KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Dejstvo je, da je samo v Sloveniji registriranih kar 970.000 uporabnikov Facebooka, ki jih lahko dosežete s svojimi oglasi. Vendar pozor, zagotovo si ne želite doseči vseh, saj niso vsi potencialni kupci vaših produktov. Da ne boste izgubljali svojega denarja, bom z vami delil 7 lekcij, ki sem se jih naučil, ko sem lansko leto za različne naročnike v Facebook oglaševanje vložil več kot 350.000 € in ustvaril več kot 3.400.000 € prihodkov preko oglasov.

Ugotovite, kdo je vaš ciljni/idealni kupec

Prvi korak je, da jasno definirate, kdo bo kupoval ali že kupuje vaše produkte preko spleta. Ali so to ženske ali moški? Kateri starostni skupini pripadajo? Kdaj so prisotni na spletu? Katere informacije jih zanimajo? Kaj delajo v prostem času? Kako se obnašajo na spletu? S katerih naprav najpogosteje obiskujejo Facebook? Na podlagi teh informacij lahko jasno definirate svojo ciljno skupino, ki ji boste prikazovali svoje oglase. Naj poudarim, da ni nujno, da imate samo enega idealnega kupca; definirate lahko več ciljnih skupin, ki jim boste prikazovali ločene tematske oglase.

Preverite, kaj počne konkurenca

Pogosto se zgodi, da ljudje vstopajo na trg v prepričanju, da predstavljajo produkt, ki še ne obstaja, oziroma kot pravijo sami: »Nimamo konkurence!« Naj vam povem, da v 99 % to ne drži. Raziščite Facebook, Instagram, Google, uporabite načrtovalnik ključnih besed v okviru Google Ads, razširitev Similar Pages in bodite pozorni na oglase, ki se vam prikazujejo.

Ko najdete Facebook stran konkurenčnega podjetja, si oglejte, kakšne vsebine komunicirajo, kako predstavljajo produkte, ali uporabljajo video vsebine ipd. Naslednji korak je, da obiščete njihovo spletno stran, si ogledate njihove produkte in izpostavljene pospeševalce prodaje. Nato bodite v naslednjih dneh pozorni, kako izvajajo ponovno trženje/remarketing (tip oglaševanja, v okviru katerega prikažemo oglase ljudem, ki so že obiskali našo spletno stran oziroma podstran). Zapišite si glavne ugotovite, ki jih boste lahko kasneje uporabili za svojo oglaševalsko kampanjo.

Ne pozabite na merjenje rezultatov in zbiranje baze

Glavna prednost oglaševanja preko Facebooka je njegova merljivost. Zato še pred svojo prvo kampanjo, katere cilj je, da na vašo spletno stran pripelje nove ljudi in poveča prodajo, poskrbite, da na stran ustrezno namestite Facebook Pixel. To je koda, ki jo dodate na svojo spletno stran in omogoča oblikovanje baze uporabnikov, ki so prišli na vašo spletno stran, si ogledali podstran, produkte, dodali produkt v košarico in niso zaključili nakupa.

Vse te baze lahko ločite po časovnem obdobju, kdaj se je obisk dejansko zgodil. Facebook Pixlu dodajte še dogodke/evente, s čimer boste v poročilu oblikovali jasno sliko, koliko ljudi si je na podlagi posameznega oglasa ogledalo produkt, ga dodalo v košarico in opravilo nakup, ter pridobili tudi druge koristne informacije.

Postavite svojo prvo kampanjo »na klik«

Prvi oglasi naj imajo cilj pridobivanje novega prometa na spletno stran. Uporabite ciljne skupine, ki ste jih definirali v prvi točki, ter jim prilagodite slike in besedilo. Pri ciljanju si pomagajte z omejevanjem starosti, interesi in obnašanjem na spletu.

A/B testiranje

Nihče ni popoln, kar drži tudi za Facebook oglase. Vaši prvi oglasi naj ne samevajo predolgo. Po nekaj dneh oblikujte nove, primerjajte rezultate, onemogočajte slabe oglase in razmišljajte brez meja. Smiselno je, da že v začetku pripravite več različnih slik in besedil ter jih testirate v okiru svojih oglasnih skupin. Omenil sem že, da je ključno, da oglase ciljate na več različnih ljudi in primerjate pridobljene rezultate. Priporočam, da v prvih dneh spremljate cene na klik, CTR (delež med prikazi in kliki) in ceno na 1.000 prikazov. Po 4–5 dneh v svojo analizo dodajte tudi dodajanje v košarico in zaključene nakupe.

Prilagodite oglase napravam

Na namiznem računalniku lahko vidite oglase na desni strani Facebooka in med novicami, na mobilnih napravah se oglasi prikazujejo med novicami, znotraj aplikacij in na Instagramu. Na začetku svoje kariere sem delal veliko napako, saj sem iste oglase uporabljal za vse postavitve oglasov. Tega vam ne priporočam, saj ima vsaka postavitev svoje omejitve besedil in velikosti prikazanih slik. Posebej bodite pozorni, ko dodajate slike z napisi, za Instagram pa uporabite kvadratne slike, saj bodo te dosegle večjo vidljivost in boljše rezultate.

Ni dobre kampanje brez …

Remarketinga/ponovnega trženja, ki ga segmentirajte glede na to, kdaj je oseba obiskala vašo spletno stran, katere vsebine in produkte si je ogledala ter do katere faze naročila je prišla. To bo vaši kampanji dodalo 5–7-krat cenejše konverzije v obliki nakupov oziroma kontaktov.

Prepričan sem, da vam bodo predstavljeni nasveti prišli prav pri postavitvi vaše kampanje. Želim vam veliko konverzij!

Jure Knehtl je direktor in ustanovitelj agencije AdStar

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje