MP intervju: Petar Berić – Letalske.si

Petar Berić, 27-letni podjetnik, se je po zaključku študija odločil zaplavati v poslovne vode. Ker živimo v dobi interneta, se je odločil svojo strast do potovanj povezati s podjetništvom: smiselno se mu je zdelo začeti v turizmu, in sicer v zelo specifični veji - prodaji letalskih kart.
MP intervju: Petar Berić - Letalske.si

MP intervju: Petar Berić – Letalske.si

Skupaj s partnerjem s Hrvaške sta ustanovila podjetje in začela delati na blagovni znamki letalske.si. Kratek poskus se je spremenil v vedno večjo avanturo, ki še vedno traja in v prvih letih poslovanja kaže dobre rezultate poslovanja, hkrati pa se podjetje širi tudi izven meja svoje države.

Letalske.si je spletni portal, namenjen rezervaciji letalskih kart. Ideja v tujini že obstaja, za slovenski trg ste storitev prilagodili. Kakšne so specifike vašega poslovnega modela v Sloveniji oziroma specifike vašega podjetja na splošno, glede na konkurenco?

Prodaja letalskih kart ni nič novega. Bolj specifičen in nov je pristop, ki ga uporabljamo. Ob močni marketinški prepoznavnosti je naš glavni fokus potnik in njegova potreba ter skrb zanj. Poskušamo se mu približati, kolikor je to pač mogoče.

Pristopi, ki jih uporabljamo, so različni: dostopnost, “tailor-made” ponudbe, “cost management”, konstantna edukacija agentov, kar nam omogoča tudi cenovno konkurenčnost, ki je v časih, v katerih se nahajamo, pomemben faktor.

Ste v izredno konkurenčnem poslu, vaši tekmeci so multinacionalke. Kako tekmujete z njimi, kje je skrivnost vašega uspeha?

Poskušamo izkoristiti slabosti njihove velikosti. Veliki sistemi imajo problem s prilagajanjem na hitro spreminjajoči se trg. Tukaj smo v prednosti, poskušamo biti dinamični in se prilagajati spremembam, ki jih od nas trg pričakuje. Z zavedanjem, da bomo lahko le tako preživeli, nam vlaganje dodatnega napora ni problematično.

Ekipa Letalske.si

Ekipa Letalske.si

Odlikuje vas prodoren način marketinga, na poti na intervju sem opazil dva vaša plakata. 🙂 Izbrali ste zanimivo kombinacijo “gverilla billboard” oglaševanja ter marketinga prek socialnih omrežij. Gre za privlačen način promocije tudi za mlada podjetja. Lahko poveste več o tem, imate morda kak marketinški nasvet?

Trudimo se, kot vsa ostala podjetja, biti vidni. Verjamemo v kreativnost posameznikov in jim poskušamo dovoliti, da izrazijo svoj potencial. To se je izkazalo kot uspešno in trenutno funkcionira, upamo, da bo še naprej tako.

Zelo težko dajem nasvete v smislu, da bodite drugačni, saj je to že velikokrat slišan nasvet, mislim, da je bolje sledeče: bodite to, kar ste in to tudi komunicirajte.

Spletna stran letalske.si
Starost 27 let
Dejavnost Spletna prodaja letalskih kart
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Logotip Letalske.si

Poslovati ste pričeli v letu 2009, od takrat dosegate lepo rast podjetja. Kakšno rast ste imeli v 2012, kakšno pričakujete v prihodnjih letih? Kakšne imate dolgoročne načrte s podjetjem – ostati samostojni ali se morda pridružiti kakšni večji svetovni agenciji?

Rast je bila zadovoljujoča, vsaj glede na razmere na trgu. Se pa z njo ne obremenjujemo preveč. Pričakovanja poskušamo zadržati na realnih tleh, mislimo, da je najbolj pomembno to, da se trudimo zadržati raven kvalitete storitev in jih iz leta v leto dvigovati.

V prihodnosti pripravljamo nekaj novih produktov, kot so potopisni seminarji, povezovanje med potniki preko spletne strani, organizacija poslovnih dogodkov itd. V tej fazi težko govorimo o pridružitvi svetovnim agencijam, ni vedno tako, da če je tuje, da je tudi boljše. Bomo videli.

Imate namen dodati tudi kakšno novo storitev? Opazili smo, da na portalu že ponujate “upsell” določenih produktov?

Poskušamo prepoznati, kaj bi potnikom olajšalo potovanje in pripravo nanj. Temu primerno izbiramo storitve in produkte, ki se nam zdijo zanimivi. Novosti bodo vedno tu, upamo, da bo odziv na vse tako dober, kot na te do sedaj.

Poleg Slovenije imate tudi sestrska podjetja v Srbiji ter na Hrvaškem. Kako ocenjujete razlike med trgi? Je kje težje oziroma lažje uspeti?

Vsak od trgov bivše Jugoslavije je zgodba zase. Tako kulturno kot tudi poslovno. Mislim, da ni težje ali lažje, ampak da je drugače. Drugače je beseda, ki bi te trge opisala. Pomembno je poskusiti, se prilagoditi na zahteve vsakega trga posebej.

Kaj pa kar se tiče razvitosti podpornega okolja v državah na katerih delujete? Je situacija podobna ali katera država izstopa v katerem pogledu?

Podporno okolje se mi zdi, da je v vsaki državi drugačno in mislim, da tukaj najbolj izstopamo v Sloveniji, kjer so nekatere zadeve res veliko bolj napredne kot pri sosedih. Sedaj razumem, da smo bili Amerika za Jugoslavijo. :))

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kaj svetujete slovenskim mladim podjetnikom, ki želijo svoje produkte širiti v Srbijo in na Hrvaško? Kako je najlažje prodreti?

Naj najdejo dobre poslovne partnerje, ki jim zaupajo. Na tem lahko veliko zgradijo ali v nasprotnem primeru izgubijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Visionect je slovensko visokotehnološko podjetje, ki zaposluje že več kot 70 ljudi. Gre za vodilnega razvijalca programske in strojne opreme za digitalne prikazovalnike z izjemno nizko porabo. Njihove rešitve uporabljajo tudi Disney, Tesla, Amazon in NASA. Preberite več >>

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik, so.p., je delil svoja opažanja glede slovenskih hardware startupov. Poleg tega je predstavil program HardwareSTART, ki ga Zavod mladi podjetnik, so.p., izvaja v sodelovanju s Katapultom in DEWESoftom. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje