Usposabljanje na delovnem mestu – mladi

21.11.2017 - 30.11.2018 — ZRSZ
Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje je objavil javno povabilo delodajalcem za izvedbo projektov usposabljanja v okviru programa Usposabljanje na delovnem mestu – mladi.
Razpis, usposabljanje

Usposabljanje na delovnem mestu – mladi. (Vir slike: HubSpot)

Razpisna organizacija ZRSZ
Trajanje 21.11.2017 - 30.11.2018
Več informacij

Predmet javnega povabila

Predmet javnega povabila je zbiranje ponudb za izvedbo projektov usposabljanja v okviru programa Usposabljanje na delovnem mestu – mladi.

Usposabljanje po tem javnem povabilu pomeni vključitev brezposelne osebe iz ciljne skupine v delovni proces delodajalca – nosilca projekta, v okviru katerega oseba pod strokovnim vodstvom mentorja opravlja naloge, določene v izbranem programu usposabljanja, z namenom pridobiti znanja, veščine, spretnosti in delovne izkušnje na določenem delovnem mestu, ki ji bodo povečale zaposlitvene možnosti za opravljanje teh ali podobnih del.

Usposabljanje na delovnem mestu po tem javnem povabilu lahko traja 2 ali 3 mesece. V obdobju odobrenega trajanja se usposabljanje praviloma izvaja brez prekinitev. Usposabljanje se izvaja pri delodajalcu, morebitno usposabljanje od doma ni dovoljeno. Delodajalec določi mentorja vsaki vključeni osebi. En mentor lahko hkrati usposablja največ 5 oseb.

Namen javnega povabila

Namen javnega povabila je izvedba usposabljanja na delovnem mestu za brezposelne osebe, ki so prijavljene v evidenci brezposelnih oseb na Zavodu ter spadajo v ciljno skupino javnega povabila.

Program UDM – mladi je namenjen pridobivanju in krepitvi sposobnosti, znanj, veščin in spretnosti brezposelnih oseb, katerih obstoječa znanja oziroma delovne izkušnje ne omogočajo neposredne zaposlitve. Program prispeva k spodbujanju zaposlovanja brezposelnih oseb iz ciljne skupine. Dodana vrednost programa je v njegovem prispevku k pozitivni naravnanosti vključenih oseb do odgovornega reševanja svojega zaposlitvenega položaja, in sicer s pomočjo pridobljenih spretnosti in znanj na konkretnih delovnih področjih, širjenju socialne mreže ipd., ki vključenim osebam povečujejo zaposlitvene možnosti.

Cilj javnega povabila

Cilj javnega povabila je:

  • omogočiti usposabljanje na delovnem mestu okvirno 1.290 brezposelnim mladim, starim od 15 do 29 let, med njimi vsaj 60 % brezposelnim s stalnim prebivališčem v kohezijski regiji vzhodna Slovenija,
  • ustvariti ali izboljšati zaposlitvene možnosti udeležencem iz ciljne skupine po zaključenem usposabljanju,
  • povečati konkurenčnost udeležencem iz ciljne skupine na trgu dela.

Vrednost javnega povabila

Za izvajanje programa UDM – mladi po tem javnem povabilu je namenjenih okvirno 2.620.420 evrov.

Rok

Javno povabilo je odprto do objave obvestila o zaprtju zaradi razdelitve razpoložljivih sredstev, vendar najdlje do 30. novembra 2018 do 12. ure.

Razpisna dokumentacija

Vse informacije in dokumentacija za izvedbo javnega povabila so na voljo na povezavi.

Drugi razpisi ZRSZ

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje