Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.
Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Dejstvo je, da je samo v Sloveniji registriranih kar 970.000 uporabnikov Facebooka, ki jih lahko dosežete s svojimi oglasi. Vendar pozor, zagotovo si ne želite doseči vseh, saj niso vsi potencialni kupci vaših produktov. Da ne boste izgubljali svojega denarja, bom z vami delil 7 lekcij, ki sem se jih naučil, ko sem lansko leto za različne naročnike v Facebook oglaševanje vložil več kot 350.000 € in ustvaril več kot 3.400.000 € prihodkov preko oglasov.

Ugotovite, kdo je vaš ciljni/idealni kupec

Prvi korak je, da jasno definirate, kdo bo kupoval ali že kupuje vaše produkte preko spleta. Ali so to ženske ali moški? Kateri starostni skupini pripadajo? Kdaj so prisotni na spletu? Katere informacije jih zanimajo? Kaj delajo v prostem času? Kako se obnašajo na spletu? S katerih naprav najpogosteje obiskujejo Facebook? Na podlagi teh informacij lahko jasno definirate svojo ciljno skupino, ki ji boste prikazovali svoje oglase. Naj poudarim, da ni nujno, da imate samo enega idealnega kupca; definirate lahko več ciljnih skupin, ki jim boste prikazovali ločene tematske oglase.

Preverite, kaj počne konkurenca

Pogosto se zgodi, da ljudje vstopajo na trg v prepričanju, da predstavljajo produkt, ki še ne obstaja, oziroma kot pravijo sami: »Nimamo konkurence!« Naj vam povem, da v 99 % to ne drži. Raziščite Facebook, Instagram, Google, uporabite načrtovalnik ključnih besed v okviru Google Ads, razširitev Similar Pages in bodite pozorni na oglase, ki se vam prikazujejo.

Ko najdete Facebook stran konkurenčnega podjetja, si oglejte, kakšne vsebine komunicirajo, kako predstavljajo produkte, ali uporabljajo video vsebine ipd. Naslednji korak je, da obiščete njihovo spletno stran, si ogledate njihove produkte in izpostavljene pospeševalce prodaje. Nato bodite v naslednjih dneh pozorni, kako izvajajo ponovno trženje/remarketing (tip oglaševanja, v okviru katerega prikažemo oglase ljudem, ki so že obiskali našo spletno stran oziroma podstran). Zapišite si glavne ugotovite, ki jih boste lahko kasneje uporabili za svojo oglaševalsko kampanjo.

Ne pozabite na merjenje rezultatov in zbiranje baze

Glavna prednost oglaševanja preko Facebooka je njegova merljivost. Zato še pred svojo prvo kampanjo, katere cilj je, da na vašo spletno stran pripelje nove ljudi in poveča prodajo, poskrbite, da na stran ustrezno namestite Facebook Pixel. To je koda, ki jo dodate na svojo spletno stran in omogoča oblikovanje baze uporabnikov, ki so prišli na vašo spletno stran, si ogledali podstran, produkte, dodali produkt v košarico in niso zaključili nakupa.

Vse te baze lahko ločite po časovnem obdobju, kdaj se je obisk dejansko zgodil. Facebook Pixlu dodajte še dogodke/evente, s čimer boste v poročilu oblikovali jasno sliko, koliko ljudi si je na podlagi posameznega oglasa ogledalo produkt, ga dodalo v košarico in opravilo nakup, ter pridobili tudi druge koristne informacije.

Postavite svojo prvo kampanjo »na klik«

Prvi oglasi naj imajo cilj pridobivanje novega prometa na spletno stran. Uporabite ciljne skupine, ki ste jih definirali v prvi točki, ter jim prilagodite slike in besedilo. Pri ciljanju si pomagajte z omejevanjem starosti, interesi in obnašanjem na spletu.

A/B testiranje

Nihče ni popoln, kar drži tudi za Facebook oglase. Vaši prvi oglasi naj ne samevajo predolgo. Po nekaj dneh oblikujte nove, primerjajte rezultate, onemogočajte slabe oglase in razmišljajte brez meja. Smiselno je, da že v začetku pripravite več različnih slik in besedil ter jih testirate v okiru svojih oglasnih skupin. Omenil sem že, da je ključno, da oglase ciljate na več različnih ljudi in primerjate pridobljene rezultate. Priporočam, da v prvih dneh spremljate cene na klik, CTR (delež med prikazi in kliki) in ceno na 1.000 prikazov. Po 4–5 dneh v svojo analizo dodajte tudi dodajanje v košarico in zaključene nakupe.

Prilagodite oglase napravam

Na namiznem računalniku lahko vidite oglase na desni strani Facebooka in med novicami, na mobilnih napravah se oglasi prikazujejo med novicami, znotraj aplikacij in na Instagramu. Na začetku svoje kariere sem delal veliko napako, saj sem iste oglase uporabljal za vse postavitve oglasov. Tega vam ne priporočam, saj ima vsaka postavitev svoje omejitve besedil in velikosti prikazanih slik. Posebej bodite pozorni, ko dodajate slike z napisi, za Instagram pa uporabite kvadratne slike, saj bodo te dosegle večjo vidljivost in boljše rezultate.

Ni dobre kampanje brez …

Remarketinga/ponovnega trženja, ki ga segmentirajte glede na to, kdaj je oseba obiskala vašo spletno stran, katere vsebine in produkte si je ogledala ter do katere faze naročila je prišla. To bo vaši kampanji dodalo 5–7-krat cenejše konverzije v obliki nakupov oziroma kontaktov.

Prepričan sem, da vam bodo predstavljeni nasveti prišli prav pri postavitvi vaše kampanje. Želim vam veliko konverzij!

Jure Knehtl je direktor in ustanovitelj agencije AdStar

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje