Javno povabilo za podporo podjetjem pri pripravi strategij za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih ter krepitvi njihovih kompetenc

15.01.2018 - 30.03.2018 — Javni štipendijski sklad
Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad je objavil javno povabilo pri pripravi strategij za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih.
Razpis, predindustrijska predelava lesa

Naložbe v predindustrijsko predelavo lesa. (Vir slike: Bigstockphoto)

Razpisna organizacija Javni štipendijski sklad
Trajanje 15.01.2018 - 30.03.2018
Več informacij

Namen javnega povabila

Namen javnega povabila za podporo podjetjem pri pripravi strategij za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih ter krepitvi njihovih kompetenc je spodbuditi podjetja k učinkovitemu upravljanju starejših zaposlenih in h krepitvi njihovih kompetenc z vidika podaljševanja njihove delovne aktivnosti.

Namen javnega povabila je skladen s cilji programa Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile. Cilj tega programa je opolnomočiti delodajalce za upravljanje s starajočo se delovno silo, spodbuditi krepitev kompetenc starejših zaposlenih in delovne aktivnosti ter prispevati k izboljšanju položaja starejših na trgu dela.

Predmet javnega povabila

Predmet javnega povabila je sofinanciranje izvedbe projektov ponudnikom z naslednjimi aktivnostmi:

– SKLOP A: priprava strategije za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih;

– SKLOP B: sofinanciranje razvoja kariere s krepitvijo kompetenc starejših zaposlenih, in sicer z naslednjimi aktivnostmi:

  • B1: izdelava načrta osebnega in poklicnega razvoja starejših zaposlenih,
  • B2: udeležba v motivacijskih programih za starejše zaposlene,
  • B3: usposabljanja na področju vseživljenjske karierne orientacije ter pridobivanje kompetenc starejših zaposlenih (usposabljanja, nacionalna poklicna kvalifikacija (priprava in potrditev), dodatne kvalifikacije).

Vrednost javnega povabila

Skupna okvirna višina razpoložljivih nepovratnih sredstev za obdobje 2018 in 2019 je 8.811.250 evrov:

  • za sklop A 787.500 evrov,
  • za sklop B 8.023.750 evrov.

Rok

Ponudbo lahko ponudniki vložijo od 15. januarja 2018 do najpozneje 30. marca 2018.

Ponudbe, ki bodo vložene pred začetkom tega roka oziroma po zaprtju tega javnega povabila, ne bodo obravnavane in bodo s sklepom zavržene.

Informacije o morebitnem predčasnem zaprtju javnega povabila zaradi razdelitve razpoložljivih sredstev bo sklad objavil na svoji spletni strani.

Dodatne informacije in razpisna dokumentacija

Informacije v zvezi z namenom javnega povabila lahko dobijo zainteresirani ponudniki v razpisnem roku na spletni strani sklada ter v okviru Info točke vsako sredo in petek med 9. in 12. uro po telefonu: (01) 43 41 567 in (01) 43 41 559 ali na e-naslovu: asi@sklad-kadri.si.

Dokumentacija javnega povabila je dostopna na povezavi.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje