Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Za vsako podjetje ali s.p. je zelo pomembno, da si čimbolj znižuje davčno osnovo. V članku si lahko preberete, kaj je pomembno, da lahko vaše podjetje uveljavlja telefonske pogovore kot strošek ter kaj potrebujete za sklenitev naročniškega razmerja.
Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek?

Uveljavljate telefonske pogovore kot strošek? (Vir slike: picjumbo)

Najprej poglejmo, kaj je potrebno, da lahko naročnino za mobilne pogovore uveljavljate kot strošek. Poglejmo si računovodsko mnenje Mihe Riharja iz podjetja Moji Računi, ki je član MP računovodstva:

“V skladu z ZDPO-2 so davčno priznani odhodki tisti odhodki, ki so potrebni za pridobitev prihodkov. Odhodki, ki niso neposreden pogoj za opravljanje dejavnosti, niso posledica opravljanja dejavnosti, imajo značaj privatnosti in niso skladni z običajno poslovno prakso, niso davčno priznani. Med davčno nepriznane odhodke torej sodijo tudi stroški, ki se nanašajo na privatno življenje. V skladu s tem zasebni pogovori opravljeni z službenim mobilnim telefonom niso davčno priznan odhodek.”

Pri večini operaterjev so za podjetja na voljo posebni paketi. To konkretno pomeni, da paketa za študente ali ostalih paketov za fizične osebe ne morete uveljavljati kot strošek podjetja. Pomembno je vedeti tudi to, da mora biti naročnina sklenjena na vaše podjetje, takšni paketi pa so ponavadi tudi nekoliko dražji. Pomembno je tudi to, da lahko v primeru, da ste DDV zavezanec, DDV od plačila storitev dobite povrnjen.

V kolikor želite kot pravna oseba ali samostojni podjetnik skleniti naročniško razmerje pri mobilnem operaterju, potrebujete več kot samo osebni dokument. Pri naših mobilnih operaterjih smo preverili, kateri so dokumenti, ki jih potrebujete za sklenitev poslovnega paketa.

Kaj potrebujem za sklenitev poslovnega paketa?

Naročniško razmerje lahko sklenete na vseh Si.mobilovih prodajnih mestih in pri Si.mobilovih svetovalcih za poslovne uporabnike. Pravne osebe za sklenitev naročniškega razmerja potrebujejo naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list zakonitega zastopnika podjetja oz. pooblaščenca podjetja,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • izpis iz sodnega registra ali izpis iz AJPES,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

V primeru, da podpisnik razmerij ni naveden v sodnem registru kot pooblaščena oseba oziroma zakoniti zastopnik družbe, mora ob sklenitvi razmerja predložiti ustrezen dokument, iz katerega je razvidno, da je pooblaščena oseba za sklepanje naročniških razmerij (to je karton deponiranih podpisov, notarsko overjeno pooblastilo zastopnika podpisniku za sklepanje razmerja in pooblastilo s podpisom pooblaščene osebe iz sodnega registra ter z žigom podjetja).
Samostojni podjetnik potrebuje naslednje dokumente:

  • veljavno osebno izkaznico ali potni list,
  • ID za DDV oziroma davčno številko, če niste zavezanec za DDV,
  • potrdilo o vpisu v register samostojnih podjetnikov oziroma drugih samostojnih poklicev ali obrtno dovoljenje oz. priglasitveni list; dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti,
  • žig podjetja, če podjetje posluje z žigom.

Tušmobil

Pravne osebe

Naročniško razmerje pri Tušmobilu lahko sklene vsako likvidno podjetje ali organizacija vpisana v Poslovni register Slovenije (PRS) s sedežem v RS.

Dokumenti, ki jih pravne osebe potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz sodnega registra ali drugega uradnega registra iz katerega je razviden uradni naziv, naslov in matična številka podjetja,
  • davčna številka,
  • osebni dokument (OI ali PL) sklenitelja naročniškega razmerja,
  • ime pooblaščene osebe, zakonitega zastopnika, ter žig v kolikor z njim poslujete,
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (le za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od dveh dni.

V primeru, ko gre za tuje podjetje, se od potrebnih dokumentov namesto zadnje alineje zahteva potrdilo o odprtem nerezidenčnem računu v RS in položenem depozitu.

Podjetje zoper katerega je uveden stečajni, likvidacijski ali postopek prisilne poravnave, ne more skleniti naročniškega razmerja.
Samostojni podjetniki

Naročniško razmerje lahko sklene vsak likviden samostojni podjetnik vpisan v Poslovni register Slovenije.

Dokumenti, ki jih samostojni podjetniki potrebujejo za sklenitev naročniškega razmerja, so:

  • izpisek iz Poslovnega registra Slovenije (PRS) ali Agencije RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES).
  • davčna številka,
  • žig podjetja (v kolikor z njim posluje),
  • številka transakcijskega (poslovnega) računa,
  • osebni dokument,
  • v kolikor sklenitelj ni nosilec s. p. pa še vsebinsko ustrezno notarsko overjeno pooblastilo ali na upravni enoti overjeno pooblastilo za sklepanje pogodbenih razmerij ter osebni dokument sklenitelja naročniških razmerij oz. ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik

Mobitel

Za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja pri Mobitelu potrebujete kot podjetnik naslednje dokumente.

Pravne osebe, za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja,
  • žig podjetja, če poslujete z žigom,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • pooblastilo uradnega zastopnika (če sklenitelj ni uradni zastopnik),
  • obrazec Podatki o solventnosti pravne osebe (samo za nove naročnike), ki ne sme biti starejši od treh mesecev.

Samostojni podjetniki za sklenitev poslovnega naročniškega razmerja potrebujejo:

  • osebni dokument s sliko sklenitelja naročniškega razmerja na vpogled,
  • žig, če z njim poslujete,
  • kopijo davčne številke podjetja (če ste davčni zavezanec),
  • če sklenitelj ni nosilec s. p., potrebuje še vaše notarsko ali na upravni enoti overjeno pooblastilo in svoj osebni dokument oziroma ustrezen izpis iz AJPES, kjer je sklenitelj naveden kot uradni zastopnik.

Kako izbrati najustreznejšega operaterja?

Konkurenca na trgu mobilne telefonije se je v zadnjih letih precej zaostrila. To pomeni, da je najem telekomunikacijskih storitev za uporabnika cenejši kot pred leti, hkrati pa so na voljo boljši ter cenejši aparati in napredne storitve.

Pri izbiri mobilnega operaterja za vaše podjetje preverite predvsem naslednje:

  • Koliko to moje podjetje stane?
  • Kakšni paketi storitev so na voljo – so primerni za moje potrebe?
  • So morda v pogodbi kakšni skriti stroški (najugodnejši operater morda ne ponuja storitve, ki je pri drugih všteta v paketu)?
  • Kakšne mobilne aparate ponuja ponudnik telekomunikacijske opreme?
  • Kakšna je podpora uporabnikom v primeru težav?
  • Kakšne ugodnosti so na voljo za sklenitev naročnine z več uporabniki?
  • Katere dodatne storitve ponuja operater?

Preberite tudi članek: Odlog plačila davka za podjetnike.

Preden se odločite za mobilnega operaterja vam torej priporočamo, da na spletu prebrskate ponudbo. Svetujemo vam tudi, da preverite morebitno akcijsko ponudbo katerega izmed operaterjev. Z namenom, da bi vas pridobili kot dolgoročne partnerje, vam lahko ponujajo določene ugodnosti v obliki brezplačnih pogovorov ali aparatov. Tudi na ta način lahko kar nekaj prihranite. Preverite tudi, če lahko od operaterja pridobite tudi druge storitve. Prednost je pregleden skupni račun za več storitev na enem mestu ter dodatni popusti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje