Opravičujemo se za neprijetnost, a strani do katere ste poskušali dostopati, ni na tem naslovu. Lahko uporabite spodnjo povezavo, da bi ugotovili, kaj sploh iščete.
Če ste prepričani, da zahtevate pravilni naslov spletne strani, a se spletišče odziva z napako, prosim pošljite sporočilo na
info@mladipodjetnik.si.
Hvala.
Podobne vsebine na portalu
Avtor Maja Fortuna — 21.02.2023
Nelson Wang, ustanovitelj spletne strani CEOLifestyle.io, poseduje ogromno znanja s področja povečevanja produktivnosti pri posameznikih. Pri spletnem portalu Quora so ga zato povprašali o nasvetih, ki jih lahko o tej tematiki deli z njihovimi bralci.
Avtor Maruša Petrovčič — 19.10.2021
Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek.
Avtor Petra Kušar — 26.11.2019
Nike je preko platforme za spletno prodajo Amazon od leta 2017 prodajal del svojih izdelkov. Po dveh letih se je odločil za prekinitev sodelovanja, saj se bo raje osredotočil na direkten pristop do svojih strank.
Avtor Maja Fortuna — 01.11.2019
Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti.
Avtor Alja Žagar — 23.10.2019
Interbrand je pred kratkim objavil posodobljeno lestvico stotih največ vrednih blagovnih znamk na svetu. V svojem poročilu navaja, da Apple letos ostaja najbolj vredna znamka na svetu. Drugo in tretje mesto na lestvici največ vrednih znamk pa sta zasedla Google in Amazon.
Avtor Maruša Ž. — 21.08.2019
Oblecite se za službo, ki jo želite, ne za tisto, ki jo že imate. Uredite se, v oblekah se počutite dobro in delajte učinkovito. Karieristom so te besede znane že nekaj let, ki pa niso brez pomena. Temu je že večkrat prikimala tudi znanost, nazadnje ravno pred dnevi.
Avtor Petra Kušar — 16.08.2019
Če želite, da bo vaše podjetje uspešno poslovalo, morate najprej zgraditi blagovno znamko, nato pa jo morate znati predstaviti ljudem. Tako se bo lahko vaša ciljna publika poistovetila z vizijo podjetja in dobivali boste nove in nove stranke.
Avtor Maja Fortuna — 31.07.2019
Za vsako uspešno podjetniško zgodbo, ki zaokroži med nami, se pojavi devetkrat toliko pripovedi o neuspehu in obžalovanjih. Prav zato je zelo pomembno, da mladi podjetniki, ki s podjetništvom še nimajo veliko izkušenj, prisluhnejo bolj izkušenim kolegom in njihovim nasvetom.
Avtor Maja Fortuna — 29.07.2019
Vsak podjetnik na svoji poslovni poti prejme tako dobre kot tudi slabe nasvete. A najdejo se tudi resnično slabi nasveti, katere podjetnik le stežka pozabi in mu lahko služijo kot motivacijski opomnik, da je na pravi poti.
Avtor Maja Fortuna — 18.07.2019
Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke.