MP intervju: Aljaž Deu – Palačinkomat

Verjetno je težko verjeti, da je v današnjih časih mogoče na enem mestu dobiti 180 palačink na uro, ko pa jih povprečni kuhar lahko speče nekaj deset… Za to z visoko stopnjo učinkovitosti poskrbi prvi slovenski Palačinkomat.
MP intervju: Aljaž Deu - Palačinkomat

MP intervju: Aljaž Deu – Palačinkomat (Foto: Suzan Gabrijan)

Palačinkomat vas obenem razveseli še s prelivom nutelle, temne ali bele čokolade in marmelade ter vam ob tem ponudi tudi kombinacijo grškega pridiha s feta sirom in olivami, izbiro palačink s tuno ali zelenjavno kombinacijo s porom, bučkami in paradižnikom …

Prvotno lociran v bližini Cityparka, Palačinkomat sam po sebi predstavlja pravi fenomen v malem. Aljaž Deu, lastnik tega učinkovitega robota, nam je pri tem razjasnil nekaj stvari o sami ideji, ki je zasedla še neizkoriščeno tržno nišo v naši prestolnici.

Kako ste se domislili ideje o Palačinkomatu kot učinkovitem pripomočku za visoko stopnjo hitrosti pri peki palačink?

Palačinkomat sem našel na internetu in ga kupil, ko sem iskal klasične palačinkarje za peko palačink. Zdelo se mi je, da bi lahko prodal dovolj palačink, ampak takrat so se šele pojavile težave: Palačinkomat speče preveč palačink za klasično prodajo.

Izumiti sem moral nov poslovni model, ki pa ga verjetno še danes ne bi bilo, če ne bi slučajno mimo prišla znanka in ga priporočila enemu od večjih slovenskih podjetij. Tako je šele takrat nastal »Palačinkomat«, blagovna znamka.

Ko sem se v teh letih širil, sem dokupil še dva Palačinkomata in tako lahko spečem zdaj kar 540 palačink v eni uri. Umaknili smo se iz stalnih lokacij in se osredotočili na trženje B2B (Business to business op.a.).

Torej prodaja podjetjem, ki bi lahko palačinke izkoristile za komunikacijo s strankami: VIP šotori – pogostitve, promocijske storitve v nakupovalnih centrih. Bili so tudi trenutki (konec leta 2011), ko so bili dva meseca vse vikende oddani prav vsi trije Palačinkomati… No potem je kriza pokazala zobe.

palačinkomat

Palačinkomat (Foto: Suzan Gabrijan)

Za izzive bi lahko rekli, da so lahko precej neprijetna, a včasih vseeno dobrodošla stalnica podjetniškega udejstvovanja. Se je pri začetkih vaše podjetniške poti pojavilo kaj večjih finančnih ali tehničnih izzivov, ovir in zapletov? Na kakšne načine ste jih presegli?

Izziv je pač način spodbude za delo, za razvoj – da se podjetnik pripravi, da ves čas razmišlja o novih področjih, priložnostih, o spremembah, izboljšavah, racionalizaciji, itn. Če si podjetnik, pomeni, da imaš rad izzive, vsaj pri meni je tako. Je pa res, da izzivi prinašajo tudi odločitve. To mi pa, priznam, sploh ni všeč. Kaj pa če… Kaj pa če…

Finančno je na začetku vedno težko, ampak pri nas je bila vsaj ena v redu plača doma in sem se lahko osredotočil na delo s palačinkami. Vmes sta se nama s partnerico rodila še dva otroka (skupaj imava tri…) in precej otežila vse skupaj – obsedeno stanje od plenice do palačinke…

Palačinkomat torej speče kar 180 palačink na uro, le-te pa so enake kot tiste, ki jih spečemo doma na ponvi. Zaradi tega je dobrodošel na različnih prireditvah, kjer povpraševanje po hrani presega stopnjo v primerjavi s prvotno ulično lokacijo, kjer ni takšnega navala ljudi.

Vse to se odvija na teflonskih trakovih, brez vsakršne uporabe olja, kar je tudi razlog, da se lahko avtomat uporabi tudi v zaprtih prostorih, saj se vonj po prežganem olju ne pojavi. Kakšne izkušnje torej imate z najemanjem Palačinkomata s strani organizatorjev prireditev, ki so omejene na zaprte prostore?

Nikoli ni bilo nobenih pripomb – pekel sem v veliko zaprtih prostorih in vedno so samo prijetni vzdihi in mlaskanje lačnih ust.

Ker je sam princip delovanja Palačinkomata zanimiv za opazovanje otrok, gre slednji verjetno velikokrat v najem tudi za otroške rojstnodnevne zabave?

Palačinkomat je več kot zanimiv. Tudi sam se aktivno vključim v animacijo otrok, zato je izkušnja, ki jo imajo otroci s Palačinkomatom, lahko resnično neprecenljiva. Vedno pogosteje me ustavljajo na ulici in cukajo za rokav, če se jih spomnim, ko sem pekel palačinke tam in tam in so jih z veseljem jedli…

Menite, da se je najemanje Palačinkomata s strani organizatorjev raznovrstnih prireditev, sejmov, festivalov, korporativnih dogodkov, novoletnih in rojstnodnevnih zabav tako izkazalo kot storitev z visoko stopnjo dohodka?

Seveda. Gre za to, da podjetje, ki me najame, omogoči svojim strankam brezplačne palačinke – to pa je za stranke izjemno darilo, saj imamo prav vsi radi palačinke. Tako se podjetje, ki me najame, skoraj zagotovo vrne in ponovi akcijo. Vsi srečni in zadovoljni.

Vaša nadaljnja vizija?

Zelo si želim odpreti pravo palačinkarno v centru Ljubljane – táko po zgledu Creperie iz Bretanije na zahodu Francije.

Ampak pred tem bo potrebno spremeniti nekaj prehrambnih navad Slovencev. Palačinka iz polnovredne moke (t.i. Galette) s sirom raclette, svežim paradižnikom in rukolo, je čisto primeren obrok za med službo. Se pa bojim, da bi bil problem s ceno… Taka palačinka bi morala stati minimalno 4 evre, kar je za slovenske razmere absolutno preveč. In če k temu prištejemo še kozarec pijače in kavico…

Ampak nobena kriza ne traja večno in vsa ta slaba volja in povprečna sivina, ki muči nas Slovence, bo enkrat minila. Takrat bo čas za slastne palačinke… in Palačinkomat!

Več si preberite na spletni strani: Palačinkomat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje