MP intervju: Aljaž Deu – Palačinkomat

Verjetno je težko verjeti, da je v današnjih časih mogoče na enem mestu dobiti 180 palačink na uro, ko pa jih povprečni kuhar lahko speče nekaj deset… Za to z visoko stopnjo učinkovitosti poskrbi prvi slovenski Palačinkomat.
MP intervju: Aljaž Deu - Palačinkomat

MP intervju: Aljaž Deu – Palačinkomat (Foto: Suzan Gabrijan)

Palačinkomat vas obenem razveseli še s prelivom nutelle, temne ali bele čokolade in marmelade ter vam ob tem ponudi tudi kombinacijo grškega pridiha s feta sirom in olivami, izbiro palačink s tuno ali zelenjavno kombinacijo s porom, bučkami in paradižnikom …

Prvotno lociran v bližini Cityparka, Palačinkomat sam po sebi predstavlja pravi fenomen v malem. Aljaž Deu, lastnik tega učinkovitega robota, nam je pri tem razjasnil nekaj stvari o sami ideji, ki je zasedla še neizkoriščeno tržno nišo v naši prestolnici.

Kako ste se domislili ideje o Palačinkomatu kot učinkovitem pripomočku za visoko stopnjo hitrosti pri peki palačink?

Palačinkomat sem našel na internetu in ga kupil, ko sem iskal klasične palačinkarje za peko palačink. Zdelo se mi je, da bi lahko prodal dovolj palačink, ampak takrat so se šele pojavile težave: Palačinkomat speče preveč palačink za klasično prodajo.

Izumiti sem moral nov poslovni model, ki pa ga verjetno še danes ne bi bilo, če ne bi slučajno mimo prišla znanka in ga priporočila enemu od večjih slovenskih podjetij. Tako je šele takrat nastal »Palačinkomat«, blagovna znamka.

Ko sem se v teh letih širil, sem dokupil še dva Palačinkomata in tako lahko spečem zdaj kar 540 palačink v eni uri. Umaknili smo se iz stalnih lokacij in se osredotočili na trženje B2B (Business to business op.a.).

Torej prodaja podjetjem, ki bi lahko palačinke izkoristile za komunikacijo s strankami: VIP šotori – pogostitve, promocijske storitve v nakupovalnih centrih. Bili so tudi trenutki (konec leta 2011), ko so bili dva meseca vse vikende oddani prav vsi trije Palačinkomati… No potem je kriza pokazala zobe.

palačinkomat

Palačinkomat (Foto: Suzan Gabrijan)

Za izzive bi lahko rekli, da so lahko precej neprijetna, a včasih vseeno dobrodošla stalnica podjetniškega udejstvovanja. Se je pri začetkih vaše podjetniške poti pojavilo kaj večjih finančnih ali tehničnih izzivov, ovir in zapletov? Na kakšne načine ste jih presegli?

Izziv je pač način spodbude za delo, za razvoj – da se podjetnik pripravi, da ves čas razmišlja o novih področjih, priložnostih, o spremembah, izboljšavah, racionalizaciji, itn. Če si podjetnik, pomeni, da imaš rad izzive, vsaj pri meni je tako. Je pa res, da izzivi prinašajo tudi odločitve. To mi pa, priznam, sploh ni všeč. Kaj pa če… Kaj pa če…

Finančno je na začetku vedno težko, ampak pri nas je bila vsaj ena v redu plača doma in sem se lahko osredotočil na delo s palačinkami. Vmes sta se nama s partnerico rodila še dva otroka (skupaj imava tri…) in precej otežila vse skupaj – obsedeno stanje od plenice do palačinke…

Palačinkomat torej speče kar 180 palačink na uro, le-te pa so enake kot tiste, ki jih spečemo doma na ponvi. Zaradi tega je dobrodošel na različnih prireditvah, kjer povpraševanje po hrani presega stopnjo v primerjavi s prvotno ulično lokacijo, kjer ni takšnega navala ljudi.

Vse to se odvija na teflonskih trakovih, brez vsakršne uporabe olja, kar je tudi razlog, da se lahko avtomat uporabi tudi v zaprtih prostorih, saj se vonj po prežganem olju ne pojavi. Kakšne izkušnje torej imate z najemanjem Palačinkomata s strani organizatorjev prireditev, ki so omejene na zaprte prostore?

Nikoli ni bilo nobenih pripomb – pekel sem v veliko zaprtih prostorih in vedno so samo prijetni vzdihi in mlaskanje lačnih ust.

Ker je sam princip delovanja Palačinkomata zanimiv za opazovanje otrok, gre slednji verjetno velikokrat v najem tudi za otroške rojstnodnevne zabave?

Palačinkomat je več kot zanimiv. Tudi sam se aktivno vključim v animacijo otrok, zato je izkušnja, ki jo imajo otroci s Palačinkomatom, lahko resnično neprecenljiva. Vedno pogosteje me ustavljajo na ulici in cukajo za rokav, če se jih spomnim, ko sem pekel palačinke tam in tam in so jih z veseljem jedli…

Menite, da se je najemanje Palačinkomata s strani organizatorjev raznovrstnih prireditev, sejmov, festivalov, korporativnih dogodkov, novoletnih in rojstnodnevnih zabav tako izkazalo kot storitev z visoko stopnjo dohodka?

Seveda. Gre za to, da podjetje, ki me najame, omogoči svojim strankam brezplačne palačinke – to pa je za stranke izjemno darilo, saj imamo prav vsi radi palačinke. Tako se podjetje, ki me najame, skoraj zagotovo vrne in ponovi akcijo. Vsi srečni in zadovoljni.

Vaša nadaljnja vizija?

Zelo si želim odpreti pravo palačinkarno v centru Ljubljane – táko po zgledu Creperie iz Bretanije na zahodu Francije.

Ampak pred tem bo potrebno spremeniti nekaj prehrambnih navad Slovencev. Palačinka iz polnovredne moke (t.i. Galette) s sirom raclette, svežim paradižnikom in rukolo, je čisto primeren obrok za med službo. Se pa bojim, da bi bil problem s ceno… Taka palačinka bi morala stati minimalno 4 evre, kar je za slovenske razmere absolutno preveč. In če k temu prištejemo še kozarec pijače in kavico…

Ampak nobena kriza ne traja večno in vsa ta slaba volja in povprečna sivina, ki muči nas Slovence, bo enkrat minila. Takrat bo čas za slastne palačinke… in Palačinkomat!

Več si preberite na spletni strani: Palačinkomat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje