8 nasvetov kako se lažje osredotočimo na delo

8 nasvetov kako se lažje osredotočimo se na delo. (Vir slike: sxc.hu)

8 nasvetov kako se lažje osredotočimo na delo

Vse prevečkrat se zgodi, da nam čas prehitro beži in nikakor ne opravimo določenih nalog. Predstavljamo vam osem nasvetov, kako se osredotočiti na delo in se izogniti nepotrebnim distrakcijam, ki nam kradejo dragocen čas.
8 nasvetov kako se lažje osredotočimo na delo

8 nasvetov kako se lažje osredotočimo se na delo. (Vir slike: sxc.hu)

Se kdaj zvečer vprašate, kam je izginil cel dan? Morda ste si zjutraj zastavili določene cilje vendar jih nikakor niste uspeli doseči, ker ste cel dan reševali manjše probleme. Neprestano reševanje dokaj nepomembnih nalog in problemov vas lahko odvrne od doseganja dolgoročnih ciljev.

Predstavljamo vam osem nasvetov, kako se izogniti nepotrebnim distrakcijam:

1. Naredite si seznam.

Ko imate enkrat narejen seznam ciljev, ga nikar ne pospravite v predal – obesite ga nekam, kjer ga boste videli vsakič, ko boste sedli za pisalno mizo, dvignili telefon, prižgali računalnik, itd. S tem, ko boste imeli seznam vedno pred sabo, boste imeli tudi zastavljene cilje vedno v mislih.

2. Zaprite vrata pisarne.

Res je, dober vodja ima vrata pisarne vedno odprta, da lahko zaposleni, v kolikor imajo problem, stopijo do njega. Kaj pa, če se ravno zaradi tega vodja ne more osredotočiti na delo? Potem bodo vsi zaposleni imeli problem – iskati novo službo.

V kolikor imate za opraviti pomembno nalogo, zaprite vrata in se osredotočite na delo. Vaši sodelavci ali zaposleni se bodo po vsej verjetnosti znašli sami.

3. Ko nekdo pride v vašo pisarno vstanite.

V kolikor boste stali, se tudi vaš obiskovalec ne bo usedel. To pa pomeni, da bo kmalu po tem, ko bo izvedel od vas kar je želel, zapustil pisarno.

Lahko se zgodi, da bo nekdo kljub temu preveč užival v pogovoru in nikakor ne bo hotel oditi. Takrat ga pospremite iz pisarne, po hodniku, proti dvigalu in se opravičite, ker morate nazaj v pisarno.

4. Omejite distrakcije.

Kako pogosto preverjate Facebook, elektronsko pošto, Twitter, telefon, itd.? Sami sprejemate klice ali imate zaposlenega nekoga, ki skrbi za administracijo in sprejema telefonske klice? Vse takšne stvari vas motijo pri delu, zato si organizirajte čas, ki ga boste posvetili tem stvarem, preostanek časa pa naj bo posvečen delu.

5. Nikar ne odlašajte.

Odlašanje ni nujno povezano z distrakcijami, lahko, da vam je določeno opravilo neprijetno ali pa niste prepričani, kako bi se ga lotili. Morda vas je celo strah, se lotiti določene naloge, saj ste mnenja, da nimate dovolj znanja in izkušenj. Vzemite kos papirja in nanj napišite seznam razlogov zakaj se določene naloge ne lotite – ko bo seznam dokončan pričnite z iskanjem rešitev.

6. Tudi pol ure je dovolj.

Res je, da ni dobro pričeti z delom v kolikor boste čez 20 minut morali prenehati. Vendar vseeno poizkusite. V kolikor boste čakali, da boste imeli na voljo več časa, se morda naloge nikoli ne boste lotili. Videli boste, veliko naredi že v 20 minutah oz. pol ure.

7. Počistite pisalno mizo.

Če se nameravate posvetiti enemu projektu, pospravite z mize vse ostale manjše naloge, projekte in opravila. V nasprotnem primeru vas bo vse prehitro premamilo, da na hitro storite še nekaj.

8. Pričnite takoj!

Zaprite vrata, izklopite telefon, pospravite mizo in pričnite z delom. Na vrata obesite sporočilo v stilu „Če nič ne gori in nihče ne krvavi, lahko počaka do jutri.”

Vir: entrepreneur.com

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki