KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Spletna trgovina Mojacokolada.si je še zelo mlad projekt, kljub temu pa je ekipi blagovno znamko že uspelo dobro pozicionirati. Trenutno delajo na tem, da bi uporabniško izkušnjo kar se da izboljšali, kasneje pa bodo poskušali v ponudbo uvesti še več novih čokoladnih izdelkov.
MP intervju: Andraž Gavez - Mojacokolada.si

MP intervju: Andraž Gavez – Mojacokolada.si

Mojacokolada.si sedaj obstaja že več kot pol leta. V tem času ste uspeli dobro pozicionirati blagovno znamko. Katerih kanalov ste se pri tem posluževali v največji meri?

Z našo prvo »beta verzijo« spletne trgovine smo začeli letos februarja, nato pa smo jo nekaj mesecev še polirali in izboljševali. No ja, izboljšujemo jo še vedno – to je neprekinjen proces :).

Zelo aktivno smo začeli z oglaševanjem letos jeseni, ko smo uspešno zasedli večino najvišjih mest naših ključnih besed v spletnih iskalnikih. V tem razmeroma kratkem času smo uspeli postaviti tudi prvi pravi čokoladni spletni portal www.cokolade.si, v sodelovanju s sedmimi čokoladnimi ambasadorkami smo postavili tudi čokoladni blog (www.blog.cokolade.si) ter prvo brezplačno čokoladno e-revijo (dosegljivo na: www.revija.mojacokolada.si). V največji meri smo se pri oglaševanju definitivno osredotočili na družbene medije – zelo aktivno predvsem na Facebook, bloge, povezali pa smo se tudi z nekaterimi manjšimi in večjimi spletnimi portali.

Ekipa je mlada. Koliko je lastnikov oziroma koliko sodelavcev pri projektu? Kdo oziroma katera organizacija vam je pri vaših začetkih najbolj pomagala?

Res je, zelo mlada – drznil bi si celo trditi, da smo po povprečni starosti naše ekipe najmlajši izmed vseh resnejših spletnih trgovin v Sloveniji :).

Trenutno na projektu vsakodnevno delava dva, zelo aktivno pa pri projektu sodelujeta tudi grafični oblikovalec in programer – celotna ekipa tako šteje 4 člane.

Dejstvo je, da smo imeli zaradi poznavanja spletnega posla veliko lažjo nalogo od vseh ostalih, ki se poslovanja s spletno trgovino lotevajo prvič. Veliko izkušenj smo si nabrali v okviru različnih projektov pri Ustvari.si, kjer smo kot manjša spletna oglaševalska agencija sodelovali z manjšimi in večjimi naročniki. Je pa res, da je bila postavitev spletne trgovine kljub temu, da imamo vsi kar nekaj izkušenj, pravi izziv. In čeprav danes v največji meri dajemo poudarek izboljšanju uporabniške izkušnje, sama spletna trgovina prinaša vsakotedensko nove izzive.

Spletna stran cokolade.si
Dejavnost Spletna trgovina
Pravna oblika Samostojni podjetnik
Logotip cokolade.si

Kje ste pravzaprav dobili idejo? Koliko časa je preteklo od ideje do prve prodane čokolade?

Sam sem idejo dobil iz tujine. Tam je poslovna ideja o izdelavi čokolade po lastni želji obstajala že lep čas. Idejo smo nato malce razširili in dodelali ter se odločili za celovit pristop ter odprtje čokoladne spletne trgovine za prave “čokoholike”, ki združuje širok nabor različnih čokoladnih izdelkov.

Koliko časa od ideje do prve prodane čokolade? Huh, kar precej. Sicer ne vem točnega časovnega razpona, ampak bi rekel, da več kot leto in pol.

Kako ste financirali projekt? So bila dovolj lastna sredstva ali kakšni drugi viri?

V prvem planu je bilo mišljeno, da bodo za realizacijo celotnega projekta dovolj lastna sredstva. Vendar sem se kljub temu raje odločil, da v projekt povabim tudi investitorja ter imam tako nekaj več rezervnih sredstev – je bilo tako bolj “ziher”. Kasneje se je celo izkazalo, da so se prvotni pričakovani stroški dobesedno več kot podvojili, tako da je bil vstop investitorja definitivno odlična poteza – brez tega bi težko izpeljal projekt v takšni meri.

Kako je s konkurenco? Je je v tej panogi veliko? V čem ste boljši, kaj je vaša dodana vrednost?

Preberite: Sestavite si svojo čokolado.

Če odštejem ostale spletne trgovine, ki ponujajo različne izdelke, praktično v našem segmentu nimamo konkurence. Kot največjo konkurenco imamo različne spletne trgovine, ki prodajajo različne izdelke za darila – jih je pa kar nekaj, ja.

Naša dodana vrednost je edinstveni izdelek Moja Čokolada, ki ga naši kupci zelo radi podarjajo svojim boljšim polovicam (uporabnik si preko spletne trgovine lahko sam ustvari svojo lastno čokolado po lastnem okusu ter z napisom po želji, čokolado pa nato zapakiramo v lično embalažo), velik poudarek pa damo tudi na široki ponudbi različnih čokoladnih izdelkov – trenutno imamo na »policah« že več kot 500 artiklov.

Ste poslovni model postavili “zadeli” od začetka ali ste ga morda kaj spreminjali? Katere bistvene izboljšave ste uvedli?

Celoten poslovni model smo sicer rahlo prilagodili, vendar ni prišlo do večjih sprememb. Mislim, da so bile začetne napovedi dokaj pravilne. No, pa saj tudi dejstvo, da smo celoten projekt razvijali več kot 2 leti, pove, da smo imeli čas premišljevati kaj in kako :).

Imate v planih še kakšno novost? Morda kakšno inovativno ponudbo?

Seveda, definitivno. Naš prvi plan je trenutno izboljšati uporabniško izkušnjo na maksimum, takoj za tem pa si želimo v naši ponudbi še več novih različnih odličnih čokoladnih izdelkov. Pa tudi še kakšno novo slovensko čokoladnico ali slaščičarno čakamo, da se nam pridruži s svojo ponudbo čokolad …

Sicer pa imamo v pripravi tudi eno inovativno čokoladno ponudbo, ki je prav tako še ni v Sloveniji, vendar naj ta ponudba prihodnosti zaenkrat ostane skrivnost – vse ob svojem času :).

Imaš kak izdelek, ki ga priporočaš bralcem intervjuja? 🙂

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Seveda – Mojo Čokolado! Če me vprašate še kakšno, imam sam najraje mlečno čokolado z jagodami, malinami, drobljenimi lešniki, s kandirano limono in piškotkom … Njam, njam, njam :)!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

La Popsi – hit produkt leta 2018 na Štartaj Slovenija

Med inovativnimi izdelki, ki so na voljo na policah megamarketov INTERSPAR v sklopu 3. sezone Štartaj Slovenija, je La Popsi – sadni zamrznjeni desert – prejemnik naziva hit produkt leta 2018. O ideji, poteku poslovanja in izzivih na poti do uspeha smo se pogovarjali s podjetnicama in prijateljicama Nežo in Karmen. Preberite več >>

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Bo startup Della Spina revolucioniral obstoječi princip nakupa očal?

Podjetje Della Spina si prizadeva, da bi bila dioptrijska očala lepega izgleda cenovno dostopna širšemu krogu ljudi. Kupec ima pri tem možnost, da izbrana očala preizkuša en teden, preden se odloči za nakup. Preberite več >>

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje