Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik.
SEO, Optimizacija spletnih strani

Zanimive aktualne SEO statistike. (Vir slike: Pixabay)

V zadnjem letu je prišlo na področju optimizacije spletnih strani (angl. search engine optimization, SEO) do velikih sprememb – od višjih uvrstitev za spletne strani, ki so prilagojene mobilnih napravam, do porasta daljših vsebin in večje priljubljenosti video posnetkov.

Po nekaterih informacijah optimizacijo spletnih strani v Sloveniji uporablja že skoraj četrtina vseh podjetij. Še niste med njimi? Udeležite se MP delavnice: Optimizacija spletnih strani. Igor Bajsić iz podjetja SEOPRO vam bo pokazal, kako lahko z relativno preprostimi triki svojo spletno stran v iskalnikih povzdignite na prva mesta.

Ker Google stalno nadgrajuje in prilagaja svoje algoritme glede na vedenje uporabnikov, morate biti pri optimizaciji spletnih strani agilni in fleksibilni. Pri tem vam lahko pomagajo naslednje zanimive in aktualne statistike.

28 zanimivih SEO statistik

  • Google je zmanjšal število organskih povezav, prikazanih v okviru rezultatov iskanja, z 10 na povprečno 8,5.
  • Podjetja, katerih imena vsebujejo močno ključno besedo, se uvrščajo 1,5 mesta višje kot podjetja, ki v ime niso vključila ključnih besed.

Kvalitetne vsebine so izjemno pomembne

  • Po besedah predstavnika podjetja Google sta najpomembnejša faktorja za razvrščanje spletnih strani kvalitetne vsebine in gradnja povratnih povezav (angl. link building).
  • Raziskava podjetja Backlinko kaže, da daljše vsebine dosegajo višje uvrstitve. Povprečni rezultat na prvi strani Googlovega iskalnika vsebuje 1890 besed.
  • V študiji iz leta 2015 so strokovnjaki iz podjetij Moz in BuzzSumo analizirali deljenje in povratne povezave do več kot milijona člankov. Ugotovili so, da so vsebine, ki so daljše od tisoč besed, v primerjavi s krajšimi vsebinami veliko bolj deljive.
  • Že omenjena študija podjetja Backlinko je pokazala tudi, da uporaba fotografije v okviru vsebine zviša uvrstitev te vsebine v iskalnikih.
  • Posodabljanje in ponovno objavljanje starih objav z novimi vsebinami in fotografijami lahko poveča organsko iskanje za kar 111 odstotkov.
  • Tudi tržniki opažajo, da je optimizacija spletnih strani vedno bolj učinkovita. 82 odstotkov opaža porast učinkovitosti, 42 odstotkov tega deleža pa celo znaten porast.

Najbolj priljubljen sistem za upravljanje vsebin je WordPress

  • Skupen organski obisk iz iskalnika se je v drugem četrtletju leta 2016 zmanjšal za 7 odstotkov v primerjavi s predhodnim letom. Organski rezultati se soočajo z vedno večjo konkurenco v obliki plačanih oglasov, še posebej na mobilnih napravah.
  • 72 odstotkov potrošnikov, ki so se odločili za lokalno iskanje, je obiskalo trgovino v radiju 8 kilometrov.
  • Decembra 2016 je sistem za upravljanje vsebin (angl. content management system, CMS) uporabljalo že 47 odstotkov vseh spletnih strani.
  • Decembra 2016 je 58,5 odstotka spletnih strani, ki se zanašajo na sistem za upravljanje vsebin, uporabljalo razvojno platformo WordPress. Druga najpopularnejša CMS platforma je Joomla s 7,2-odstotnim tržnim deležem. Na tretjem mestu je Drupal s 4,8 odstotka.

  • 27 odstotkov svetovnih spletnih strani kot svojo razvojno platformo uporablja WordPress.
SEO, Optimizacija spletnih strani

Sistem za upravljanje vsebin uporablja že skoraj polovica spletnih strani. (Vir slike: Pixabay)

Družabna omrežja, mobilno iskanje in glasovno iskanje

  • V drugem četrtletju leta 2016 je z družabnih omrežij na spletne strani prišlo le 2,8 odstotka obiskovalcev.
  • V tretjem četrtletju prejšnjega leta so 61 odstotkov obiskov z družabnih omrežij predstavljali obiski s Facebooka.
  • Do leta 2019 bodo 85 odstotkov ameriškega spletnega prometa predstavljale video vsebine.

  • Število iskanj »blizu mene« v iskalniku Google se je v prejšnjem letu podvojilo.
  • 55 odstotkov uporabnikov ne ve, katere povezave med rezultati so plačani oglasi.
  • 81 odstotkov tržnikov je integriralo trženje prek družabnih omrežij v tradicionalni marketing, da bi bilo njihove spletne strani lažje najti.
  • Glasovno iskanje po podatkih raziskave The Internet Trends predstavlja že 10 odstotkov vseh iskanj.
  • Skoraj 40 odstotkov ljudi na povprečen dan uporablja iskalnike samo prek mobilnih naprav.
  • Leta 2017 bo kar 75 odstotkov uporabe svetovnega spleta predstavljala mobilna uporaba; v primerjavi z 71 odstotki leta 2016. Število posameznikov, ki dostopajo do spleta prek mobilnih naprav, se namreč še vedno povečuje.
  • 62 odstotkov tržnikov v podjetjih, ki poslujejo s podjetji (angl. busines-to-business, B2B), in 51 odstotkov tržnikov v podjetjih, ki poslujejo s potrošniki (angl. business-to-customer, B2C) je optimiziralo svoje bloge za mobilne naprave, da bi izboljšali SEO uvrstitev.

Googlov primat

  • 76 odstotkov vseh iskanj prek računalnika je opravljenih z iskalnikom Google. Na drugem mestu je Bing z 8 odstotki, sledita pa še Baidu s 7,5 odstotka in Yahoo s 7 odstotki.
  • Kar 94 odstotkov iskanj prek mobilnih naprav je opravljenih z iskalnikom Google. Sledita Yahoo s 3 odstotki in Bing z 1 odstotkom.
  • Google vsak dan opravi več kot 57 tisoč iskanj na sekundo.
  • Google opravi najmanj 2 bilijona iskanj na leto.

  • V letu 2016 so Googlovi prihodki s področja spletnih digitalnih oglasov znašali 63,11 milijard dolarjev. To je 19-odstotni porast glede na leto 2015. Ta znesek predstavlja 32,4 odstotka svetovnega trga digitalnih oglasov, ki je v letu 2016 obsegal 229,25 milijarde dolarjev.

Zaključek

Ker se Googlovi algoritmi za razvrščanje spletnih strani stalno spreminjajo, je za vaš uspeh pomembno, da se posvetite predstavljenim statistikam. Razumevanje podatkov in tega, kako lahko z njihovo pomočjo oblikujete privlačno spletno stran, je ključnega pomena za vašo SEO strategijo.

Začnite z nekaj predstavljenimi statistikami s področja optimizacije spletnih strani in se poglobite vanje. Ko ugotovite, kako jih lahko uspešno izkoristite pri svojem delu, nadaljujte z naslednjimi.

Če se šele spoznavate z optimizacijo spletnih strani ali pa želite svoje znanje nadgraditi, se udeležite MP delavnice: Optimizacija spletnih strani z Igorjem Bajsićem.

Vir: Web Presence Solutions

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje