KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej.
Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Preden se začnete ukvarjati z vsebinskim trženjem, pripravite zapisano strategijo. (Vir slike: Pixabay)

Podjetje Groove HQ, ki se ukvarja s programsko opremo za storitve za uporabnike, je bilo pred nekaj leti na robu propada, saj jim je začelo zmanjkovati sredstev za poslovanje. Danes na leto beležijo 5 milijonov zaslužka. Kako jim je uspelo? Spremenili so svojo strategijo vsebinskega marketinga.

Če želite tudi sami izboljšati poslovanje svojega podjetja, morate začeti z zapisano strategijo za vsebinsko trženje. Takšna dolgoročna strategija bo služila kot vodilo za vaše vsebinske objave, poleg tega pa bo izboljšala tudi druge vidike vašega marketinga.

V prispevku bomo tako predstavili ključne elemente vsebinske strategije, na podlagi katere se lahko nadejate dolgoročnega uspeha in odličnih rezultatov svojih oglaševalskih kampanj.

Pred nekaj leti je Alex Turnbull, direktor in ustanovitelj že omenjenega podjetja Groove, sovražil petke. Vsak petek je namreč prejel podatke o poslovanju podjetja, ki so kazali izjemno slabo sliko – podjetje je bilo na robu propada.

Do leta 2013 se tako njihovi trženjski napori niso obrestovali. Nihče ni obiskoval njihove spletne strani; nihče ni kupoval njihovih izdelkov. Brezizhodna situacija jih je prisilila v popolno spremembo strategije za vsebinsko trženje.

»Ugotovili smo, da se pod površjem strategije za vsebinski marketing skriva cel svet, ki ga do takrat nismo odkrili,« pravi Turnbull.

Znebili so se bloga, ki se je osredotočal na službo za stranke, in začeli raziskovati, s kakšnimi težavami se soočajo podjetja. Spoznali so, da se večina podjetij sooča s podobnimi izzivi: denarni tok, zaposlovanje, trženje. Svojo strategijo so zato oblikovali tako, da so lahko dejansko začeli pomagati podjetjem pri reševanju omenjenih problemov.

Turnbull opisuje: »Tako kot svoje izdelke smo tudi svojo strategijo za vsebinsko trženje ponovno oblikovali z ozirom na to, kako lahko dejansko pomagamo svoji ciljni publiki, namesto na to, kaj bi po našem mnenju sodilo na blog.«

Nekaj let kasneje so rezultati pomenljivi: na mesec spletno stran podjetja obišče četrt milijona posameznikov, na leto pa beležijo 5 milijonov dolarjev dobička. Svoj uspeh v celoti pripisujejo spremembam strategije vsebinskega trženja.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Pomembnost zapisane strategije

Veliko podjetnikov se vsebinskega trženja loti na napačen način. Vsebine, ki jih oblikujejo, so rezultat njihovega trenutnega navdiha ali zanimanja, zaradi česar so razpršene in ne pritegnejo obiskovalcev.

Zapisana strategija zagotavlja konsistentnost vsebin, natančno definira vaše ideje in vizijo ter vam omogoča ubesedenje vizije na jasen način. Tako se ne boste kar na slepo prepustili toku in se usmerili v vsak nov marketinški trend. Zapisan dokument vam bo služil tudi kot orodje za odločanje glede vsebin.

Spodnja fotografija prikazuje rezultate raziskave, ki se je osredotočila na trženje podjetij, ki svoje storitve oziroma izdelke ponujajo drugim podjetjem.

Koliko podjetij uporablja vsebinsko trženje? (Vir slike: AdEspresso)

Rezultati iste raziskave so pokazali tudi, da zapisana strategija vsebinskega trženja vpliva na učinkovitost:

  • 53 odstotkov najbolj uspešnih tržnikov se pri svojem delu opira na zapisano strategijo.
  • 40 odstotkov najmanj uspešnih tržnikov ni oblikovalo strategije.

Ciljna publika vašega bloga se lahko razlikuje od ciljne publike vašega podjetja. Vsebinsko trženje zajema širši spekter ljudi in deluje dolgoročno. Obiskovalec vašega bloga morda nikoli ne bo kupil vašega izdelka ali storitve, morda pa se bo za nakup odločil šele čez nekaj mesecev ali celo let. Verjetno je tudi, da bo vašo spletno stran priporočil svojim prijateljem – tudi ti lahko nekoč postanejo vaše stranke.

Idealna stranka Meryl Johnson, soustanoviteljice podjetja Bean Ninjas, je spletno podjetje s precejšnjim zaslužkom (več kot 100 tisoč dolarjev). Vendar njena vsebinska strategija cilja posameznike, katerih podjetja so šele v začetnih fazah razvoja. Blog podjetja tako vsebuje različne objave, namenjene posameznikom, ki še niso pripravljeni na nakup. Tako počasi gradijo odnos z obiskovalci spletne strani, kar lahko dolgoročno vodi v nakup, ko je podjetje pripravljeno nanj.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje