Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej.
Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Preden se začnete ukvarjati z vsebinskim trženjem, pripravite zapisano strategijo. (Vir slike: Pixabay)

Podjetje Groove HQ, ki se ukvarja s programsko opremo za storitve za uporabnike, je bilo pred nekaj leti na robu propada, saj jim je začelo zmanjkovati sredstev za poslovanje. Danes na leto beležijo 5 milijonov zaslužka. Kako jim je uspelo? Spremenili so svojo strategijo vsebinskega marketinga.

Če želite tudi sami izboljšati poslovanje svojega podjetja, morate začeti z zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Takšna dolgoročna strategija bo služila kot vodilo za vaše vsebinske objave, poleg tega pa bo izboljšala tudi druge vidike vašega marketinga.

V prispevku bomo tako predstavili ključne elemente vsebinske strategije, na podlagi katere se lahko nadejate dolgoročnega uspeha in odličnih rezultatov svojih oglaševalskih kampanj.

Pred nekaj leti je Alex Turnbull, direktor in ustanovitelj že omenjenega podjetja Groove, sovražil petke. Vsak petek je namreč prejel podatke o poslovanju podjetja, ki so kazali izjemno slabo sliko – podjetje je bilo na robu propada.

Do leta 2013 se tako njihovi trženjski napori niso obrestovali. Nihče ni obiskoval njihove spletne strani; nihče ni kupoval njihovih izdelkov. Brezizhodna situacija jih je prisilila v popolno spremembo strategije za vsebinsko trženje.

»Ugotovili smo, da se pod površjem strategije za vsebinski marketing skriva cel svet, ki ga do takrat nismo odkrili,« pravi Turnbull.

Znebili so se bloga, ki se je osredotočal na službo za stranke, in začeli raziskovati, s kakšnimi težavami se soočajo podjetja. Spoznali so, da se večina podjetij sooča s podobnimi izzivi: denarni tok, zaposlovanje, trženje. Svojo strategijo so zato oblikovali tako, da so lahko dejansko začeli pomagati podjetjem pri reševanju omenjenih problemov.

Turnbull opisuje: »Tako kot svoje izdelke smo tudi svojo strategijo za vsebinsko trženje ponovno oblikovali z ozirom na to, kako lahko dejansko pomagamo svoji ciljni publiki, namesto na to, kaj bi po našem mnenju sodilo na blog.«

Nekaj let kasneje so rezultati pomenljivi: na mesec spletno stran podjetja obišče četrt milijona posameznikov, na leto pa beležijo 5 milijonov dolarjev dobička. Svoj uspeh v celoti pripisujejo spremembam strategije vsebinskega trženja.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Pomembnost zapisane strategije

Veliko podjetnikov se vsebinskega trženja loti na napačen način. Vsebine, ki jih oblikujejo, so rezultat njihovega trenutnega navdiha ali zanimanja, zaradi česar so razpršene in ne pritegnejo obiskovalcev.

Zapisana strategija zagotavlja konsistentnost vsebin, natančno definira vaše ideje in vizijo ter vam omogoča ubesedenje vizije na jasen način. Tako se ne boste kar na slepo prepustili toku in se usmerili v vsak nov marketinški trend. Zapisan dokument vam bo služil tudi kot orodje za odločanje glede vsebin.

Spodnja fotografija prikazuje rezultate raziskave, ki se je osredotočila na trženje podjetij, ki svoje storitve oziroma izdelke ponujajo drugim podjetjem.

Koliko podjetij uporablja vsebinsko trženje? (Vir slike: AdEspresso)

Rezultati iste raziskave so pokazali tudi, da zapisana strategija vsebinskega trženja vpliva na učinkovitost:

  • 53 odstotkov najbolj uspešnih tržnikov se pri svojem delu opira na zapisano strategijo.
  • 40 odstotkov najmanj uspešnih tržnikov ni oblikovalo strategije.

Ciljna publika vašega bloga se lahko razlikuje od ciljne publike vašega podjetja. Vsebinsko trženje zajema širši spekter ljudi in deluje dolgoročno. Obiskovalec vašega bloga morda nikoli ne bo kupil vašega izdelka ali storitve, morda pa se bo za nakup odločil šele čez nekaj mesecev ali celo let. Verjetno je tudi, da bo vašo spletno stran priporočil svojim prijateljem – tudi ti lahko nekoč postanejo vaše stranke.

Idealna stranka Meryl Johnson, soustanoviteljice podjetja Bean Ninjas, je spletno podjetje s precejšnjim zaslužkom (več kot 100 tisoč dolarjev). Vendar njena vsebinska strategija cilja posameznike, katerih podjetja so šele v začetnih fazah razvoja. Blog podjetja tako vsebuje različne objave, namenjene posameznikom, ki še niso pripravljeni na nakup. Tako počasi gradijo odnos z obiskovalci spletne strani, kar lahko dolgoročno vodi v nakup, ko je podjetje pripravljeno nanj.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

Pri postavitvi spletne trgovine ni pomembno zgolj to, da na njej predstavite izdelke, ki jih prodajate. Pomembno je tudi, na kakšen način to naredite. Predstavljamo vam 6 spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom, interaktivnostjo in enostavno uporabo. Preberite več >>

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP