MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Spletna trgovina Mojacokolada.si je še zelo mlad projekt, kljub temu pa je ekipi blagovno znamko že uspelo dobro pozicionirati. Trenutno delajo na tem, da bi uporabniško izkušnjo kar se da izboljšali, kasneje pa bodo poskušali v ponudbo uvesti še več novih čokoladnih izdelkov.
MP intervju: Andraž Gavez - Mojacokolada.si

MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Mojacokolada.si sedaj obstaja že več kot pol leta. V tem času ste uspeli dobro pozicionirati blagovno znamko. Katerih kanalov ste se pri tem posluževali v največji meri?

Z našo prvo »beta verzijo« spletne trgovine smo začeli letos februarja, nato pa smo jo nekaj mesecev še polirali in izboljševali. No ja, izboljšujemo jo še vedno – to je neprekinjen proces :).

Zelo aktivno smo začeli z oglaševanjem letos jeseni, ko smo uspešno zasedli večino najvišjih mest naših ključnih besed v spletnih iskalnikih. V tem razmeroma kratkem času smo uspeli postaviti tudi prvi pravi čokoladni spletni portal www.cokolade.si, v sodelovanju s sedmimi čokoladnimi ambasadorkami smo postavili tudi čokoladni blog (www.blog.cokolade.si) ter prvo brezplačno čokoladno e-revijo (dosegljivo na: www.revija.mojacokolada.si). V največji meri smo se pri oglaševanju definitivno osredotočili na družbene medije – zelo aktivno predvsem na Facebook, bloge, povezali pa smo se tudi z nekaterimi manjšimi in večjimi spletnimi portali.

Ekipa je mlada. Koliko je lastnikov oziroma koliko sodelavcev pri projektu? Kdo oziroma katera organizacija vam je pri vaših začetkih najbolj pomagala?

Res je, zelo mlada – drznil bi si celo trditi, da smo po povprečni starosti naše ekipe najmlajši izmed vseh resnejših spletnih trgovin v Sloveniji :).

Trenutno na projektu vsakodnevno delava dva, zelo aktivno pa pri projektu sodelujeta tudi grafični oblikovalec in programer – celotna ekipa tako šteje 4 člane.

Dejstvo je, da smo imeli zaradi poznavanja spletnega posla veliko lažjo nalogo od vseh ostalih, ki se poslovanja s spletno trgovino lotevajo prvič. Veliko izkušenj smo si nabrali v okviru različnih projektov pri Ustvari.si, kjer smo kot manjša spletna oglaševalska agencija sodelovali z manjšimi in večjimi naročniki. Je pa res, da je bila postavitev spletne trgovine kljub temu, da imamo vsi kar nekaj izkušenj, pravi izziv. In čeprav danes v največji meri dajemo poudarek izboljšanju uporabniške izkušnje, sama spletna trgovina prinaša vsakotedensko nove izzive.

Spletna stran cokolade.si
Dejavnost Spletna trgovina
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Logotip cokolade.si

Kje ste pravzaprav dobili idejo? Koliko časa je preteklo od ideje do prve prodane čokolade?

Sam sem idejo dobil iz tujine. Tam je poslovna ideja o izdelavi čokolade po lastni želji obstajala že lep čas. Idejo smo nato malce razširili in dodelali ter se odločili za celovit pristop ter odprtje čokoladne spletne trgovine za prave “čokoholike”, ki združuje širok nabor različnih čokoladnih izdelkov.

Koliko časa od ideje do prve prodane čokolade? Huh, kar precej. Sicer ne vem točnega časovnega razpona, ampak bi rekel, da več kot leto in pol.

Kako ste financirali projekt? So bila dovolj lastna sredstva ali kakšni drugi viri?

V prvem planu je bilo mišljeno, da bodo za realizacijo celotnega projekta dovolj lastna sredstva. Vendar sem se kljub temu raje odločil, da v projekt povabim tudi investitorja ter imam tako nekaj več rezervnih sredstev – je bilo tako bolj “ziher”. Kasneje se je celo izkazalo, da so se prvotni pričakovani stroški dobesedno več kot podvojili, tako da je bil vstop investitorja definitivno odlična poteza – brez tega bi težko izpeljal projekt v takšni meri.

Kako je s konkurenco? Je je v tej panogi veliko? V čem ste boljši, kaj je vaša dodana vrednost?

Preberite: Sestavite si svojo čokolado.

Če odštejem ostale spletne trgovine, ki ponujajo različne izdelke, praktično v našem segmentu nimamo konkurence. Kot največjo konkurenco imamo različne spletne trgovine, ki prodajajo različne izdelke za darila – jih je pa kar nekaj, ja.

Naša dodana vrednost je edinstveni izdelek Moja Čokolada, ki ga naši kupci zelo radi podarjajo svojim boljšim polovicam (uporabnik si preko spletne trgovine lahko sam ustvari svojo lastno čokolado po lastnem okusu ter z napisom po želji, čokolado pa nato zapakiramo v lično embalažo), velik poudarek pa damo tudi na široki ponudbi različnih čokoladnih izdelkov – trenutno imamo na »policah« že več kot 500 artiklov.

Ste poslovni model postavili “zadeli” od začetka ali ste ga morda kaj spreminjali? Katere bistvene izboljšave ste uvedli?

Celoten poslovni model smo sicer rahlo prilagodili, vendar ni prišlo do večjih sprememb. Mislim, da so bile začetne napovedi dokaj pravilne. No, pa saj tudi dejstvo, da smo celoten projekt razvijali več kot 2 leti, pove, da smo imeli čas premišljevati kaj in kako :).

Imate v planih še kakšno novost? Morda kakšno inovativno ponudbo?

Seveda, definitivno. Naš prvi plan je trenutno izboljšati uporabniško izkušnjo na maksimum, takoj za tem pa si želimo v naši ponudbi še več novih različnih odličnih čokoladnih izdelkov. Pa tudi še kakšno novo slovensko čokoladnico ali slaščičarno čakamo, da se nam pridruži s svojo ponudbo čokolad …

Sicer pa imamo v pripravi tudi eno inovativno čokoladno ponudbo, ki je prav tako še ni v Sloveniji, vendar naj ta ponudba prihodnosti zaenkrat ostane skrivnost – vse ob svojem času :).

Imaš kak izdelek, ki ga priporočaš bralcem intervjuja? 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Seveda – Mojo Čokolado! Če me vprašate še kakšno, imam sam najraje mlečno čokolado z jagodami, malinami, drobljenimi lešniki, s kandirano limono in piškotkom … Njam, njam, njam :)!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo o franšizingu govorili s predstavnicama podjetja Optiprint, ki se takega načina širitve poslovanja poslužuje že od leta 2012. Zanimalo nas je, katere so prednosti in slabosti tovrstnega modela in na kakšen način sodelujejo s franšizojemalci. Preberite več >>

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

V prejšnji sezoni Štartaj Slovenija sta se širši javnosti med drugim predstavila tudi Tina Berlec in Mark Kališnik z žitnim obrokom Mul'c. Ko sta svojim otrokom želela ponuditi zdrav in okusen zajtrk, sta ugotovila, da na trgu ni takega, kot sta si ga želela. Preberite več >>

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Pod okriljem blagovne znamke Odori se nahaja širok nabor izdelkov naravne kozmetike in okolju prijaznih čistil. Podjetje je postalo bolj prepoznavno z udeležbo na projektu Štartaj Slovenija 2017, ko se je na Sparovih policah pojavil njihov biološko razgradljiv pralni prašek. Preberite več >>

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen je podjetje, ki si prizadeva za reševanje čedalje bolj perečega okoljskega problema – kopičenje plastične embalaže v okolju. Ukvarja se z izdelavo bioplastike, ki predstavlja alternativo klasični plastiki. Njena prednost je v tem, da je narejena iz naravi prijaznih snovi, ki se v okolju hitro razgradijo. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP