Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej.
Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Preden se začnete ukvarjati z vsebinskim trženjem, pripravite zapisano strategijo. (Vir slike: Pixabay)

Podjetje Groove HQ, ki se ukvarja s programsko opremo za storitve za uporabnike, je bilo pred nekaj leti na robu propada, saj jim je začelo zmanjkovati sredstev za poslovanje. Danes na leto beležijo 5 milijonov zaslužka. Kako jim je uspelo? Spremenili so svojo strategijo vsebinskega marketinga.

Če želite tudi sami izboljšati poslovanje svojega podjetja, morate začeti z zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Takšna dolgoročna strategija bo služila kot vodilo za vaše vsebinske objave, poleg tega pa bo izboljšala tudi druge vidike vašega marketinga.

V prispevku bomo tako predstavili ključne elemente vsebinske strategije, na podlagi katere se lahko nadejate dolgoročnega uspeha in odličnih rezultatov svojih oglaševalskih kampanj.

Pred nekaj leti je Alex Turnbull, direktor in ustanovitelj že omenjenega podjetja Groove, sovražil petke. Vsak petek je namreč prejel podatke o poslovanju podjetja, ki so kazali izjemno slabo sliko – podjetje je bilo na robu propada.

Do leta 2013 se tako njihovi trženjski napori niso obrestovali. Nihče ni obiskoval njihove spletne strani; nihče ni kupoval njihovih izdelkov. Brezizhodna situacija jih je prisilila v popolno spremembo strategije za vsebinsko trženje.

»Ugotovili smo, da se pod površjem strategije za vsebinski marketing skriva cel svet, ki ga do takrat nismo odkrili,« pravi Turnbull.

Znebili so se bloga, ki se je osredotočal na službo za stranke, in začeli raziskovati, s kakšnimi težavami se soočajo podjetja. Spoznali so, da se večina podjetij sooča s podobnimi izzivi: denarni tok, zaposlovanje, trženje. Svojo strategijo so zato oblikovali tako, da so lahko dejansko začeli pomagati podjetjem pri reševanju omenjenih problemov.

Turnbull opisuje: »Tako kot svoje izdelke smo tudi svojo strategijo za vsebinsko trženje ponovno oblikovali z ozirom na to, kako lahko dejansko pomagamo svoji ciljni publiki, namesto na to, kaj bi po našem mnenju sodilo na blog.«

Nekaj let kasneje so rezultati pomenljivi: na mesec spletno stran podjetja obišče četrt milijona posameznikov, na leto pa beležijo 5 milijonov dolarjev dobička. Svoj uspeh v celoti pripisujejo spremembam strategije vsebinskega trženja.

Delavnica Kako pisati za splet

Pomembnost zapisane strategije

Veliko podjetnikov se vsebinskega trženja loti na napačen način. Vsebine, ki jih oblikujejo, so rezultat njihovega trenutnega navdiha ali zanimanja, zaradi česar so razpršene in ne pritegnejo obiskovalcev.

Zapisana strategija zagotavlja konsistentnost vsebin, natančno definira vaše ideje in vizijo ter vam omogoča ubesedenje vizije na jasen način. Tako se ne boste kar na slepo prepustili toku in se usmerili v vsak nov marketinški trend. Zapisan dokument vam bo služil tudi kot orodje za odločanje glede vsebin.

Spodnja fotografija prikazuje rezultate raziskave, ki se je osredotočila na trženje podjetij, ki svoje storitve oziroma izdelke ponujajo drugim podjetjem.

Koliko podjetij uporablja vsebinsko trženje? (Vir slike: AdEspresso)

Rezultati iste raziskave so pokazali tudi, da zapisana strategija vsebinskega trženja vpliva na učinkovitost:

  • 53 odstotkov najbolj uspešnih tržnikov se pri svojem delu opira na zapisano strategijo.
  • 40 odstotkov najmanj uspešnih tržnikov ni oblikovalo strategije.

Ciljna publika vašega bloga se lahko razlikuje od ciljne publike vašega podjetja. Vsebinsko trženje zajema širši spekter ljudi in deluje dolgoročno. Obiskovalec vašega bloga morda nikoli ne bo kupil vašega izdelka ali storitve, morda pa se bo za nakup odločil šele čez nekaj mesecev ali celo let. Verjetno je tudi, da bo vašo spletno stran priporočil svojim prijateljem – tudi ti lahko nekoč postanejo vaše stranke.

Idealna stranka Meryl Johnson, soustanoviteljice podjetja Bean Ninjas, je spletno podjetje s precejšnjim zaslužkom (več kot 100 tisoč dolarjev). Vendar njena vsebinska strategija cilja posameznike, katerih podjetja so šele v začetnih fazah razvoja. Blog podjetja tako vsebuje različne objave, namenjene posameznikom, ki še niso pripravljeni na nakup. Tako počasi gradijo odnos z obiskovalci spletne strani, kar lahko dolgoročno vodi v nakup, ko je podjetje pripravljeno nanj.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša. Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje