MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

Dam Scan je eden izmed sedmih finalistov 12. svetovnega študentskega tekmovanja Imagine Cup, ekipa pa se v svoji esenci osredotoča predvsem na preprečevanje zavarovalniških prevar s pomočjo pametne zaznave poškodb na avtomobilih pred sklenitvijo zavarovanja.
MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan

MP intervju: Tine Lenart, Marko Filipič, Vid Črešnik – Dam Scan (Avtor: Jernej Borko)

Dam Scan omogoča tudi izdelavo kronološkega pregleda poškodb na avtomobilih in s tem zaseda specifično tržno nišo. Ekipo, ki jo sestavljajo Tine Lenart, Vid Črešnik in Marko Filipič, smo povprašali o raznovrstnih vidikih Imagine Cup tekmovanja, o sami izbiri tako pomenljivega imena, pomenu interdisciplinarne sestave ekipe, zasedanju specifične tržne niše in usmerjanju nadaljnjih vizij … Več v spodnjem intervjuju!

Predselekcijska komisija nacionalnega izbora tekmovanja Imagine Cup je izmed 13 prijavljenih ekip za finaliste (poleg še šestih) izbrala tudi vašo. Kakšni občutki so vas ob tem prevevali in kaj vam sam izbor pravzaprav pomeni?

Veseli nas, da smo dobili potrditev, da gremo po pravi poti, kar je sprožilo še dodaten zagon in motivacijo. Hkrati so bile podane prve opazke o našem produktu, kar je zelo pomembno in pripomore k dodatnemu napredovanju. Občutki v ekipi so odlični in glede na to, da smo na osnovni predstavitvi nastopili zadržano, komaj čakamo na finalni izbor … (smeh)

Kakšen pomen dajete na interdisciplinarno sestavo raznovrstnih profilov oseb v ekipi?

Znanja na različnih področjih so ključnega pomena za doseganje ciljev. Ekipna ustvarjalnost in kreativnost ter svojeglavi pogledi na svet nam dajejo širino. Prav znanje in razgibanost naše stroke daje različno mnenje na nove ideje in reševanje problemov.

Prednost naše sicer majhne skupine je ta, da upoštevamo vsako idejo, jo poskušamo nadgraditi in kar se da dobro izpeljati. Vedno se najde nekdo, ki potegne ekipo naprej.

Kateri profili torej sestavljajo vašo ekipo?

Našo ekipo sestavljajo trije profili: Tine Lenart je študent elektrotehnike, zanimajo ga kamere, zajemanje in obdelava ter procesiranje videa; Marko Filipič je podiplomski študent menedžmenta in marketinga, njegova strast so blagovne znamke, odštekane ideje in projektno delo. Vid Črešnik pa je študent mehatronike, ki zajema robote, avtomatizacijo in strojni vid. Skratka dajanje »življenja« stvarem za dobrobit človeštva! (smeh)

Zakaj ravno ime Dam Scan?

Pregledovanje škode – Damage scanning. Pove več ali manj vse in še dobro se sliši …

Lahko razložite, kako vaš sistem pametne zaznave poškodb na avtomobilih pravzaprav deluje?

Naprava projicira svetlobo na karoserijo avtomobila in odboj zajame s pomočjo kamer. Z analizo prejetih podatkov v realnem času zazna poškodbe in jih shrani v podatkovno bazo.

Način zajemanja in obdelave podatkov zaradi uporabe pametnih algoritmov in industrijskih kamer znatno zmanjša ceno izdelave glede na obstoječe sisteme za zaznavo poškodb. Digitalni zapis lahko uporabimo za takojšnji odčitek napak, kot tudi za sledenje poškodbam skozi daljše časovno obdobje.

Sistem je povezljiv z drugimi podatkovnimi bazami z namenom celostne obravnave in obdelave zajetih in shranjenih podatkov. Prilagodljivost pa omogoča takojšnjo integracijo na že obstoječe informacijske sisteme zavarovalnic.

Menite, da je na globalnem trgu težko uspeti kljub tržni niši, ki jo uspešno zasedate, ali prav ta iz tovrstnega aspekta v veliki meri olajša stvari?

Tržna niša daje nekoliko prednosti, vendar obstaja še ogromno dejavnikov, ki vplivajo na uspeh. Sami zraven tržne niše stavimo še na mladost, na to, da vsak posameznik goji strast do dela na svojem področju in na pregovor ‘sreča spremlja hrabre’.

Na kakšne vire financiranja se imate v prihodnosti namen osredotočati?

Glede na to, da so naša finančna sredstva omejena, se spogledujemo z različnimi možnostmi financiranja. Slednje se prepletajo od razvojnih partnerjev iz smeri zavarovalnic, ki bi omogočale finančno in tehnološko podporo, do start-up zagonskih sredstev in evropskih razpisov.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kam usmerjate vaše nadaljnje vizije?

Kratkoročno smo usmerjeni v iskanje razvojnih partnerjev in realizacijo ideje, s čimer bi postali partner zavarovalnic pri zmanjševanju zavarovalniških prevar. Dolgoročno si želimo biti podpora razvoju avtomobilske industrije, kar izhaja predvsem iz naslova ‘Big data’ analitike. Zraven tega pa smo neprestano na lovu za novimi idejami.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje