Zanimivi podatki o digitalnem trženju
Zanimivi podatki o digitalnem trženju (Vir slike: Picjumbo)
Preberite tudi prispevek Presenetljive statistike v povezavi z digitalnim trženjem.
Podatki o prikaznem oglaševanju (angl. display advertising)
Ko govorimo o digitalnem trženju, ne smemo pozabiti na eno prvih oblik spletnega oglaševanja – prikazno oglaševanje.
Takšno oglaševanje lahko hitro poveča obisk vaše spletne strani, vendar se morate soočiti z nekaterimi preprekami. Oglejte si nekaj podatkov, ki vam bodo pomagali pri sprejemanju odločitev.
- Povprečna oseba posveti več časa spletu kot vsem ostalim medijem skupaj.
- Podjetja bodo za spletno oglaševanje v naslednjem letu porabila 12,9 odstotkov več sredstev kot letos, saj je internet že postal največji oglaševalski medij.
54 odstotkov anketirancev ne zaupa oglasnim pasicam.
- Poleg tega 58 odstotkov uporabnikov pravi, da ne kliknejo na oglase, ker zanje niso relevantni; 57 odstotkov anketirancev pa izraža zaskrbljenost glede varnosti in zasebnosti.
- 33 odstotkov uporabnikov spleta ne prenaša oglasov na spletnih straneh.
- Povprečna stopnja klikov na take oglase je 0,06 odstotka.
- 198 milijon aktivnih uporabnikov interneta uporablja programsko opremo za preprečevanje prikazovanja oglasov (angl. ad block software).
- 98 odstotkov oglaševalcev izgublja denar zaradi prikaznega oglaševanja.
Izvorni oglasi (angl. native ads) so veliko bolj učinkoviti, saj je stopnja klikov nanje kar za 53 odstotkov večja kot pri oglasnih pasicah.
- Ponovno ciljanje posameznikov, ki so že obiskali vašo spletno stran, je lahko precej dobičkonosno.
- Pri uporabnikih, ki ste jih ponovno ciljali, se verjetnost za dejansko konverzijo poviša za kar 70 odstotkov.
- Izvorni oglasi, ki vključujejo različne medijske vsebine, lahko povečajo stopnjo konverzije za kar 60 odstotkov.
Prikaznega oglaševanja se lahko lotite na pravilen ali nepravilen način. Ne osredotočajte se na splošne oglasne pasice, temveč namesto tega investirajte v izvorne oglase, ki bodo povišali vašo stopnjo konverzije.
Podatki o vsebinskem trženju
Vsebinsko trženje se stalno spreminja in razvija ter postaja učinkovit del digitalnega marketinga. Svojo strategijo vsebinskega trženja prilagodite trendom, vzorcem in statističnim podatkom, ki jih predstavljamo v nadaljevanju.
Objave na blogih so vedno bolj vizualne. Poleg tega so tudi vedno daljše, saj je povprečna dolžina objave približno 1050 besed.
- Kljub temu pa povprečni obiskovalec bloga posamezno objavo prebira le 37 sekund.
- 33 odstotkov tržnikov na blogu objavi od 2 do 5 prispevkov mesečno.
- 70 odstotkov tržnikov želi v letu 2017 oblikovati in objaviti več vsebinskih prispevkov.
- 75 odstotkov tržnikov za leto 2017 načrtuje bolj interaktivne vsebine, 24 odstotkov je zadovoljnih s svojimi vsebinami, le 1 odstotek pa načrtuje zmanjšanje števila takšnih vsebin.
Vsebinsko trženje je pomemben del digitalnega marketinga. (Vir slike: HubSpot)
Skoraj 60 odstotkov tržnikov reciklira oziroma ponovno uporabi vsebine, in sicer od 2- do 5-krat.
- 69 odstotkov podjetij poroča o povečanju količine sredstev za video vsebine.
- Povpraševanje po infografikah se je v lanskem letu povišalo za kar 800 odstotkov.
- 81 odstotkov tržnikov načrtuje povečanje uporabe pisnih vsebin.
- 28 odstotkov tržnikov želi spoznati področje podkastov.
Podatki o zadovoljstvu potrošnikov
Ko govorimo o digitalnem trženju, ne smemo pozabiti na osnovni razlog za kakršen koli marketing: zadovoljstvo potrošnikov. Naslednji podatki osvetljujejo odnos med tržnikom in potrošnikom.
- Zvesti potrošniki v primerjavi z novimi strankami veliko rajši preizkusijo novo ponudbo, opravijo ponoven nakup, podjetju odpustijo določene napake in podjetje priporočijo svojim prijateljem.
Zadovoljstvo uporabnikov je že drugo leto zapored zasedlo prvo mesto na lestvici napovedovalcev marketinškega uspeha.
- Osip se lahko poveča za kar 15 odstotkov, če se podjetje ne odzove na sporočila in komentarje posameznikov na družabnih omrežjih.
- Tržniki postavljajo prijazno službo za potrošnike na drugo mesto svoje lestvice prioritet – pred njo je le prepoznavnost blagovne znamke.
- 73 odstotkov potrošnikov pravi, da lahko zaradi prijaznih predstavnikov vzljubijo blagovno znamko.
- Do leta 2020 bo potrošniška izkušnja igrala največjo vlogo pri izbiri blagovne znamke – pred ceno in izdelkom.
Najboljši tržniki se osredotočajo na potrošniško popotovanje (angl. customer journey). Za 65 odstotkov tržnikov je osredotočenost na potrošniško popotovanje eden najpomembnejših delov učinkovite strategije.
- 87 odstotkov potrošnikov meni, da se morajo blagovne znamke in podjetja v večji meri posvetiti oblikovanju dosledne potrošniške izkušnje.
- 70 odstotkov tržnikov pravi, da je ena od posledic osredotočenosti na potrošniško popotovanje tudi rast dohodkov.
Vir: Campaign Monitor