Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik.
SEO, Optimizacija spletnih strani

Zanimive aktualne SEO statistike. (Vir slike: Pixabay)

V zadnjem letu je prišlo na področju optimizacije spletnih strani (angl. search engine optimization, SEO) do velikih sprememb – od višjih uvrstitev za spletne strani, ki so prilagojene mobilnih napravam, do porasta daljših vsebin in večje priljubljenosti video posnetkov.

Po nekaterih informacijah optimizacijo spletnih strani v Sloveniji uporablja že skoraj četrtina vseh podjetij. Še niste med njimi? Udeležite se MP delavnice: Optimizacija spletnih strani. Igor Bajsić iz podjetja SEOPRO vam bo pokazal, kako lahko z relativno preprostimi triki svojo spletno stran v iskalnikih povzdignite na prva mesta.

Ker Google stalno nadgrajuje in prilagaja svoje algoritme glede na vedenje uporabnikov, morate biti pri optimizaciji spletnih strani agilni in fleksibilni. Pri tem vam lahko pomagajo naslednje zanimive in aktualne statistike.

28 zanimivih SEO statistik

  • Google je zmanjšal število organskih povezav, prikazanih v okviru rezultatov iskanja, z 10 na povprečno 8,5.
  • Podjetja, katerih imena vsebujejo močno ključno besedo, se uvrščajo 1,5 mesta višje kot podjetja, ki v ime niso vključila ključnih besed.

Kvalitetne vsebine so izjemno pomembne

  • Po besedah predstavnika podjetja Google sta najpomembnejša faktorja za razvrščanje spletnih strani kvalitetne vsebine in gradnja povratnih povezav (angl. link building).
  • Raziskava podjetja Backlinko kaže, da daljše vsebine dosegajo višje uvrstitve. Povprečni rezultat na prvi strani Googlovega iskalnika vsebuje 1890 besed.
  • V študiji iz leta 2015 so strokovnjaki iz podjetij Moz in BuzzSumo analizirali deljenje in povratne povezave do več kot milijona člankov. Ugotovili so, da so vsebine, ki so daljše od tisoč besed, v primerjavi s krajšimi vsebinami veliko bolj deljive.
  • Že omenjena študija podjetja Backlinko je pokazala tudi, da uporaba fotografije v okviru vsebine zviša uvrstitev te vsebine v iskalnikih.
  • Posodabljanje in ponovno objavljanje starih objav z novimi vsebinami in fotografijami lahko poveča organsko iskanje za kar 111 odstotkov.
  • Tudi tržniki opažajo, da je optimizacija spletnih strani vedno bolj učinkovita. 82 odstotkov opaža porast učinkovitosti, 42 odstotkov tega deleža pa celo znaten porast.

Najbolj priljubljen sistem za upravljanje vsebin je WordPress

  • Skupen organski obisk iz iskalnika se je v drugem četrtletju leta 2016 zmanjšal za 7 odstotkov v primerjavi s predhodnim letom. Organski rezultati se soočajo z vedno večjo konkurenco v obliki plačanih oglasov, še posebej na mobilnih napravah.
  • 72 odstotkov potrošnikov, ki so se odločili za lokalno iskanje, je obiskalo trgovino v radiju 8 kilometrov.
  • Decembra 2016 je sistem za upravljanje vsebin (angl. content management system, CMS) uporabljalo že 47 odstotkov vseh spletnih strani.
  • Decembra 2016 je 58,5 odstotka spletnih strani, ki se zanašajo na sistem za upravljanje vsebin, uporabljalo razvojno platformo WordPress. Druga najpopularnejša CMS platforma je Joomla s 7,2-odstotnim tržnim deležem. Na tretjem mestu je Drupal s 4,8 odstotka.

  • 27 odstotkov svetovnih spletnih strani kot svojo razvojno platformo uporablja WordPress.
SEO, Optimizacija spletnih strani

Sistem za upravljanje vsebin uporablja že skoraj polovica spletnih strani. (Vir slike: Pixabay)

Družabna omrežja, mobilno iskanje in glasovno iskanje

  • V drugem četrtletju leta 2016 je z družabnih omrežij na spletne strani prišlo le 2,8 odstotka obiskovalcev.
  • V tretjem četrtletju prejšnjega leta so 61 odstotkov obiskov z družabnih omrežij predstavljali obiski s Facebooka.
  • Do leta 2019 bodo 85 odstotkov ameriškega spletnega prometa predstavljale video vsebine.

  • Število iskanj »blizu mene« v iskalniku Google se je v prejšnjem letu podvojilo.
  • 55 odstotkov uporabnikov ne ve, katere povezave med rezultati so plačani oglasi.
  • 81 odstotkov tržnikov je integriralo trženje prek družabnih omrežij v tradicionalni marketing, da bi bilo njihove spletne strani lažje najti.
  • Glasovno iskanje po podatkih raziskave The Internet Trends predstavlja že 10 odstotkov vseh iskanj.
  • Skoraj 40 odstotkov ljudi na povprečen dan uporablja iskalnike samo prek mobilnih naprav.
  • Leta 2017 bo kar 75 odstotkov uporabe svetovnega spleta predstavljala mobilna uporaba; v primerjavi z 71 odstotki leta 2016. Število posameznikov, ki dostopajo do spleta prek mobilnih naprav, se namreč še vedno povečuje.
  • 62 odstotkov tržnikov v podjetjih, ki poslujejo s podjetji (angl. busines-to-business, B2B), in 51 odstotkov tržnikov v podjetjih, ki poslujejo s potrošniki (angl. business-to-customer, B2C) je optimiziralo svoje bloge za mobilne naprave, da bi izboljšali SEO uvrstitev.

Googlov primat

  • 76 odstotkov vseh iskanj prek računalnika je opravljenih z iskalnikom Google. Na drugem mestu je Bing z 8 odstotki, sledita pa še Baidu s 7,5 odstotka in Yahoo s 7 odstotki.
  • Kar 94 odstotkov iskanj prek mobilnih naprav je opravljenih z iskalnikom Google. Sledita Yahoo s 3 odstotki in Bing z 1 odstotkom.
  • Google vsak dan opravi več kot 57 tisoč iskanj na sekundo.
  • Google opravi najmanj 2 bilijona iskanj na leto.

  • V letu 2016 so Googlovi prihodki s področja spletnih digitalnih oglasov znašali 63,11 milijard dolarjev. To je 19-odstotni porast glede na leto 2015. Ta znesek predstavlja 32,4 odstotka svetovnega trga digitalnih oglasov, ki je v letu 2016 obsegal 229,25 milijarde dolarjev.

Zaključek

Ker se Googlovi algoritmi za razvrščanje spletnih strani stalno spreminjajo, je za vaš uspeh pomembno, da se posvetite predstavljenim statistikam. Razumevanje podatkov in tega, kako lahko z njihovo pomočjo oblikujete privlačno spletno stran, je ključnega pomena za vašo SEO strategijo.

Začnite z nekaj predstavljenimi statistikami s področja optimizacije spletnih strani in se poglobite vanje. Ko ugotovite, kako jih lahko uspešno izkoristite pri svojem delu, nadaljujte z naslednjimi.

Če se šele spoznavate z optimizacijo spletnih strani ali pa želite svoje znanje nadgraditi, se udeležite MP delavnice: Optimizacija spletnih strani z Igorjem Bajsićem.

Vir: Web Presence Solutions

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Pred kratkim je podjetje Google potrdilo, da je v svoj iskalnik umestilo daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kako se lahko pripravite? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje