morda so na vašo spletno stran prišli v iskanju določenih specifičnih informacij o vašem podjetju. Morda se zanimajo za vaše izdelke ali storitve, vendar se še niso odločili za nakup.

Na podlagi ustvarjanja (angl. lead generation) in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing) boste lahko vnaprej predvideli njihove nakupovalne navade in jim predstavljali zanimive in relevantne vsebine, dokler se ne bodo odločili za nakup.

Kaj morate vedeti o ustvarjanju in ohranjanju odnosov s potencialnimi strankami?

Na podlagi ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami boste lahko povečali svoj dobiček in ustvarili nove prodajne priložnosti. Stranke se bodo hitreje odločile za nakup, če se boste ukvarjali z njimi, se osredotočili na njihove potrebe, aktivnosti in obnašanje ter jim priskrbeli vse potrebne informacije.

Če še vedno niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte nekaj statističnih podatkov:

  • Podjetja, ki so uspešna pri ohranjanju odnosa s potencialnimi strankami, se lahko pohvalijo s 50 % večjo prodajo in 33-odstotnim znižanjem stroškov za ta namen.
  • Na elektronska sporočila, oblikovana za ohranjanje stika s potencialnimi strankami, se odzove tudi do 10-krat več strank kot na običajna splošna oglasna sporočila.
  • Podjetja, ki niso uspešna pri ustvarjanju in ohranjanju odnosov s potencialnimi strankami, doživljajo zmanjšanje števila zbranih kontaktov. Podjetja, ki se ukvarjajo s tem procesom, pa se lahko pohvalijo z znatnim povečanjem povpraševanja.

Ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami je tako eden pomembnih elementov učinkovitega ustvarjanja povpraševanja. Pri tem so vam lahko v veliko pomoč orodja za marketinško avtomatizacijo, s katerimi lahko sledite potencialnim strankam, opazujete njihove nakupovalne navade in avtomatizirate pošiljanje individualiziranih sporočil, prilagojenih vašim potencialnim strankam.

Vztrajnost se izplača

Veliko podjetij po prvem ali drugem stiku s potencialno stranko nad njo obupa. Ne storite te napake. Zapomnite si, da veliko potencialnih strank v nekem trenutku še ni pripravljenih na nakup, vendar se njihova odločitev lahko spremeni v roku enega tedna ali meseca. Če boste prehitro obupali, se bodo vaše potencialne stranke v prihodnosti raje obrnile k drugim ponudnikom.

Osredotočite se na podatke o potencialnih strankah, ki se niso odločile za nakup po prvem ali drugem stiku. Tako boste lahko še bolj dodelali svoje marketinške kampanje in bolj uspešno ohranjali odnose s potencialnimi strankami skozi celoten nakupovalni proces.

Kako ostati v mislih potencialnih strank?

Programska oprema za ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami lahko vašim kontaktom redno pošilja relevantne in zanimive vsebine, dokler se ne odločijo za nakup. S stalnim vključevanjem potencialnih strank v svoje delovanje lahko izboljšate prepoznavnost svoje blagovne znamke, jo ohranjate v mislih potencialnih strank ter povečate pripadnost in zvestobo znamki.

Če boste stopili v stik s strankami, ki so v nekem trenutku izrazile zanimanje za vaše storitve ali izdelke, boste lahko prepričani, da niste zamudili nobene prodajne priložnosti.

Kako dobiti stranke na spletu? Prisluhnite strokovnjaku!

Kako vzpostaviti učinkovit proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami?

Ključni element učinkovitega ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami je oblikovanje verodostojnosti in zaupanja. Proces lahko sicer traja daljši čas, vendar prinaša odlične rezultate. Pri oblikovanju strategije za ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami se osredotočite na naslednje točke

  • Razčlenite svojo ciljno publiko

Da bi bolje razumeli svoje potencialne stranke, raziščite njihove demografske značilnosti. Svojo ciljno publiko lahko razdelite v skupine glede na lokacijo, spol, starost, poklic, psihološke značilnosti, zanimanja in nakupovalne navade. Tako boste zagotovili, da bodo vaša sporočila dosegla prave naslovnike in ne bodo pristala v smetnjaku ali zavihku za nezaželeno pošto.

  • Uporabite napredno profiliranje

Veliko informacij o strankah boste pridobili že na podlagi obrazcev, ki so jih izpolnile ob registraciji na vašo spletno stran ali prijavi na seznam prejemnikov vaših sporočil. Z naprednim profiliranjem pa lahko pridobite še dodatne informacije, ki jim boste prilagodili svojo nadaljnjo korespondenco in na podlagi katerih boste še bolj uspešno ohranjali odnose s potencialnimi strankami.

  • Razvijajte odnose

Pozornost potencialnih strank boste pritegnili z individualizacijo sporočil. Vsebujejo naj ime stranke, napisana pa naj bodo v neformalnem, prijateljskem slogu. Tako boste odnose postopoma razvijali. Zapomnite si: vaša sporočila naj bodo dosledna, jasna in osredotočena.

Zaključne misli

Če ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami še niste preizkusili, je zdaj skrajni čas za to. Gre za preprost, vendar učinkovit način komuniciranja s (potencialnimi) strankami, ki jih tako vodite skozi celoten nakupovalni proces. Številne raziskave so pokazale, da lahko z učinkovito uporabo opisane strategije izboljšate poslovanje svojega podjetja in povečate dobičkonosnost svojih naložb.

Vir: Drip

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Več >

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Več >

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Več >

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Več >

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Več >

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Več >

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Več >

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Več >

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja

Eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije je poleg sistema točkovanja potencialnih strank tudi vsebinsko trženje. V času, ko so kupci prezasičeni z oglasi in vedno bolj izobraženi, lahko prek vsebinskega trženja povečate prepoznavnost in vpliv svoje znamke. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki