Natečaj Blockchains for Social Good

01.01.2018 - 31.05.2019 — Evropska komisija
Evropska komisija razpisuje natečaj za razvoj rešitev izzivov v povezavi z družbenimi inovacijami, ki temeljijo na tehnologiji razpršene evidence.
Razpis, blockchain

Natečaj Blockchains for Social Good. (Vir slike: Pixabay)

Razpisna organizacija Evropska komisija
Trajanje 01.01.2018 - 31.05.2019
Več informacij

Izzivi

Izziv je razvoj učinkovitih, vplivnih in razpršenih rešitev izzivov v povezavi z družbenimi inovacijami, ki temeljijo na tehnologiji razpršene evidence (angl. distributed ledger technology). Takšna tehnologija je na primer značilna za bločne verige (angl. blockchains).

Tehnologija razpršene evidence je po mnenju strokovnjakov izjemna digitalna tehnologija, ki podpira decentralizirane metode tako za doseganje konsenza kot tudi za deljenje, shranjevanje, varovanje transakcij in drugih podatkov z manjšim številom posrednikov.

Na podlagi zanimanja javnosti za kriptovaluto bitcoin posamezniki in podjetja že razvijajo različne finančne aplikacije, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov.

Tehnologija blockchain za socialne inovacije

Vendar je potencial tehnologije razpršene evidence za ustvarjanje pozitivnih družbenih sprememb ter reševanje lokalnih in svetovnih izzivov, povezanih s trajnostnim razvojem, z decentralizacijo in neposrednimi procesi še vedno neizkoriščen.

Družbene inovacije, v okviru katerih decentralizirane rešitve, ki temeljijo na tehnologiji razpršene evidence, se kažejo kot bolj učinkovite od konvencionalnih centraliziranih platform. To velja na primer za naslednja področja:

  • dokazovanje izvora nepredelanih surovin ali izdelkov ter podpora pravični trgovini in pravični razdelitvi dela,
  • doseganje večje stopnje vidljivosti javne porabe in večje stopnje transparentnosti administrativnih in proizvodnih procesov,
  • sodelovanje v demokratičnem procesu odločanja s spodbujanjem prevzemanja odgovornosti, nagrajevanja sodelovanja in/ali anonimnosti,
  • razvoj razpršenih družabnih omrežij ali storitev v oblaku in razpršenih platform za sodelovalno ekonomijo,
  • upravljanje s premoženjem, zemljiško knjigo ali drugimi javnimi evidencami,
  • prispevanje k večji finančni vključenosti.

Ciljna skupina

Izziv je namenjen širokemu spektru prebivalstva: posameznikom, socialnim podjetnikom, civilnodružbenim organizacijam, tehnološkim in družboslovnim raziskovalnim centrom, kreativnim industrijam, študentom, hekerjem, zagonskim podjetje ter malim in srednje velikim podjetjem.

Reševanje zastavljenega izziva zahteva interdisciplinarno sodelovanje.

Vrednost nagrade

Vrednost nagrade, ki jo razpisuje Evropska komisija, je 5 milijonov evrov. Po petino tega zneska (milijon evrov) bo prejelo najboljših pet izbranih rešitev.

Pričakovani rezultati

  • izvirne razpršene rešitve globalnih in/ali lokalnih trajnostnih izzivov,
  • ustvarjanje pozitivnih družbenih sprememb s predstavitvijo novih rešitev za decentralizacijo in poenostavitev procesov z izločanjem posrednikov,
  • prikaz izvedljivosti rešitev, ki morajo spodbujati enakopravnejšo porazdelitev in deljenje informacij in virov, spoštovati zasebnost in hkrati zagotavljati določeno stopnjo transparentnosti,
  • spodbujanje hitro rastoče skupnosti razvijalcev in uporabnikov aplikacij, ki tehnologijo veriženja blokov izkoriščajo za skupno dobro.

Kriteriji za podelitev nagrade

Nagrada bo po zaključku natečaja podeljena udeležencem, ki bodo po mnenju strokovne komisije predstavili rešitev, ki bo najbolje zadovoljila naslednje kriterije:

  • družbeni učinek,
  • razpršenost in upravljanje,
  • uporabnost in vključenost,
  • izvedljivost,
  • dodana vrednost za državljane Evropske unije.

Predvidena časovnica in več informacij

  • prvo četrtletje leta 2018 – začetek natečaja
  • drugo četrtletje leta 2019 – rok za prijavo rešitev
  • prvo četrtletje leta 2020 – podelitev nagrad

Več informacij o natečaju je na voljo na povezavi.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje