Vzpostavitev ali nadgradnja elektronskega poslovanja
Vzpostavitev ali nadgradnja elektronskega poslovanja 2017–2018. (Vir slike: Pixabay)
Razpisna organizacija | Spirit Slovenija |
---|---|
Trajanje | 01.09.2017 - 01.03.2018 |
Več informacij |
Namen razpisa
Cilj javnega razpisa je izboljšati možnosti mikro, malih in srednjih podjetij pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.
Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.
Predmet javnega razpisa so nepovratna sredstva za vzpostavitev in nadgradnjo elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih, kar vključuje:
- elektronsko izmenjavo med partnerji,
- digitalizacijo nastopov na sejmih,
- spletne strani za tuje trge,
- spletne trgovine,
- produktno-prodajne videe,
- krepitev kompetenc – usposabljanja.
Do nepovratnih sredstev so upravičene le operacije, ki se lahko uvrstijo v eno od prednostnih področij uporabe veljavne Strategije pametne specializacije.
Upravičenci
Pravne ali fizične osebe, ki se ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo v Republiki Sloveniji in so organizirani kot gospodarska družba, samostojni podjetnik posameznik ali zadruga z omejeno odgovornostjo.
Po velikosti prijavitelj spada med mikro, mala in srednja podjetja.
Posebni pogoji za prijavo
- Zaposlena vsaj 1 oseba za polni delovni čas na dan 1. september 2017 (za prijavo na prvi rok).
- Zaposlena vsaj 1 oseba za polni delovni čas na dan 1. februar 2018 (za prijavo na drugi rok).
- Podjetje je ustanovljeno vsaj 2 leti.
- Prijavitelj lahko na razpis kandidira samo z eno vlogo (v kolikor podjetje kandidira na ta razpis, ne sme hkrati biti zunanji izvajalec drugim prijaviteljem na ta razpis).
- Prijavitelj ne sme biti povezano podjetje z izbranim zunanjim izvajalcem.
Upravičeni stroški
Upravičeni stroški so stroški storitev zunanjih izvajalcev (storitve v zvezi z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja). DDV ni upravičen strošek.
Obdobje upravičenih stroškov: od datuma oddaje vloge do najkasneje 1. oktobra 2018.
Višina nepovratnih sredstev
Predvidena skupna višina sredstev je 2,5 milijona evrov.
Podjetje lahko pridobi financiranje za do 70 % upravičenih stroškov oz. najmanj 5.000 evrov oz. največ 30.000 evrov.
Prijava
Vloge je treba vložiti na naslov: SPIRIT Slovenija, javna agencija, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana.
Roka za prijavo sta 2. oktober 2017 in 1. marec 2018. Drugo odpiranje bo izvedeno samo v primeru, če sredstva v okviru prvega odpiranja ne bodo porabljena v celoti.
Več informacij o razpisu in vsa dokumentacija so na voljo na povezavi.