5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti.
Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Google Analytics (Vir slike: callrail.com)

Naj najprej povem, da sem se avtor te objave kot organizator izobraževanja po službeni dolžnosti delavnice udeležil že štirikrat. Kar me je presenetilo, je dejstvo, da sem se kljub načeloma zelo podobni vsebini na vsaki delavnici naučil nekaj novega.

MP je na trgu že 9 let in Google Analytics imamo nameščen že od prvega dne dalje. Uporabljali smo ga za spremljanje rasti obiska in najbolj branih vsebih, pregledovanje, iz katerih virov prihaja promet na naš portal, spremljali smo tudi podatke, kot so čas preživet na strani, pa podatke, na katerih vsebinah nas uporabniki zapuščajo in podobne. V takšni obliki smo Google Analytics uporabljali do tedaj, ko smo prvič organizirali Google Analytics delavnico z Markom Penkom v glavni vlogi.

Lahko rečem, da so se nam od prve delavnice dalje (sledile so še tri ponovitve, ki sem jim aktivno sledil), odprle oči. Začeli smo dejansko uporabljati Google Analytics in se posvetili funkcionalnostim, kot so:

  • utm parametri: gre za oznako povezav, ki omogočajo, da prepoznamo, od kje je prišla prodaja. Z utm parametri se lahko označi vire plačljivega prometa, kot sta na primer Google in Facebook oglaševanje, določen vir prometa (kot je recimo SEO promet) pa Google Analytics prepozna sam.
  • cilji (goals): gre za metriko, ki omogoči pregled izpolnjenih ciljev, ki jih damo obiskovalcu naše spletne strani (na primer prijava na dogodek). To, da vemo, iz kje prihaja promet, je ključno za planiranje nadaljnjega oglaševanja. Na prejšnjih ponovitvah Google Analytics delavnice smo imeli preko 50 udeležencev. Za vsakega posebej vemo, iz katerega vira je prišel. Ob tokratni ponovitvi vemo, kateri oglaševalski viri so bili za Google Analytics delavnico najbolj učinkoviti, kar pomeni, da sedaj točno vemo, kam bomo umestili naše oglaševalske proračune za prihodnje ponovitve delavnice.
  • pomožne konverzije (assisted conversions): gre za zelo pomemben kazalec, ki je koristen, če vemo, da se večina prodaj ne zgodi ob prvem stiku. Določene statistike kažejo, da je za prodajo produkta potrebnih 7 stikov stranke z vašim produktom oziroma prodajno stranjo. To pomeni, da je lahko podatek o cilju zavajajoč, saj kaže le vir prometa, ki je bil zadnji vir obiska pred prodajo.Primer: ob pregledu ciljev ugotovimo, da je bil vir večine prodaje Facebook oglaševanje. Veliko smo investirali tudi v Google oglase, vendar pri ciljih konverzij ni zaznati. Odločimo se, da bomo Google oglaševanje ukinili, kar pa je lahko napaka. Namreč zna se zgoditi, da je stranka, preden je kupila naš izdelek, na prodajno stran enkrat ali večkrat prišla prek Googlovega oglasa, vendar je za nakup potrebovala še nekaj razmisleka in ga opravila kasneje, ko je na prodajno stran slučajno prišla prek Facebooka. Na spodnji sliki je razvidno, da je veliko prodaj za eno izmed naših delavnic prišlo prek pomožnih konverzij.
  • vsebina strani (site content): eden izmed zelo koristnih pokazateljev orodja Google Analytics je kazalec vsebina strani. Pri tovrstnem pogledu lahko zelo hitro analiziramo vir prometa na naši prodajni strani. Ugotovimo lahko, s kje je prišlo največ konverzij, kakšen je bil čas na strani, na katerih virih prometa je bila stopnja zapustitve strani največja in drugo.
  • iskalna konzola (search console): je v Google Analytics relativno nova stvar in je povezana z optimizacijo spletnega mesta. Namreč omogoča nam pregled iskanj v Googlovem iskalniku, ki so povezana z vsebinami na naši spletni strani. Na voljo so podatki, kot je povprečna pozicija na Googlu, koliko odstotkov iskalnega prometa gre k nam, ne manjka niti število konverzij. Skratka izredno koristno orodje, ki je odlično izhodišče za postavljanje ciljev vašemu SEO oddelku. Mi smo to že naredili, napredek bomo preverjali vsak mesec.

To je le nekaj tematik, ki smo se jih lotili na preteklih ponovitvah delavnice Google Analytics. Vabljeni, da se nam pridružite na naslednji ponovitvi Google Analytics delavnice, ki bo na sporedu kmalu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

S pomočjo Google Analytics nad spletne prevare

Goljufive transakcije so nadloga, s katero se morajo ukvarjati skoraj vsi spletni trgovci. Večja podjetja vložijo veliko sredstev v storitve za zaščito pred goljufijami. Manjši trgovci se prepoznavanja goljufij včasih lotijo sami – pri tem si lahko pomagajo z Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje