5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti.
Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Google Analytics (Vir slike: callrail.com)

Naj najprej povem, da sem se avtor te objave kot organizator izobraževanja po službeni dolžnosti delavnice udeležil že štirikrat. Kar me je presenetilo, je dejstvo, da sem se kljub načeloma zelo podobni vsebini na vsaki delavnici naučil nekaj novega.

MP je na trgu že 9 let in Google Analytics imamo nameščen že od prvega dne dalje. Uporabljali smo ga za spremljanje rasti obiska in najbolj branih vsebih, pregledovanje, iz katerih virov prihaja promet na naš portal, spremljali smo tudi podatke, kot so čas preživet na strani, pa podatke, na katerih vsebinah nas uporabniki zapuščajo in podobne. V takšni obliki smo Google Analytics uporabljali do tedaj, ko smo prvič organizirali Google Analytics delavnico z Markom Penkom v glavni vlogi.

Lahko rečem, da so se nam od prve delavnice dalje (sledile so še tri ponovitve, ki sem jim aktivno sledil), odprle oči. Začeli smo dejansko uporabljati Google Analytics in se posvetili funkcionalnostim, kot so:

  • utm parametri: gre za oznako povezav, ki omogočajo, da prepoznamo, od kje je prišla prodaja. Z utm parametri se lahko označi vire plačljivega prometa, kot sta na primer Google in Facebook oglaševanje, določen vir prometa (kot je recimo SEO promet) pa Google Analytics prepozna sam.
  • cilji (goals): gre za metriko, ki omogoči pregled izpolnjenih ciljev, ki jih damo obiskovalcu naše spletne strani (na primer prijava na dogodek). To, da vemo, iz kje prihaja promet, je ključno za planiranje nadaljnjega oglaševanja. Na prejšnjih ponovitvah Google Analytics delavnice smo imeli preko 50 udeležencev. Za vsakega posebej vemo, iz katerega vira je prišel. Ob tokratni ponovitvi vemo, kateri oglaševalski viri so bili za Google Analytics delavnico najbolj učinkoviti, kar pomeni, da sedaj točno vemo, kam bomo umestili naše oglaševalske proračune za prihodnje ponovitve delavnice.
  • pomožne konverzije (assisted conversions): gre za zelo pomemben kazalec, ki je koristen, če vemo, da se večina prodaj ne zgodi ob prvem stiku. Določene statistike kažejo, da je za prodajo produkta potrebnih 7 stikov stranke z vašim produktom oziroma prodajno stranjo. To pomeni, da je lahko podatek o cilju zavajajoč, saj kaže le vir prometa, ki je bil zadnji vir obiska pred prodajo.Primer: ob pregledu ciljev ugotovimo, da je bil vir večine prodaje Facebook oglaševanje. Veliko smo investirali tudi v Google oglase, vendar pri ciljih konverzij ni zaznati. Odločimo se, da bomo Google oglaševanje ukinili, kar pa je lahko napaka. Namreč zna se zgoditi, da je stranka, preden je kupila naš izdelek, na prodajno stran enkrat ali večkrat prišla prek Googlovega oglasa, vendar je za nakup potrebovala še nekaj razmisleka in ga opravila kasneje, ko je na prodajno stran slučajno prišla prek Facebooka. Na spodnji sliki je razvidno, da je veliko prodaj za eno izmed naših delavnic prišlo prek pomožnih konverzij.
  • vsebina strani (site content): eden izmed zelo koristnih pokazateljev orodja Google Analytics je kazalec vsebina strani. Pri tovrstnem pogledu lahko zelo hitro analiziramo vir prometa na naši prodajni strani. Ugotovimo lahko, s kje je prišlo največ konverzij, kakšen je bil čas na strani, na katerih virih prometa je bila stopnja zapustitve strani največja in drugo.
  • iskalna konzola (search console): je v Google Analytics relativno nova stvar in je povezana z optimizacijo spletnega mesta. Namreč omogoča nam pregled iskanj v Googlovem iskalniku, ki so povezana z vsebinami na naši spletni strani. Na voljo so podatki, kot je povprečna pozicija na Googlu, koliko odstotkov iskalnega prometa gre k nam, ne manjka niti število konverzij. Skratka izredno koristno orodje, ki je odlično izhodišče za postavljanje ciljev vašemu SEO oddelku. Mi smo to že naredili, napredek bomo preverjali vsak mesec.

To je le nekaj tematik, ki smo se jih lotili na preteklih ponovitvah delavnice Google Analytics. Vabljeni, da se nam pridružite na naslednji ponovitvi Google Analytics delavnice, ki bo na sporedu kmalu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje