Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Dejstvo je, da je samo v Sloveniji registriranih kar 970.000 uporabnikov Facebooka, ki jih lahko dosežete s svojimi oglasi. Vendar pozor, zagotovo si ne želite doseči vseh, saj niso vsi potencialni kupci vaših produktov. Da ne boste izgubljali svojega denarja, bom z vami delil 7 lekcij, ki sem se jih naučil, ko sem lansko leto za različne naročnike v Facebook oglaševanje vložil več kot 350.000 € in ustvaril več kot 3.400.000 € prihodkov preko oglasov.

Ugotovite, kdo je vaš ciljni/idealni kupec

Prvi korak je, da jasno definirate, kdo bo kupoval ali že kupuje vaše produkte preko spleta. Ali so to ženske ali moški? Kateri starostni skupini pripadajo? Kdaj so prisotni na spletu? Katere informacije jih zanimajo? Kaj delajo v prostem času? Kako se obnašajo na spletu? S katerih naprav najpogosteje obiskujejo Facebook? Na podlagi teh informacij lahko jasno definirate svojo ciljno skupino, ki ji boste prikazovali svoje oglase. Naj poudarim, da ni nujno, da imate samo enega idealnega kupca; definirate lahko več ciljnih skupin, ki jim boste prikazovali ločene tematske oglase.

Preverite, kaj počne konkurenca

Pogosto se zgodi, da ljudje vstopajo na trg v prepričanju, da predstavljajo produkt, ki še ne obstaja, oziroma kot pravijo sami: »Nimamo konkurence!« Naj vam povem, da v 99 % to ne drži. Raziščite Facebook, Instagram, Google, uporabite načrtovalnik ključnih besed v okviru Google Ads, razširitev Similar Pages in bodite pozorni na oglase, ki se vam prikazujejo.

Ko najdete Facebook stran konkurenčnega podjetja, si oglejte, kakšne vsebine komunicirajo, kako predstavljajo produkte, ali uporabljajo video vsebine ipd. Naslednji korak je, da obiščete njihovo spletno stran, si ogledate njihove produkte in izpostavljene pospeševalce prodaje. Nato bodite v naslednjih dneh pozorni, kako izvajajo ponovno trženje/remarketing (tip oglaševanja, v okviru katerega prikažemo oglase ljudem, ki so že obiskali našo spletno stran oziroma podstran). Zapišite si glavne ugotovite, ki jih boste lahko kasneje uporabili za svojo oglaševalsko kampanjo.

Ne pozabite na merjenje rezultatov in zbiranje baze

Glavna prednost oglaševanja preko Facebooka je njegova merljivost. Zato še pred svojo prvo kampanjo, katere cilj je, da na vašo spletno stran pripelje nove ljudi in poveča prodajo, poskrbite, da na stran ustrezno namestite Facebook Pixel. To je koda, ki jo dodate na svojo spletno stran in omogoča oblikovanje baze uporabnikov, ki so prišli na vašo spletno stran, si ogledali podstran, produkte, dodali produkt v košarico in niso zaključili nakupa.

Vse te baze lahko ločite po časovnem obdobju, kdaj se je obisk dejansko zgodil. Facebook Pixlu dodajte še dogodke/evente, s čimer boste v poročilu oblikovali jasno sliko, koliko ljudi si je na podlagi posameznega oglasa ogledalo produkt, ga dodalo v košarico in opravilo nakup, ter pridobili tudi druge koristne informacije.

Postavite svojo prvo kampanjo »na klik«

Prvi oglasi naj imajo cilj pridobivanje novega prometa na spletno stran. Uporabite ciljne skupine, ki ste jih definirali v prvi točki, ter jim prilagodite slike in besedilo. Pri ciljanju si pomagajte z omejevanjem starosti, interesi in obnašanjem na spletu.

A/B testiranje

Nihče ni popoln, kar drži tudi za Facebook oglase. Vaši prvi oglasi naj ne samevajo predolgo. Po nekaj dneh oblikujte nove, primerjajte rezultate, onemogočajte slabe oglase in razmišljajte brez meja. Smiselno je, da že v začetku pripravite več različnih slik in besedil ter jih testirate v okiru svojih oglasnih skupin. Omenil sem že, da je ključno, da oglase ciljate na več različnih ljudi in primerjate pridobljene rezultate. Priporočam, da v prvih dneh spremljate cene na klik, CTR (delež med prikazi in kliki) in ceno na 1.000 prikazov. Po 4–5 dneh v svojo analizo dodajte tudi dodajanje v košarico in zaključene nakupe.

Prilagodite oglase napravam

Na namiznem računalniku lahko vidite oglase na desni strani Facebooka in med novicami, na mobilnih napravah se oglasi prikazujejo med novicami, znotraj aplikacij in na Instagramu. Na začetku svoje kariere sem delal veliko napako, saj sem iste oglase uporabljal za vse postavitve oglasov. Tega vam ne priporočam, saj ima vsaka postavitev svoje omejitve besedil in velikosti prikazanih slik. Posebej bodite pozorni, ko dodajate slike z napisi, za Instagram pa uporabite kvadratne slike, saj bodo te dosegle večjo vidljivost in boljše rezultate.

Ni dobre kampanje brez …

Remarketinga/ponovnega trženja, ki ga segmentirajte glede na to, kdaj je oseba obiskala vašo spletno stran, katere vsebine in produkte si je ogledala ter do katere faze naročila je prišla. To bo vaši kampanji dodalo 5–7-krat cenejše konverzije v obliki nakupov oziroma kontaktov.

Prepričan sem, da vam bodo predstavljeni nasveti prišli prav pri postavitvi vaše kampanje. Želim vam veliko konverzij!

Jure Knehtl je direktor in ustanovitelj agencije AdStar

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , , ,