Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla

Na nedavnem MP dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne! v Mariboru se je predstavilo tudi podjetje Woodie, ki izdeluje vrhunske unikatne kitare in kontrabase in za katerim stojita Vlado in Urška. Z njima smo opravili kratek intervju.
Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla

Woodie: ročno izdelana glasbila slovenskega porekla (Vir slike: Woodie)

Vlado Ravničan je svojo podjetniško pot začel leta 2011, ko je pri šestnajstih letih izdelal svojo prvo kitaro. Danes to pot uspešno kuje naprej skupaj s svojim dekletom Urško. Leta 2014 sta ustanovila podjetje, v katerem izdelujeta vrhunske unikatne kitare in kontrabase, znamke Woodie, primerljive z najboljšimi svetovnimi znamkami glasbil. Ročno izdelana glasbila tako odlikuje visoka akustičnost, kakovost in mehkoba igranja ter vrhunski zvok. Woodie pomeni znati biti drugačen in hkrati naravno eleganten.

Odkod ljubezen do lesa oz. ustvarjanja z lesom? 

Vlado: Veselje do dela z lesom nosim v sebi že od malih nog, saj prihajam iz kmetije pod Roglo. Oče se rad loti izdelovanja kakršnega koli lesenega izdelka in tako sem tudi sam že v osnovni šoli rad izdelal kakšno leseno stvar. Rad ustvarjam in kujem nove ideje, ni me strah izzivov.

Koliko časa že izdeluješ glasbila? Odkod znanje? 

Vlado: Prvo kitaro sem izdelal leta 2011, pri šestnajstih letih. S prijatelji smo ustanovili ansambel in z očetovo pomočjo sem si naredil svojo kitaro, saj si kvalitetne kitare finančno nisem mogel privoščiti. Potem pa z leti pridejo znanje in izkušnje. Poglobiš se v to, kar delaš, sprašuješ, iščeš pomoč, kupce, znanje, brskaš po internetu, spoznaš nove ljudi, veliko pa ugotoviš sam, iz svojih izkušenj in napak. Nato sem spoznal Urško, ki prav tako uživa v ustvarjanju. Počasi mi je začela pomagati v delavnici, pri delu s papirji, predvsem pa je izboljšala zunanji izgled glasbil. Vse izdelava sama, iz domačega lesa, razen strun, napenjalcev, spon, prečk, nog in elektronike. Da vse to na glasbilih deluje, pa poskrbim sam, saj sem po poklicu elektrotehnik.

Woodie

Vlado in Urška vse izdelata sama, iz domačega lesa, razen strun, napenjalcev, spon, prečk, nog in elektronike. Da vse to na glasbilih deluje, poskrbi Vlado, ki je po poklicu elektrotehnik. (Vir slike: Woodie)

Kako se je začela vajina podjetniška pot? 

Vlado in Urška: Začela se je lansko leto, ko sva se odločila, da odpreva popoldansko podjetje Ravničan. Takrat sva izdelala prvi kontrabas in je bil odziv ljudi odličen. Za to vrsto podjetja sva se odločila, ker hodim v službo, Urška pa še študira. Trenutno delava predvsem na razvijanju podjetja, izboljšavi glasbil, sodelujeva s Štajerskim tehnološkim parkom, iščeva ljudi za pomoč pri promociji v tujini. Ker bi to težko storila z dosedanjim imenom podjetja, sva pred kratkim začela delovati pod novo znamko Woodie.

Sta pri svoji podjetniški poti ubrala kakšne inovativne načine? Na kakšen način tržita svoje produkte? 

Vlado in Urška: Glasbila trživa predvsem preko  promocije, spleta in glasbenikov, ki so kupili najina glasbila. Z vsakim kupcem se osebno sestaneva, da glasbilo preizkusi in se potem odloči za nakup.

Vlado, tudi sam si glasbenik – katere inštrumente igraš?

Urška: Vlado igra kitaro, kontrabas, klavir, harmoniko, pozavno, bariton, bobne … vse, česar se loti in ga pritegne. Je samouk. Tudi vse pevske glasove zna postavljati. Obema glasba veliko pomeni in si ne predstavljava življenja brez nje. Najine najljubše zvrsti so jazz, country, gospel in stara narodnozabavna glasba. Tudi skupaj rada kdaj zaigrava in zapojeva.

V čem so vajini inštrumenti drugačni od drugih proizvajalcev?

Vlado in Urška: Najina glasbila so drugačna predvsem v tem, da so majhna, a izjemno akustična, so masivna, kvalitetna, izdelana na ročni, tradicionalni način, po naročilu strank in unikatna. Vsako glasbilo je edinstveno in ima svoje ime. Na pogled so drugačna od vseh drugih, saj so mešanica starinskega in modernega, so naravno elegantna. Odlikuje jih vrhunski zvok in mehkoba igranja. Narejena so iz smreke, javorja, oreha in palisandra. Nekaj posebnosti pa naj ostane skrivnost (smeh).

Woodie: slovenska lesena glasbila

Kakšne lesene izdelke še izdelujeta?

Urška: V to me je pa spodbudil Vlado. Izdelujem lesene uhane, ogrlice, albume, beležke in spominske knjige. Naredim jih, ko imam čas, za dušo. So vsekakor primerni za unikatna darila ob raznoraznih priložnostih, poleg tega so tudi prijazni do kože.

Kakšen trg je Slovenija za prodajo glasbil?

Vlado in Urška: Slovenija je premajhen trg za prodajo tovrstnih glasbil. Ciljna skupina so predvsem narodnozabavni glasbeniki. Veliko glasbil sva že prodala, sedaj se je pa ustavilo, saj je trg nasičen. V zadnjem času je nastala množica mladih ansamblov, a si glasbil takšnega cenovnega razreda še ne morejo privoščiti. Tudi nekaj konkurence imava, štiri že dolgo priznane znamke. Težko je, ker imajo vsi napisano, da glasbila izdelujejo na tradicionalni način, v resnici pa to sploh ne drži. Sva pa na lastni koži tudi večkrat občutila, kako zavistni in obrekljivi narod smo Slovenci. Najtežje si je ustvariti dobro, priznano ime. Zaenkrat nama to uspeva, glasbeniki naju že dobro poznajo. A ne moreš uspeti kar čez noč. Potrebnega je veliko truda, dela, idej, odrekanja in volje, da ti uspe. Ob tem pa se še moraš naučiti premostiti nesoglasja, ki jih prinese družinsko podjetje.

Ali svoje izdelke prodajata tudi v tujino? Če ja, kam se nameravata širiti? 

Vlado in Urška: Trenutno ravno delava na tem. Imava že nekaj vez, začela sva sodelovati z nekaj ljudmi, glasbeniki, ki naju bodo promovirali po Avstriji. Nova znamka Woodie je v procesu zaščite, močno sva izboljšala videz glasbil, v izdelavi je spletna stran in čakava na nov design promocijskih zloženk.

Woodie

Vsako glasbilo je edinstveno in ima svoje ime. (Vir slike: Woodie)

Kakšno rast pričakujeta v tem letu? 

Vlado in Urška: Upava, da nama bo v tem letu vse to uspelo. Potem pa imava namen odpreti pravo podjetje, zaposliti nekaj ljudi in delati samo za tujino – Avstrijo, Nemčijo, morda Ameriko. Zelo težko je priti tja in se uveljaviti na njihovih trgih.

Kakšna je vajina vizija? 

Vlado in Urška: Najina vizija je predvsem nuditi glasbenikom vseh vrst vrhunske, visokokvalitetne, edinstvene kitare in kontrabase, izdelane na ročni, tradicionalni način, po njihovih željah. V prihodnosti pa je najina velika želja združiti Woodie s Hišo glasbe.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje