Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej.
Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Preden se začnete ukvarjati z vsebinskim trženjem, pripravite zapisano strategijo. (Vir slike: Pixabay)

Podjetje Groove HQ, ki se ukvarja s programsko opremo za storitve za uporabnike, je bilo pred nekaj leti na robu propada, saj jim je začelo zmanjkovati sredstev za poslovanje. Danes na leto beležijo 5 milijonov zaslužka. Kako jim je uspelo? Spremenili so svojo strategijo vsebinskega marketinga.

Če želite tudi sami izboljšati poslovanje svojega podjetja, morate začeti z zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Takšna dolgoročna strategija bo služila kot vodilo za vaše vsebinske objave, poleg tega pa bo izboljšala tudi druge vidike vašega marketinga.

V prispevku bomo tako predstavili ključne elemente vsebinske strategije, na podlagi katere se lahko nadejate dolgoročnega uspeha in odličnih rezultatov svojih oglaševalskih kampanj.

Pred nekaj leti je Alex Turnbull, direktor in ustanovitelj že omenjenega podjetja Groove, sovražil petke. Vsak petek je namreč prejel podatke o poslovanju podjetja, ki so kazali izjemno slabo sliko – podjetje je bilo na robu propada.

Do leta 2013 se tako njihovi trženjski napori niso obrestovali. Nihče ni obiskoval njihove spletne strani; nihče ni kupoval njihovih izdelkov. Brezizhodna situacija jih je prisilila v popolno spremembo strategije za vsebinsko trženje.

blog-marketing»Ugotovili smo, da se pod površjem strategije za vsebinski marketing skriva cel svet, ki ga do takrat nismo odkrili,« pravi Turnbull.

Znebili so se bloga, ki se je osredotočal na službo za stranke, in začeli raziskovati, s kakšnimi težavami se soočajo podjetja. Spoznali so, da se večina podjetij sooča s podobnimi izzivi: denarni tok, zaposlovanje, trženje. Svojo strategijo so zato oblikovali tako, da so lahko dejansko začeli pomagati podjetjem pri reševanju omenjenih problemov.

Turnbull opisuje: »Tako kot svoje izdelke smo tudi svojo strategijo za vsebinsko trženje ponovno oblikovali z ozirom na to, kako lahko dejansko pomagamo svoji ciljni publiki, namesto na to, kaj bi po našem mnenju sodilo na blog.«

Nekaj let kasneje so rezultati pomenljivi: na mesec spletno stran podjetja obišče četrt milijona posameznikov, na leto pa beležijo 5 milijonov dolarjev dobička. Svoj uspeh v celoti pripisujejo spremembam strategije vsebinskega trženja.

Pomembnost zapisane strategije

Veliko podjetnikov se vsebinskega trženja loti na napačen način. Vsebine, ki jih oblikujejo, so rezultat njihovega trenutnega navdiha ali zanimanja, zaradi česar so razpršene in ne pritegnejo obiskovalcev.

Zapisana strategija zagotavlja konsistentnost vsebin, natančno definira vaše ideje in vizijo ter vam omogoča ubesedenje vizije na jasen način. Tako se ne boste kar na slepo prepustili toku in se usmerili v vsak nov marketinški trend. Zapisan dokument vam bo služil tudi kot orodje za odločanje glede vsebin.

Spodnja fotografija prikazuje rezultate raziskave, ki se je osredotočila na trženje podjetij, ki svoje storitve oziroma izdelke ponujajo drugim podjetjem.

Koliko podjetij uporablja vsebinsko trženje? (Vir slike: AdEspresso)

Rezultati iste raziskave so pokazali tudi, da zapisana strategija vsebinskega trženja vpliva na učinkovitost:

  • 53 odstotkov najbolj uspešnih tržnikov se pri svojem delu opira na zapisano strategijo.
  • 40 odstotkov najmanj uspešnih tržnikov ni oblikovalo strategije.

Ciljna publika vašega bloga se lahko razlikuje od ciljne publike vašega podjetja. Vsebinsko trženje zajema širši spekter ljudi in deluje dolgoročno. Obiskovalec vašega bloga morda nikoli ne bo kupil vašega izdelka ali storitve, morda pa se bo za nakup odločil šele čez nekaj mesecev ali celo let. Verjetno je tudi, da bo vašo spletno stran priporočil svojim prijateljem – tudi ti lahko nekoč postanejo vaše stranke.

Blaž Kos je pripravil 8-urno delavnico o blog marketingu. Ste pripravljeni na naslednji nivo bloganja?

Idealna stranka Meryl Johnson, soustanoviteljice podjetja Bean Ninjas, je spletno podjetje s precejšnjim zaslužkom (več kot 100 tisoč dolarjev). Vendar njena vsebinska strategija cilja posameznike, katerih podjetja so šele v začetnih fazah razvoja. Blog podjetja tako vsebuje različne objave, namenjene posameznikom, ki še niso pripravljeni na nakup. Tako počasi gradijo odnos z obiskovalci spletne strani, kar lahko dolgoročno vodi v nakup, ko je podjetje pripravljeno nanj.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Prilagoditev novim pravilom na področju GDPR je številnim podjetjem predstavljala slabo voljo in težave. Vendar pa so se nekatera podjetja dobro pripravila na spremembe in z inovativnimi načini na njihov račun pritegnila še več privržencev. Kako jim je to uspelo? Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Ste v vašem podjetju storili vse potrebno, da zaradi kršenja Splošne uredbe o varstvu podatkov ali GDPR ne bi na vaš naslov priromala kakšna kazen s strani inšpektorjev? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje