
Zdaj je pravi čas, da v poslovanje svojega podjetja vpeljete ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami. (Vir slike: HubSpot)
Obiskovalci vaše spletne strani se lahko nahajajo na katerikoli točki nakupovalnega procesa. Morda so vašo spletno stran odkrili po naključju, ko so iskali določene izdelke na spletnih iskalnikih. Morda so na vašo spletno stran prišli v iskanju določenih specifičnih informacij o vašem podjetju. Morda se zanimajo za vaše izdelke ali storitve, vendar se še niso odločili za nakup.
Na podlagi ustvarjanja (angl. lead generation) in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing) boste lahko vnaprej predvideli njihove nakupovalne navade in jim predstavljali zanimive in relevantne vsebine, dokler se ne bodo odločili za nakup.
Kaj morate vedeti o ustvarjanju in ohranjanju odnosov s potencialnimi strankami?
Na podlagi ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami boste lahko povečali svoj dobiček in ustvarili nove prodajne priložnosti. Stranke se bodo hitreje odločile za nakup, če se boste ukvarjali z njimi, se osredotočili na njihove potrebe, aktivnosti in obnašanje ter jim priskrbeli vse potrebne informacije.
Če še vedno niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte nekaj statističnih podatkov:
- Podjetja, ki so uspešna pri ohranjanju odnosa s potencialnimi strankami, se lahko pohvalijo s 50 % večjo prodajo in 33-odstotnim znižanjem stroškov za ta namen.
- Na elektronska sporočila, oblikovana za ohranjanje stika s potencialnimi strankami, se odzove tudi do 10-krat več strank kot na običajna splošna oglasna sporočila.
- Podjetja, ki niso uspešna pri ustvarjanju in ohranjanju odnosov s potencialnimi strankami, doživljajo zmanjšanje števila zbranih kontaktov. Podjetja, ki se ukvarjajo s tem procesom, pa se lahko pohvalijo z znatnim povečanjem povpraševanja.
Ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami je tako eden pomembnih elementov učinkovitega ustvarjanja povpraševanja. Pri tem so vam lahko v veliko pomoč orodja za marketinško avtomatizacijo, s katerimi lahko sledite potencialnim strankam, opazujete njihove nakupovalne navade in avtomatizirate pošiljanje individualiziranih sporočil, prilagojenih vašim potencialnim strankam.
Vztrajnost se izplača
Veliko podjetij po prvem ali drugem stiku s potencialno stranko nad njo obupa. Ne storite te napake. Zapomnite si, da veliko potencialnih strank v nekem trenutku še ni pripravljenih na nakup, vendar se njihova odločitev lahko spremeni v roku enega tedna ali meseca. Če boste prehitro obupali, se bodo vaše potencialne stranke v prihodnosti raje obrnile k drugim ponudnikom.
Osredotočite se na podatke o potencialnih strankah, ki se niso odločile za nakup po prvem ali drugem stiku. Tako boste lahko še bolj dodelali svoje marketinške kampanje in bolj uspešno ohranjali odnose s potencialnimi strankami skozi celoten nakupovalni proces.
Kako ostati v mislih potencialnih strank?
Programska oprema za ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami lahko vašim kontaktom redno pošilja relevantne in zanimive vsebine, dokler se ne odločijo za nakup. S stalnim vključevanjem potencialnih strank v svoje delovanje lahko izboljšate prepoznavnost svoje blagovne znamke, jo ohranjate v mislih potencialnih strank ter povečate pripadnost in zvestobo znamki.
Če boste stopili v stik s strankami, ki so v nekem trenutku izrazile zanimanje za vaše storitve ali izdelke, boste lahko prepričani, da niste zamudili nobene prodajne priložnosti.
Kako dobiti stranke na spletu? Prisluhnite strokovnjaku!
Kako vzpostaviti učinkovit proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami?
Ključni element učinkovitega ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami je oblikovanje verodostojnosti in zaupanja. Proces lahko sicer traja daljši čas, vendar prinaša odlične rezultate. Pri oblikovanju strategije za ustvarjanje in ohranjanje odnosov s potencialnimi strankami se osredotočite na naslednje točke
- Razčlenite svojo ciljno publiko
Da bi bolje razumeli svoje potencialne stranke, raziščite njihove demografske značilnosti. Svojo ciljno publiko lahko razdelite v skupine glede na lokacijo, spol, starost, poklic, psihološke značilnosti, zanimanja in nakupovalne navade. Tako boste zagotovili, da bodo vaša sporočila dosegla prave naslovnike in ne bodo pristala v smetnjaku ali zavihku za nezaželeno pošto.
- Uporabite napredno profiliranje
Veliko informacij o strankah boste pridobili že na podlagi obrazcev, ki so jih izpolnile ob registraciji na vašo spletno stran ali prijavi na seznam prejemnikov vaših sporočil. Z naprednim profiliranjem pa lahko pridobite še dodatne informacije, ki jim boste prilagodili svojo nadaljnjo korespondenco in na podlagi katerih boste še bolj uspešno ohranjali odnose s potencialnimi strankami.
- Razvijajte odnose
Pozornost potencialnih strank boste pritegnili z individualizacijo sporočil. Vsebujejo naj ime stranke, napisana pa naj bodo v neformalnem, prijateljskem slogu. Tako boste odnose postopoma razvijali. Zapomnite si: vaša sporočila naj bodo dosledna, jasna in osredotočena.
Zaključne misli
Če ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami še niste preizkusili, je zdaj skrajni čas za to. Gre za preprost, vendar učinkovit način komuniciranja s (potencialnimi) strankami, ki jih tako vodite skozi celoten nakupovalni proces. Številne raziskave so pokazale, da lahko z učinkovito uporabo opisane strategije izboljšate poslovanje svojega podjetja in povečate dobičkonosnost svojih naložb.
Vir: Drip
Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>