6 nasvetov za brezskrben uvoz s Kitajske

Kitajska je dežela, ki zaradi poceni delovne sile, hitrega razvoja in velike prilagodljivosti nudi številne poslovne priložnosti. Dandanes lahko vsakdo s pomočjo internetnih iskalnikov in internetnih tržišč poišče produkte, izbere proizvajalca in začne uvažati.
6 nasvetov za brezskrben uvoz s Kitajske

6 nasvetov za brezskrben uvoz s Kitajske

Kar je na prvi pogled preprosto, pa lahko hitro postane tudi zelo zapleteno, zato je priporočljivo, da se o primernih postopkih najprej dobro poučimo. S tem zmanjšamo možnosti, da postanemo žrtev prevare ali da nasedemo podjetju, katerega lastnik razmišlja le o hitrem zaslužku, ne zanima pa ga dolgotrajno sodelovanje v korist obeh strank.

1. Izberite si dobavitelja in z njim navežite dober odnos

S predpostavko, da že imate izbrane artikle, ki jih želite uvoziti, sledi izbor primernega dobavitelja. Dobra kvaliteta in spoštovanje dogovorjenih rokov sta ključnega pomena za vsako podjetje, zato si za izbiro dobavitelja vzemite dovolj časa.

Navežite stik z vsaj nekaj ponudniki in jih poskušajte čim bolje spoznati. Bodite pozorni na to, da se tudi sami dobro predstavite, da vas vidijo kot resno potencialno stranko.

Oglejte si internetno stran podjetja in preverite, če se podatki na strani ujemajo s podatki, ki ste jih dobili na ponudbi. Priporočljivo je, da kontaktno osebo tudi pokličete po telefonu. S tem pridobite dodaten vtis in tudi vzpostavite pristnejši stik, kar je zelo pomembno, če planirate sodelovanje na dolgi rok.

2. Dogovorite se o končni ceni in ostalih pogojih sodelovanja

V kolikor želite uvoziti le en izdelek v večji količini, potem za sodelovanje izberite direktno proizvajalca. Zaradi večjih količin lahko s pogajanjem dosežete boljšo ceno.

Če želite uvoziti veliko različnih artiklov v manjših količinah, boste to lažje storili prek posrednikov, ki imajo večjo bazo tovarn, s katerimi sodelujejo.

Z dobaviteljem, ki ste ga izbrali, se dogovorite o končni ceni, plačilnih pogojih, pariteti, času dobave in garanciji. Običajen način plačila je 30 % ob naročilu in razlika ob pošiljanju. Za večje vrednosti je priporočljiv način plačila kreditno pismo. To poglavje je sicer odprto za pogajanja in je stvar dogovora med vami in dobaviteljem.

3. Poskrbite, da bodo uvoženi izdelki ustrezali evropskim direktivam

Pozanimajte se o zakonskih zahtevah za uvoz izbranih izdelkov v EU. Za skladnost z evropskimi direktivami ste odgovorni tako vi, kot tudi uvoznik. Od proizvajalca zahtevajte kopije certifikatov in ostalih dokumentov, če so potrebni. Predvsem pri posrednikih bodite pozorni, da so certifikati pristni, ker se lahko zgodi, da so podatki prirejeni, pa čeprav le z namenom, da podjetje ne izda pravega izvora blaga.

4. Naročite vzorce in razčistite vse nejasnosti

Pred naročilom večje količine najprej naročite vzorce. Pazite, da bo naročilo jasno in da bo vsebovalo vse podatke o proizvodu. S proizvajalcem še enkrat preverite, da ne obstajajo nejasnosti glede izdelkov in pakiranja.

V kolikor gre za blagovno znamko in ste v dvomih glede pristnosti izdelka, lahko o tem, ali je vaš izbrani dobavitelj pooblaščen za izdelavo in prodajo njihovih izdelkov direktno povprašate lastnika blagovne znamke. Ne kupujte izdelkov svetovno priznanih blagovnih znamk po nenavadno ugodnih cenah, ker boste v najboljšem primeru domov dobili ponaredek. To še posebej velja za elektroniko.

Pred prvim uvozom tudi izračunajte, za kakšno ceno boste izdelek prejeli v skladišče.

5. Naročite planirano količino in poskrbite za kontrolo kvalitete

Ko boste z vzorci zadovoljni, naročite planirano količino in poskrbite za kontrolo kvalitete. Če so produkti zahtevnejši, je priporočljivo opraviti kontrolo tudi med samo proizvodnjo.

Če za kontrolo najamete neodvisno inšpekcijsko službo, jim razložite, na kaj morajo biti pri pregledu artiklov pozorni. Po opravljenem pregledu naj vam pripravijo poročilo, iz katerega bo razvidno, kakšno količino so pregledali in kakšne so njihove ugotovitve. Poročilo naj vsebuje tudi slikovno dokumentacijo.

6. S pomočjo transportno-logističnega podjetja poskrbite za prevoz in carinjenje

Izberite si transportno in logistično podjetje, s katerim boste sodelovali. Odločite se lahko za ladijski prevoz, letalski prevoz ali prevoz s hitro pošto.

Hitra pošta je primerna predvsem za pakete z manjšo težo in volumnom. Prednost je ta, da blago prejmete v zelo kratkem času in direktno na dom.

Za letalski prevoz se odločite, ko ste omejeni s časom in je blago nekoliko težje ali ima večji volumen.

Najugodnejši je ladijski prevoz. Zanj se odločite, ko imate na voljo dovolj časa in ko gre za večjo količino blaga.

Za prevoz in carinjenje bo poskrbelo logistično podjetje. Bodite pozorni, da boste imeli pripravljene vse dokumente, ki so potrebni za uvoz, da ne pride do zamud pri carinjenju in dostavi blaga.

Z upoštevanjem zgornjih nasvetov si močno zmanjšate možnosti razočaranja ob prejetju naročenega blaga na vaše dvorišče. Vsi postopki seveda niso obvezni, vendar za prvi uvoz priporočamo, da se jih poskušate čim bolj držati. Kasneje si jih boste z nekaj izkušnjami prilagodili po vaših potrebah.

Članek je prispeval Aleš Gantar, ki od leta 2005 živi v kitajski provinci Guangdong. V sodelovanju s številnimi tujimi in z domačimi partnerji si je nabral bogate izkušnje o kitajskem trgu. Je ustanovitelj in predsednik podjetij Optima Management Ltd. in Sinae Ltd.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje