Naložbe v predindustrijsko predelavo lesa

15.01.2018 - 16.04.2018 — MKGP
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je objavilo razpis za naložbe v predindustrijsko predelavo lesa.
Razpis, predindustrijska predelava lesa

Naložbe v predindustrijsko predelavo lesa. (Vir slike: Bigstockphoto)

Razpisna organizacija MKGP
Trajanje 15.01.2018 - 16.04.2018
Več informacij

Predmet razpisa

Predmet javnega razpisa so naložbe v dejavnost obdelave okroglega lesa pred industrijsko predelavo lesa in dejavnosti prve predelave lesa majhnega obsega, ki diverzificira proizvodnjo upravičencev.

V obdelavo okroglega lesa pred industrijsko predelavo lesa ter prvo predelavo lesa majhnega obsega spadajo:

  • žaganje lesa,
  • skobljanje lesa in druga strojna obdelava okroglega lesa,
  • profiliranje,
  • iveriranje,
  • proizvodnja lesenih železniških pragov,
  • proizvodnja lesenih drogov, kolov, sekancev in iveri,
  • sušenje lesa,
  • impregnacija ali biocidna zaščita lesa z biocidnimi proizvodi ali drugimi materiali,
  • modifikacija lesa,
  • proizvodnja sekancev ter proizvodnja lesnih peletov, briketov ali drv za energetsko rabo.

Upravičenci

Upravičenci do nepovratnih sredstev so gospodarske družbe, zadruge, samostojni podjetniki ter kmetije z registrirano dopolnilno dejavnostjo, ki so opredeljeni kot mikro ali malo podjetje in imajo registrirano dejavnost s šifro:

  • A02.200 – sečnja,
  • C16.100 – žaganje, skobljanje in impregniranje lesa,
  • C16.290 – proizvodnja drugih izdelkov iz lesa, plute, slame in protja.

Vrednost razpisa

Okvirna višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 6 milijonov evrov, od tega:

– za kmetije z registrirano dopolnilno dejavnostjo (sklop A) skupno 3 milijone evrov, in sicer za:

  • enostavne naložbe skupno 2 milijona evrov,
  • zahtevne naložbe skupno 1 milijon evrov;

– za gospodarske družbe, zadruge in samostojne podjetnike posameznike (sklop B) skupno 3 milijone evrov, in sicer za:

  • enostavne naložbe skupno 1 milijon evrov,
  • zahtevne naložbe skupno 2 milijona evrov.

Višina nepovratnih sredstev

  • do 40 % upravičenih stroškov,
  • najnižji znesek sofinanciranja je 3.500 EUR,
  • upravičenec lahko v celotnem programskem obdobju 2014–2020 iz naslova te operacije pridobi največ 500.000 evrov nepovratnih sredstev.

Rok za prijavo in dodatne informacije

Vnos vloge v elektronski sistem in vložitev vloge poteka od 15. januarja 2018 do vključno 16. aprila 2018 do 24. ure.

Dodatne informacije so na voljo na naslednjih naslovih:

  • INFO točka Agencije Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, Ljubljana, Tel: (01) 580-77-92, Faks: (01) 478-92-06, e-naslov: aktrp@gov.si,
  • INFO točke Zavoda za gozdove Slovenije (ZGS),
  • INFO točke Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije.

Več informacij o javnem razpisu je na voljo na povezavi.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje