Opravičujemo se za neprijetnost, a strani do katere ste poskušali dostopati, ni na tem naslovu. Lahko uporabite spodnjo povezavo, da bi ugotovili, kaj sploh iščete.
Če ste prepričani, da zahtevate pravilni naslov spletne strani, a se spletišče odziva z napako, prosim pošljite sporočilo na
info@mladipodjetnik.si.
Hvala.
Podobne vsebine na portalu
Avtor Katja K. — 03.10.2015
Dandanes je obogateti zelo težko. Posebno postati milijonar čez noč. Če pa že, je potrebno s tem denarjem znati pravilno ravnati, tako, da ne bo le-ta prehitro izpuhtel. Denar, zaslužen s svojim trudom in delom, znamo bolj ceniti in ga ne zapravimo kar tako.
Avtor Luka Hudej — 14.02.2013
V četrtek, 31. januarja 2013 je v Laškem potekala Marketinška superkonferenca, ki jo je organiziralo podjetje Lisac&Lisac d.o.o. v sodelovanju z Microsoft Slovenija. Tema letošnje Superkonference je bilo zdravo podjetje.
Avtor Saba Resnik — 30.01.2013
Nevromarketing je uporaba nevroznanosti v trženju. Tovrstno trženje združuje neposredno odslikavo možganskih valov in tehnologije za merjenje možganskih aktivnosti. Vse to z namenom, da bi lahko izmerili posameznikov odziv na določene izdelke, embalažo, oglase in druge elemente trženja.